Tulipahan laitettua oma kosla vaihteeksi myyntiin. Mitä mieltä arvon raati on ilmoituksesta? Hinnasta on turha sanoa mitään, tiedän että se on yläkanttiin.
Mun mielestä hyvä ja rehti ilmotus. Enkä nyt tosta hinnastakaan ny sanoisi, auto näyttää kuvissa tosi hyvältä.
Tulipahan laitettua oma kosla vaihteeksi myyntiin. Mitä mieltä arvon raati on ilmoituksesta? Hinnasta on turha sanoa mitään, tiedän että se on yläkanttiin.
Kuvat sinänsä hyviä mutta mua ainakin vähän ostajan epäilyttäs nuo donitsit tuossa asfaltissa.
Veikkaan, että monelle alkaa valkenemaan, että tuollaista vanhaa M5:ta ei viimeisillä rahoilla kannata ostaa, ylläpitokulut. Ja niillä, joilla sitä rahaa on, ostavat uudempia autoja, tämä siis veikkaus.
Niin, kuten mainitsin ostajilla ei nyt vaan ole valuuttaa(ei auton hankitaan eikä paljon muuhunkaan). Minä en ostaisi uuttakaan autoa niillä viimeisillä rahoilla
Ja tähän mennessä olen pitänyt kyllä hintatasona että oma autoni on ollut se halvin 09/2001 tekniikkapäivityksen jälkeen valmistetuista yksilöistä.
Eipä noita Saksa/Ruotsi akseliltakaan halvemmalla saa kuin mikä minulla on pyyntinä ollut. Eikä todellakaan puhuta mistään kiertopalkinnosta, olen toinen omistaja. Latvian autokentiltä löytynee veroineen joku tosi halpa 2002/2003 M5 mutta en ehkä ihan ensimmäisenä olisi sellaista menossa ostamaan.
M5:n ylläpitokuluista sen verran että eipä ne taida olla yhtään sen halvempia E34:ssä tai E60/E61:ssä? E34:n ikä alkaa monessa yksilössä painamaan niin että on isompia koneremppoja jne edessä. E60 kustannukset menee oman arvioni mukaan vähintään E39 tasolle.
Minä olen kyllä yllättynyt ylläpidon edullisuuteen ottaen huomioon minkä suorituskyvyn omaava auto on kyseessä.
Loppukaneettina mainittakoon että kyllä kuluneen 12kk:n aikanakin on tuotu useita E39 M5:a Suomeen ja forumilaisetkin ovat omistukseensa niitä hankkineet, joten eivät ole sitä uudempaa ostaneet vaikka rahaa onkin ollut.
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
M5:n ylläpitokuluista sen verran että eipä ne taida olla yhtään sen halvempia E34:ssä tai E60/E61:ssä?
Mitä uudempi sitä kalliimpi? Arvonalenema, vakutuusmaksut, ajoneuvovero, kulutus - kaikki nousevat :think
Sitten toki jos tuupataan 20-30tkm/v kilsoja vuosi toisensa jälkeen on rosvosektorin todennäköisuus vanhemmissa suurempi. E39/E60/E61 soveltuvuus puolison käyttöön tahi pitkille moottorimarsseille talvioloissa on myös toisesta sfääristä, fiiliksessähän ne häviää E34:lle 100-0...
Kuvat sinänsä hyviä mutta mua ainakin vähän ostajan epäilyttäs nuo donitsit tuossa asfaltissa.
Mitä ne donitsit siinä. En mä rupeisi kuvauspaikkaa kattomaa sen mukaan että onko siä rinkejä vai ei. Jos joku ostaja ny rupee asfaltin rinkuloita kattomaan, niin voi vittu. Ei sitä autoa voi ostaa, jos röökinsytyttäjässä on tuhkaa, ku VARMASTI on poltettu sisällä ku ei sitä voi sinne pihalle ottaa ja sytyttää.
Mitä uudempi sitä kalliimpi? Arvonalenema, vakutuusmaksut, ajoneuvovero, kulutus - kaikki nousevat :think
Sitten toki jos tuupataan 20-30tkm/v kilsoja vuosi toisensa jälkeen on rosvosektorin todennäköisuus vanhemmissa suurempi. E39/E60/E61 soveltuvuus puolison käyttöön tahi pitkille moottorimarsseille talvioloissa on myös toisesta sfääristä, fiiliksessähän ne häviää E34:lle 100-0...
