Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
jos työn antaja ei tarjoa pakua ja se on kuitenkin pakko hankinta jotta saa kaikki tarvittavat työromppeet mukaan töihin niin pystyykö sen perustelemaan tulonhakkimiskuluksi, eli verotuksessa vähennettäväksisigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by janwe30 View PostOnko mahollista rikastua rehellisesti ?BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"
Comment
-
-
Excel-osaajia paikalla? Mulla on taulukossa näin:
=sum(b3-b2)
=sum(b4-b2)
=sum(b5-b2)
ja haluaisin jatkaa alaspäin samalla tavalla, automaattisesti. Eli niin että ensimmäinen numero kasvaa yhdellä, mutta toinen pysyy samana loppuun saakka. Olen kokeillut Edit > Fill > Down/Series eri tavalla, mutta mikään ei toimi niin kuin haluan. Miten tämä onnistuisi? Työlästä näpytellä kaikki manuaalisesti.
OpenOffice käytössä, mutta samalla tavalla se kai toimii kuin Excel.VW Passat 1.4 TSI -12
Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Comment
-
-
Originally posted by soda View PostAloita Exit-bisneksellä. Keksit ihan helvetin hyvän idean tai paremman version jostain jo keksitystä, pistät firman pystyyn, kuorit kermat päältä ja myyt isoimmalle aallonharjalla. Sitten kun on likvidiä, alat gryndaamaan. Teet massia siinä sen verran mukavasti, että alat odottelemaan lamaa. Ostat ökyhalvalla persaukisilta ja rupeat odottelemaan nousukautta. Loput osaatkin jo varmaan itse.
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postjos työn antaja ei tarjoa pakua ja se on kuitenkin pakko hankinta jotta saa kaikki tarvittavat työromppeet mukaan töihin niin pystyykö sen perustelemaan tulonhakkimiskuluksi, eli verotuksessa vähennettäväksi
Ainakin näin maalaisjärjellä mietittynä...
Comment
-
-
Originally posted by nekholm View PostExcel-osaajia paikalla? Mulla on taulukossa näin:
=sum(b3-b2)
=sum(b4-b2)
=sum(b5-b2)
ja haluaisin jatkaa alaspäin samalla tavalla, automaattisesti. Eli niin että ensimmäinen numero kasvaa yhdellä, mutta toinen pysyy samana loppuun saakka. Olen kokeillut Edit > Fill > Down/Series eri tavalla, mutta mikään ei toimi niin kuin haluan. Miten tämä onnistuisi? Työlästä näpytellä kaikki manuaalisesti.
OpenOffice käytössä, mutta samalla tavalla se kai toimii kuin Excel.Last edited by pmtk; 02-10-2011, 18:30.E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
Originally posted by pmtk View PostOpen Officesta ei kokemusta, mutta Excelissä pitää laittaa $ -merkki kakkoseen eteen, eli soluviittaus pitää lukita alaspäin kopioitaessa. Sitten vaan kopiomaan kaavaa alaspäin, niin kuin olet tottunut. Vaikka ctrl-c ja ctrl-v ja niin edelleen.VW Passat 1.4 TSI -12
Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Comment
-
-
Originally posted by H3nxu View PostOnks E36 sama vaihdekepin nuppi kuin E46? Onko kiinnitys samanlainen?
Ainaki tän mukaan:
Comment
-
-
Mitä tulee paukkuun nimeltä A2? Nimim. filmi poikki lauantai-illalta. Google ei auta eikä kerro vastausta.
E: puusilmä löytikin vastauksen. yksi ainesosa Absinttiä..:thinkLast edited by Babitzin; 03-10-2011, 18:07.F20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
Comment