Laittakaas joku Fiksumpi kuvaa tuosta British Racing Green väristä?
Itseä ei nappaa tuo alkuperäinen Morea Grun niin vois vaihtaa tummempaan vihreään.
Mulla oli joskus eka-auto projektina mällätty alpinewhite E30, joka maalattiin tuolla racing greenillä.
Kuvia saattaisi löytyä jostain kovalevyn syövereistä, muistaakseni ko. autosta löytyi täältäkin muutama kuva jostain topikista, lienee toiselta tai kolmannelta omistajalta minun jälkeen.
Edit: Olisiko ollut old school topic showroomissa.
Mulla oli joskus eka-auto projektina mällätty alpinewhite E30, joka maalattiin tuolla racing greenillä.
Kuvia saattaisi löytyä jostain kovalevyn syövereistä, muistaakseni ko. autosta löytyi täältäkin muutama kuva jostain topikista, lienee toiselta tai kolmannelta omistajalta minun jälkeen.
Edit: Olisiko ollut old school topic showroomissa.
Löysin haulla Tampere inside topicista kuvan juuri E36 Coupesta. On juuri sellainen mitä hain
E39:ssä en kyllä tykkää yhtään mistään vihreän- ja punaisensävyistä, ei oikein sovi korimallin tyyliin ollenkaan. Lisäksi on sellaisia värejä jotka on sinällään ihan komeita, mutta ovat vain niin mitäänsanomattomia perustylsiä kuten hopea ja kaikki harmaansävyt. Myös perus tummansininen on E39:ssä aika ankea, mutta ei sinällään ruma niinkuin ei hopeakaan.
En tiedä onko itellä jotenkin kieroutunut maku, mutta lähes kaikkiin Bemareihin omasta mielestä paras väri on joko musta tai valkoinen
Tuolta näkee aika hyvin noita värejä ainakin E39:iin ja muihinkin:
Viininpunaiset, beiget, siniset ja vihreänsävyiset värit ovat imo sitä karmeinta. Myös harmaan sävyjä olen alkanut dissaamaan niiden yleisyyden ja mitäänsanomattomuuden vuoksi.
Kirkkaanpunainen ja -valkoinen ehdottomia suosikkeja. Musta on myös aina perushieno, harmittavan yleinen vain.
Last edited by Valtsude; 30-12-2009, 01:04.
Reason: ...
Vihreistä tulee mieleen se non-metallic roskiksenvihreä. Pusstagrün? E21.
Älä oo tollanen Mulla oli E21 pinnassa ko. väri. (sigussa link) Mielestäni noihin ikivanhoihn museojänteisiin sopii juuri parhaiten kaikki yksinkertaiset pastellisävyt.
Comment