Bmw ainakin kasvattaa meikäläisen hartioita potenttiaalisen mahtavasti. Jokainen ovi on turhan pieni. Siksi usein luukin on ikkunasta ulkona. Naisella olen huomannut nenän nousevan otsaa korkeammalle ja tissien tulevan enemmän esille. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW - Munanjatke miehille
Collapse
X
-
Munan jatke tai ei, sen olen huomannut tässä muutaman kuukauden aikana kun tuolla Japan importilla on ajanut niin pankkikorttia ei tarvitse uusia joka toinen kuukausi kun ei ole piloilla marmoritiskin yms kapitalistien varaosafirmojen koneiden höyläämisestä, rahaa tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista, kun ei tarvitse miettiä uusia "tuning" paketteja tai niitä puolen metrin huulella olevia alesioita.
Kaupassakin voi lappaa kärryyn mitä haluaa kun tietää että siellä on tarpeeksi rahaa eikä tarvitse pelätä "jääköhän minulla nyt rahaa niihin iipeistä huutamiin vanteisiin"
Seksi elämässä ei ole tapahtunut muutosta, yhtä huonosti tulee ajoi sitten bemarilla tai japanilaisella, eikä se lemmentyökalu kasvanut tai kutistunut, yhtä pienenä ja ryppyisenä roikkuu edelleen.
Mutta edelleen aijon hankkia kyseisen merkin kulkuneuvon, tylsää tämä elämä on onnellisena ja rahakkaana!-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View Posteikä se lemmentyökalu kasvanut tai kutistunut, yhtä pienenä ja ryppyisenä roikkuu edelleen.BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
mooni
-
Originally posted by mooni View PostKyllä se on miehenkorvike,aina hyvät kyydit
pakko yhtyä tähän. miehenkorvike eikä ole ainakaan vielä kertaakaan jäänyt matka keskenE85 - kesä ☀️
Twingo - takamoottorinen pikkukippo
Ex E39 - Kauppakassi
Ex E21 - Nykyisin viihdyn jo aikuisten seurassa
Ex E36 - pieni, muovinen miehenkorvike
Comment
-
-
Originally posted by sampo View Postonpahan se ainankin tullut huomattua että ainankin itse käännän pään bemarilla ajavan naisen perään herkemmin kuin muitten. johtuneeko sitten omasta bemaristiluonteestani....?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
En tiedä voinko vastata tähän topikkiin kun autoni on Alpina mutta jos otetaan huomioon että ajan silloin tällöin myös miehen bemarilla niin voinen vastata:
Mulle bemmi on vaan automerkki jonka olen "kokenut" omakseni. Tykkään bemareista, tiedänkin niistä jo jonkun verran. Osaan pelata niiden kanssa, eli siis sormi ei mene suuhun jos autoon tulee jotain vikaa. Omasta mielestäni bemarit on hyvännäköisiä autoja joiden muotokieli vetoaa meikäläiseen.
Ja rintavarustukseni kasvaa kohisten kokoajan mutta bemarit ei liity siihen asiaan mitenkään vaan se että olen raskaana
Comment
-
Comment