8kk oon odotellu ajokieltoa mut mitää ei oo kuulunu..
Itse odottelin reilut puoli vuotta (tuli kahdet sakot lyhytaikaisella), jonka jälkeen tuli kirjettä kotiin, kutsu laitokselle, otsikossa "ajokortin peruuttaminen". Soitin sitten poliisisedälle heti kun oli mahdollista (kirjeessä oli ensimmäinen päivä jolloin sai soittaa jos halusi vaihtaa aikaa, oli muuten päivää ennen kutsupäivää ). No sedän kanssa juttelin likimain 16 minuuttia,suu kävi kuin viimeistä päivää -> lopputuloksena sovittiin et ei tarvi käydä asemalla, kortti pysyy taskussa ja vuoden "koeaika" jolloin ei saa tulla ollenkaan sakkoja Ei voi kun olla kiitollinen hyvistä puhelahjoista
Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Olihan tuo 2kk. Inssi ja kirjallinen käyty kerran uudestaan :E Sinänsä vittumaista kun tulee maksamaan melkein saman verran ku se II- vaihe olis maksanut.
Saako ton inssin ajaa omalla autolla, itsellä on se edessä kohta? Itsellä kans viime vuonna 8kk kortti pois 2 kertaa siinä tuli jäätyä kortittakin ajosta kiinni.
ex. BMW E46 320i Sedan -03
ex. BMW E39 530dA -01
ex. BMW E36 328i Coupé -97
ex. BMW E36 325i Coupè -93
ex. BMW E36 318iS Coupè -92
Saako ton inssin ajaa omalla autolla, itsellä on se edessä kohta? Itsellä kans viime vuonna 8kk kortti pois 2 kertaa siinä tuli jäätyä kortittakin ajosta kiinni.
Mielestäni joutuu nykyään ajamaan autokoulun autoilla, ainakin itselläni kävi niin...:think
Inssi on ajettava autokoulun autolla. Noin vuosi sitten ajoin itse kanssa kortin uudestaan niin ei omalla autolla saanut ajaa vaan piti autokoulusta vuokrata. Tosin sitten onnituisi ehkä omalla autolla jos siinä olisi ne opetuspolkimet yms hässäkät mutta niitä tuskin kovin monelta löytyy. En ole kyllä varma onnistuisiko silloinkaan.
Originally posted by Jube
Eihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Jeps...eli olen koheltanut enemmän kuin keskiverto ihminen. Huonoa tuuriakin löytyy ja prätkäkin myös. Eli sain virallisen ajokortin 8v odottelun jälkeen 26 vuotiaana
Mulla on ollu kahteen kertaan kuivamassa, ekalla kerralla törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen 134@60 ja 5kk kortti pois. Tokalla kerralla 128@80 pakettiautolla, vakava piittaamattomuus liikenneturvallisuudesta. Töitten takia sain 2kk8pv odottelun jälkeen lisenssin takas. Kun 2kk olis ollu se minimi.
Comment