Tuli aivopieru, ja vaihdoin itselleni e36 M3sen pihalle. No, olen 10 vuotta liian vanha noihin ääniin ja 20 kg liian paksu noihin sähkölepakoihin. Mikäs tuollaisen arvo on jos joutaisi myyntiin? 213000 on ajettu ja pirun siistissä kunnossa.
Remppaakin tehty paljon ja foorumilaiseltahan tuo tuli mulle. Niin vm on 95 eli 3.0-koneella.
Hieno homma! Nyt kun ostat seuraavan bemun niin muistat 2 asiaa: ei vihreää ja ei yli 200tkm ajettua. Helpottaa huomattavasti jälleenmyyntiä...
Heh, ite tossa keväällä yritin myydä vihreää E46 328 automaattia ja vähän yli 200tkm ajettua, ei meinannut millään mennä kaupaksi vaikka alkoi hinta olemaan vähintäänkin kohdillaan, onneksi sain sitten vaihdettua juuri sellaiseen prätkään mitä olin etsimässäkin(pyörän arvo 7500e).
Heh, ite tossa keväällä yritin myydä vihreää E46 328 automaattia ja vähän yli 200tkm ajettua, ei meinannut millään mennä kaupaksi vaikka alkoi hinta olemaan vähintäänkin kohdillaan
Tämä on niin tuttua. Suomalainen haluaa autoonsa jonkun perusvärin (musta, punainen,valkoinen tai hopea) ja kilsoja pitää olla aina alle 200tkm. Nämä kun pitää mielessä ostaessa, eikä osta sitä nettiauton halvinta +300tkm ajettua pommia, niin on paljon helpompaa myydä sitä eteenpäin.
Monta kertaa olen kuullut, että kun vastakkain ovat olleet samankuntoiset esim. 150tkm ajettu ja 210tkm ajettu niin tonnin, kahden säästön takia ostetaan se 210tkm ajettu. Kun halvalla saatiin (=sulovilen syndrooma). Sitten vuoden päästä kun siinä on mittarissa 250tkm ja laitetaan kaupan niin itketään kun ei mee kaupaksi ja kukaan ei tule edes katsomaan sitä "helmeä"...
Ja tämä ei ole pelkästään bemarien ongelma vaan koskee muitakin hieman arvokkaampia autoja.
Jos jotakin ny sattuu kiinnostaa tommone e30 preface käyttis/projekti nii voi laittaa privaa. iski järkky mp kuume nii joutuu jostain luopuun, että saa pyörään rahat .... nettiautoon jaksa ilmoo vielä tehdä....
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment