Pienimuotoinen ongelma mikä ainakin mulla tulee vastaan japseja kattellessa on se, että heillä ei ole sellaista autoa joka korvaisi esim. 3 -sarjan BMW:n. Heidän kiinnostavat autot ovat periaatteessa kaikki urheiluautoja, poislukien Evo ja Impreza. Joku sanoo tietysti perään, että onhan IS Lexus, mutta ei se nyt vaan ole sinne päinkään. Sori.
NSX, Lancer, Impreza, Skyline, Silvia, Supra, 350/370Z ovat kaikki mielenkiintoisia autoja.
Yhtenä mustana heppana laittaisin Infiniti G35/37 coupet. Suht hyvännäköisiä ja todella maukkaat "melut"
jos joskus tulen japsin harrasteautoksi hankkimaan niin mikäs muu kuin skyline tai nsx (remmitettynä) nsx on aivan tautisen hyvännäköinen mutta vaparikone on miinusta, kun taas skylinessä tuo viripotentiaali on ainoa joka kiinnostaa ko autossa.
mut tietysti ei vähäpäästöinen e34 m5 ahdettuna taitaa olla kuitenkin se mieluisin ja todennäköisin seuraava harrastepeli jos enään 4 pyöräisiä sen enempää tulen rakentelemaan tän tds projektin valmistuttua. HD:t kiinnostaa enemmän, kun ei tarvi niin suuria tiloja ja nostureita. ajaminenkin niillä on kivampaa, vaikkei ympärivuotista olekaan
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Jos jonkun japsin hommais ni kyllä valinta kaatuis mitsun galant vr4 , ja siihen vanhaan malliin (89 - 93) mikä näyttää ruotoselta perus galantilta. Kun sellanen parilta kaverilta löytyy ja kyllä on moni poika ihmetellyt ku mitsu on irronu viivasta sitekkin vähä paremmin. Eli nelikko turbo.. ja hyvät mahdollisuudet kutitella lisä hevosia
Muutaman kerran on käyny mielessä takavetoisen Corollan tai Carinan ostaminen.
Melkeimpä kaikki takavetoiset Toyotat on hienoja. Etenkin vanhemmat Celicat ja pystylamppu Carinat. Myös GT Corolla ois saakelin nätti
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne - Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Comment