Announcement

Collapse
No announcement yet.

Luksusbemari suistui kaiteen päälle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Micce///M
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2008
    • 3552
    • Hämeenlinna

    #31
    Täytyy olla kyllä itsetunto kovin huono, jos automerkkiä pitää alkaa vaihtamaan sen saaman kritiikin tai uutisoinnin takia. Todellisuudessa kuitenkin suurin osa ihmisistä tietää että ei muutaman vuoden vanha karvalakki aito suomibemari kuitenkaan maksa sen enempää, kun naapurin uusi corolla. Muutenkin tuo väite että auto on suomalaisen varallisuuden mittari, ei jokseenkaan pidä paikkaansa. Toki monella on näin, mutta itse tunnen monta "hyvin elävää" ihmistä jota ei kiinnostaa autoilu pätkääkään ja riittää että sillä autolla pääsee kauppaan ja takaisin. Oli se 10 vuotta vanha miina tai vuoden vanha bemari.

    Antaa lehtien uutisoida, itseäni se ainakaan liikuta pätkääkään mainitaanko siellä BMW vai vaan auto.

    Comment

    • 03R6
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 153
      • Kotka

      #32
      Originally posted by Micce///M View Post
      Täytyy olla kyllä itsetunto kovin huono, jos automerkkiä pitää alkaa vaihtamaan sen saaman kritiikin tai uutisoinnin takia. Todellisuudessa kuitenkin suurin osa ihmisistä tietää että ei muutaman vuoden vanha karvalakki aito suomibemari kuitenkaan maksa sen enempää, kun naapurin uusi corolla. Muutenkin tuo väite että auto on suomalaisen varallisuuden mittari, ei jokseenkaan pidä paikkaansa. Toki monella on näin, mutta itse tunnen monta "hyvin elävää" ihmistä jota ei kiinnostaa autoilu pätkääkään ja riittää että sillä autolla pääsee kauppaan ja takaisin. Oli se 10 vuotta vanha miina tai vuoden vanha bemari.

      Antaa lehtien uutisoida, itseäni se ainakaan liikuta pätkääkään mainitaanko siellä BMW vai vaan auto.
      Itse päädyin nykyiseen autoon nimenomaan sen vuoksi, ettei se tosiaan maksa juuri sitä corollaa enempää ja on taloudellinen ajaa. Pidän kyllä autosta ajettavuuden yms takia. Enkä koe, että minulla olisi huono itsetuntokaan, vaan lähinnä tulee joskus vaivaantunut olo kun monet samaistaa kuskin niihin öykkäröiviin ja näytönhaluisiin tapauksiin. Ja niinkuin edesmennyt pelikaveri totesi carinan ratista: kaikki ei kulje omaisuus tien päällä.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