Varmasti tuo 30tkm tai enemmän vuosi toisensa jälkeen on ihan sama homma E39:llä.. Itse en ole huomannut mitään epäsopivuutta E39 talviautona, valittettavasti en ole E34 tai E60 M5:lla ajanut talvella joten en voi verrata, ainoastaan 525 ja 535 kokemusta E34 puolelta ja en ole kokenut talviajettavuutta ainakaan huonommaksi. Vaikka eipä minullakaan enää kilometrejä niin paljoa tule kuin ekana vuonna, tämän vuoden km lukemat on jossain 4-7 tkm välillä. Tarkkaan en muista mitä ne oli vuosi sitten. Sisältää toki viime alkutalven tallissa olo jakson, nyt onkin ollut suoraan jääkeli eikä loskaa niin en ole vielä ainakaan laittanut odottelemaan talvea
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
Mitä uudempi sitä kalliimpi? Arvonalenema, vakutuusmaksut, ajoneuvovero, kulutus - kaikki nousevat :think
Sitten toki jos tuupataan 20-30tkm/v kilsoja vuosi toisensa jälkeen on rosvosektorin todennäköisuus vanhemmissa suurempi. E39/E60/E61 soveltuvuus puolison käyttöön tahi pitkille moottorimarsseille talvioloissa on myös toisesta sfääristä, fiiliksessähän ne häviää E34:lle 100-0...
Juuri noin. Ja, kun auto ostetaan manihanilla, on se kuuluisa kuukausimaksukin paljon kovempi (E39 vrs E34).
Ei kai näitä M5-malleja mottorimarssille osteta, vaan lyhyempään räppäilyyn.
M5 ei oikein millään perusteella on ns järkiauto, joita nyt varmaan ostellaan, kun tulevaisuus on vähän epävarmempi.
E39:iä on tuotu 2 kpl viimeisen 3 kk:n aikana (jos katsoin oikein Tullin tilastoja). Jostain syystä niidenkin tuojat ovat laskeneet, että tuonti kannattaa. Hintoihin en ota mitään kantaa, en ole seurannut ko mallien hintoja.
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Kuvat sinänsä hyviä mutta mua ainakin vähän ostajan epäilyttäs nuo donitsit tuossa asfaltissa.
Samaa mieltä, eikä ainoastaan vähän. Siirtyisin suoraan seuraavaan autoon.
Sama on kun jotkut laittaa jotain suditteluvideoita, kuvia radalta kun vedetään sladissa yms. Varma tapa karsia ostajia. Tosin jotkut teinit myös kostuttaa pöksynsä juuri noiden kuvien takia. Eli kohderyhmä vain on silloin joku muu, kuin minä.
Samaa mieltä, eikä ainoastaan vähän. Siirtyisin suoraan seuraavaan autoon.
Sama on kun jotkut laittaa jotain suditteluvideoita, kuvia radalta kun vedetään sladissa yms. Varma tapa karsia ostajia. Tosin jotkut teinit myös kostuttaa pöksynsä juuri noiden kuvien takia. Eli kohderyhmä vain on silloin joku muu, kuin minä.
No onpas teillä ostokriteerit, itse en ainakaan jättäisi autoa ostamatta sen perusteella missä kuvat on otettu. No, itsepähän mielipiteitä kysyin.. Pitää varmaan ottaa uudet kuvat sitten, noita kun ei tullut otettua myynti-ilmoitusta silmällä pitäen ensinnäkään.
Omalta koneelta löytyy ainakin kolmen eri auton "donitsi videot" kuvattuna tuossa mistä Tomban bemmin kuvat on otettu. Eli on aika yleinen leikkipaikka tuo Imatralla....
Ja yhdessäkään videossa ei esiinny tuo Tomban auto.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Jep.. Ihme hemmoja.. Mitä helvetin väliä sillä on jos kumia on poltettu. Tekeekö se autosta jotenki huonomman POMMIN? Jos asia askarruttaa kannattaa varmaan KOEAJOLLA tarkistaa voimansiirron ja vetopyörästön äänet ja koittaa katsoa onko puslat ehjät (muutenki varmaan suositeltavaa tehdä jos vanhaa takavetoista autoa on ostamassa). Mä olen ainakin joka ikisellä BMW:llä joita mulla on ollut polttanut kumia ja ajanut luisteessa ja yksikään niistä ei ole hajonnut tai sen huonompaan kuntoon mennyt kun ennen minun käyttöä
Takakelkan puslat tuntuu orggigsena varsinkin E30:ssä olevan kulutustavaraa, eikä kuitenkaan mikään kallis juttu vaihtaa edes, eli on sillä kumia poltettu tai ei niin todenäköisesti ne alkaa vaihtokunnossa olemaan muutenki jollei sitten ole jo vaihdettu :think
Nousipas tästä nyt suuri haloo. Tarkennetaan nyt vielä että itse en ole tuossa kyseisessä paikassa ko. autolla rengasta polttanut, joissain muualla kyllä.
Nousipas tästä nyt suuri haloo. Tarkennetaan nyt vielä että itse en ole tuossa kyseisessä paikassa ko. autolla rengasta polttanut, joissain muualla kyllä.
Kyllä mä sen tajusin ja mitä väliä vaikka olisitkin. Jos joku jättää autosi sen takia ostamatta että olet kumia poltellut niin että on kameraankin kuva jäänyt niin tuskimpa se henkilö sitä muutenkaan ostaisi.
Comment