Huom Huom Huom!!!! Ensimmäisellä sivulla heti ohjeidesi jälkeen:
Hups No laita vielä palautetta Pasi Niemiselle ja tietenkin voit ihan oikeasti mainostaa tätä mielenilmausta kavereillesi ja laita nimi tuonne http://www.adressit.com/liikenteen_nollatoleranssi ja MAINOSTA snäkin tuota adressia. Sillä ei yksistään mitään muuteta, mutta sillä mitataan tahtotilaa.
Hups No laita vielä palautetta Pasi Niemiselle ja tietenkin voit ihan oikeasti mainostaa tätä mielenilmausta kavereillesi ja laita nimi tuonne http://www.adressit.com/liikenteen_nollatoleranssi ja MAINOSTA snäkin tuota adressia. Sillä ei yksistään mitään muuteta, mutta sillä mitataan tahtotilaa.
Adressit.com
Kirjoitushetki
9.11.2007 klo xx.xx
Eli aikaa sitten jo laitettu
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Adressi on allekirjoitettu myös täälläpäin kauan aikaa sitten. Voisi jotkut muutkin tällä foorumilla hieman osoittaa aktiivisuutta näiden asioiden suhteen? :think
Vai onko kaikki vetämässä K-kaupan muovipusseja jeesusteipillä kameratolppien ympärille?
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Adressi on allekirjoitettu myös täälläpäin kauan aikaa sitten. Voisi jotkut muutkin tällä foorumilla hieman osoittaa aktiivisuutta näiden asioiden suhteen? :think
Vai onko kaikki vetämässä K-kaupan muovipusseja jeesusteipillä kameratolppien ympärille?
Just tulin kotiin, kun pussit loppuivat kesken
Kävin allekirjoittamassa, vaikka perustelut olivat taas vähän kehnot(tuntuu olevan tyyppivika nettiadresseissa). Mutu-tuntuman sijaan olisi voinut pienellä vaivalla kaivaa faktatietoa esim. lievän ylinopeuden vaikutuksista onnettomuuksiin. Oikealla asialla ollaan kuitenkin ja se riittää miulle, vaikkei sillä vaikutusta olisikaan.
Kuka tahansa täysjärkinen ja hieman maailmaa nähnyt tietää, että nopeusrajoitusten asettaminen liian alhaiseksi ja nollatoleranssi ei ole mikään oikotie onneen. Päinvastoin aiheuttaa paljon erilaisia ongelmia. Laitan tähän lainauksen omasta viestistäni toiseen topiciin. Muutaman linkin lukemalla voi helposti päätellä, minkälaiset ihmiset noita nollatoleransseja haluavat ja miksi jotkut haluavat tehdä autoilijoiden asemasta tässä maassa mahdollisimman hankalan.
Tästä siis hieman kiinnostavaa luettavaa parista viherpiipertäjästä, jos hermot kestää:
Tässäpä pari linkkiä ihmeteltäväksi. Toivottavasti edes joku jaksaa vilkaista.
Nyt se on laskettu. Uusimmassa Nature-tiedelehdessä julkaistu artikkeli määrittää, kuinka paljon kasvihuonekaasuja meillä on enää varaa päästellä, jos haluamme estää ilmaston katastrofaalisen lämpenemisen.
Haluamme lain vuosittaisista, ilmastotieteen kanssa linjassa olevista päästövähennyksistä. Laki velvoittaisi istuvan hallituksen ja tulevat hallitukset vuorollaan toteuttamaan oman osansa niistä päästövähennyksistä, jotka tarvitaan katastrofaalisen ilmastonmuutoksen torjumiseksi. Suomen osalta viiden prosentin vuosittaiset päästövähennykset auttaisivat meitä kohtuullisella todennäköisyydellä välttämään ilmastokatastrofin. Vuodesta 2010 lähtien toteutettavat viiden prosentin vuotuiset vähennykset veisivät yhteensä 38 prosentin päästövähennykseen vuoteen 2020 ja yhteensä 87 prosentin päästövähennykseen vuoteen 2050 mennessä vuoden 1990 tasoon verrattuna.
Kaikki ihan varmasti yläkerrassa kotona näillä kavereilla?
Näillä päästöhypettäjä anarkistilesboilla taitaa olla ihan henkilökohtaisia metaanipitoisia päästöongelmia, joita yrittävät häivyttää puhumalla liikenteen kokonaispäästöistä. Menisivät lääkäriin tai lopettaisivat niiden papujen syömisen.
Vielä kun miettii mitkä merkitykset kansantaloudelle on jos raskas liikenne pakotetaan ajamaan nykyisen sijaan -10km/h.
Mietippä kansantaloudellista vaikutusta kun sen miljoona ukkoa istuu tien päällä ratin takana tyhjän panttina 10-20% pidempään JOKA PÄIVÄ autoissaan...
Tuon jopa 20% siksi, että myös ruuhkat lisääntyvät selvästi kun koko liikennevirran/massan alentunut keskinopeus lisää autojen tien päällä olevaa lukumäärää tuon alentuneen keskinopeuden verran.
Tämä tekee vuosittain monen miljardin euron kakun pois kansantaloudesta ilman että tulopuolelle jäisi alentuneena vahinkotiheytenä tai pienentyneenä keskikulutuksena lisääntyneiden liikennemäärien vuoksi käytännössä yhtään mitään. Eli tulevien ruuhkien kasvu vie hyödyt lisääntyneen polttoaineen kulutuksen ja lisääntyneen onnettomuustiheyden vuoksi.
Kuljetusmaksut toki nousee 100% varmuudella, mutta tämä on häviävän pieni osa siitä kokonaisuudesta jonka kansantalous tulee vuodessa häviämään istuttamalla kansalaisia autoissaan turhan panttina siirtyessään pisteestä A. pisteeseen B 10-20% pidempään.
Sitähän tämä nykyinen viherkonservatiivinen natsihallitus ei edes ajattele että kansalaisilla voisi olla jotain muutakin tekemistä kuin istua autoissaan keskimäärin 5-10min pidempään JOKA PÄIVÄ. Tämä tekee helpostikkin ukkoa kohden sen n.3000min, eli n.6kpl täyttä 8h:n työpäivää joka vuosi.
Tämä kun kerrotaan miljoonalla tielläliikkujalla, ei ole kansantaloudellisesti ihan sama lisääntyykö ratin takana istuttava aika sen 5-10min/vrk....
Comment