Originally posted by _nixu_
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
-
-
Originally posted by Micce///M View PostIhmettelen miten e39 ämmääsi jouduit niinkin kauan kaupittelemaan, todella hyvännäköinen ja varusteet+kunto kohdallaan. Ja hintakin taisi olla sieltä nettiauton halvimpien ehjien hintahaitarin alapäästä? Silti ainakin pari tonnia halvempia, varmasti laittoa vaativia vaihtoi omistajaa kuukaudessa.
Sama asia kun on toistunut ensin E39 530i M-Sportin, sitten E36 M3 Cabrioletin, E39 M5 Sedanin ja nyt E46 325 Ti Compactin kanssa. Olen jo alkanut suunnitella tuosta Compactista sellaista loppuelämän autoa, kun kaupaksi ei ole mennyt vuodessa, vaikka hinta on edullisimmasta päästä ja kunto ei todellakaan huono ikäisekseen.
Tietty jos veisi munat kanikonttoriin ja alkaisi ajamaan dieselillä tai muuten vaan ostelisin aina jotain pikkukoneisia miinoja, niin kai sitten nuo myyntiajatkin olisi lyhyempiä. Mutta mielummin nautin ajamisesta sen ajan mitä nuo autot on minulla omistuksessa ja siihen vaaditaan iso bensakone..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostJuu sopiihan sitä ihmetellä. Itse en enää edes jaksa. Olen tottunut siihen jo peräkkäin useammankin auton kohdalla, että myyntiajat on tässä maassa se alkaen yksi vuosi erikoisemman auton tapauksessa, vaikka pyyntihinta on kohtuullinen.
Sama asia kun on toistunut ensin E39 530i M-Sportin, sitten E36 M3 Cabrioletin, E39 M5 Sedanin ja nyt E46 325 Ti Compactin kanssa. Olen jo alkanut suunnitella tuosta Compactista sellaista loppuelämän autoa, kun kaupaksi ei ole mennyt vuodessa, vaikka hinta on edullisimmasta päästä ja kunto ei todellakaan huono ikäisekseen.
Eli seuraavaksi tuot jonkun max 150tkm ajetun niin luulisi kelpaavan :think
Kalliimpi auto + yli 200tkm alkaa vaan olla suomalaiselle ostajalle tekemätön paikka. Vaikka olisi huoltokirjaa ja dokumenttia mukana.
Menihän se mittarinruuvaus virontuonti E60 m-sport nettiautosta käytännössä heti vaikka täälläkin siitä varoiteltiin
Eli kun kilometrit on "sopivat" niin historiallakaan ei näköjään ole niin väliä.Last edited by _nixu_; 19-07-2011, 06:37.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Juu onhan tuolla mun Compactilla ajettu jo yli 200tkm, kun on mulla päivittäisessä käytössä. Itse vaan ostan autot kunnon ja historian mukaan, en pelkän mittarilukeman. Itse olen tuon Compactin toinen omistaja ja edellisen omistajan ajalta kaikki dokumentit tallessa, samoin täydellinen huoltokirja loppuun asti yms. Suomalaiset vaan on niin taikauskoisia, että uskoo tuollaisiin maagisiin lukemiin kuten 200tkm..
Mun E39 M5:lla kyllä taisi olla ajettu n. 175tkm myyntihetkellä, jollen aivan väärin muista. Eli sen tapauksessa ei kyllä tuo maaginen 200tkm ollut ihan heti kulman takana. Muut autot on varmaan ollut aika lailla tuon 200tkm molemmin puolin myyntihetkellä. Mutta kilsojahan autoon tulee, jos sillä ylipäätään ajetaan ja itse en oo koskaan pelännyt paljon ajettuja autoja. Sen sijaan huonosti pidettyjä ja huonosti huollettuja yksilöitä ei kyllä viitsi harrastaa..
Eli annan tästä lähtienkin muiden harrastella noita mittarinruuvauspelejä..All good things come to those who wait.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Lyhyen ajan sisällä paljastanut parikin mittarinruuvausta ihan kunniallisista myyntipaikoista. Mihinkään et voi luottaa, kun ostat Bemareita, oli ne Suomesta tai ulkomailta.
Tero
ps> kavereiden haaveilemista autoista kyseE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostLyhyen ajan sisällä paljastanut parikin mittarinruuvausta ihan kunniallisista myyntipaikoista. Mihinkään et voi luottaa, kun ostat Bemareita, oli ne Suomesta tai ulkomailta.
All good things come to those who wait.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostJuurikin näin. Epärealistisen alhaisia ajomääriä haikailevat päätyvät yleensä juuri näihin yksilöihin.. :think Mutta on ainakin kivat lukemat mittaristossa.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by Macc View PostTuli ratkaistua myymisen vaikeus laittamalla peli ilman lähtöhintaa ja hintavrausta huutonettiin myyntiin. Kätevästi meni kaupaksi ja kukaan ei tuputtanut mitään vaihdossa saatka tingannut.
Comment
-
-
Ei auton myymisessä ole mistään muusta kiinni kuin hinnasta. Jos hinta on kohdallaan tavaraan nähden, niin kauppa käy. Omat autot on olleet tavallisia ja nopeimmillaan ne on myyty päivässä, hitaimmillaan kuukaudessa. 20-50€/vrk on hyvä tiputustahti jos kyseessä on reilun kympin auto, jossakin vaiheessa sopiva hinta tulee vastaan ja ostaja löytyy.Lähes autoton...
Comment
-
-
Originally posted by Tctic View PostEi auton myymisessä ole mistään muusta kiinni kuin hinnasta. Jos hinta on kohdallaan tavaraan nähden, niin kauppa käy. Omat autot on olleet tavallisia ja nopeimmillaan ne on myyty päivässä, hitaimmillaan kuukaudessa. 20-50€/vrk on hyvä tiputustahti jos kyseessä on reilun kympin auto, jossakin vaiheessa sopiva hinta tulee vastaan ja ostaja löytyy.
bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...
Comment
-
-
Originally posted by Matula View PostKerro vähän, että minkälainen auto ja mikä oli lopullinen hinta?
Tuohan se. 3300 sai, kaippa olisi enempikin saanut, mutta kun ei nettiautossa vuodessa mennyt, niin nyt meni.
Comment
-
-
Originally posted by rami View PostKun kerran myyntitykki olet ja vielä Raahesta, niin myyppäs tuo mun 850 pikaisesti...provikat saat kyllä.
http://www.nettiauto.com/bmw/850/4100653
aina puhutaan siitä oikeasta hinnasta mutta mitä sekin sitten tarkoittaa varsinkin autoissa jonka ostajakunta suomen kokoisessa maassa on pieni :think
Comment
-
-
Kertokaas viisaammat mikä olisi myyntihintana kohdallaan tähän autoon:
e38 740iA vm 1995
Ajettu 196tkm
Dunkelgrun
M60B40
Vähän varusteita:
-Mustat nahat sähköllä ja muistilla
-Ilmastointi, huollatin ja tarkastutin tiiveyden eilen. Toimii
-Kauko-ohjattava keskuslukitus
-kattoluukku sähköllä
-puhelin
-sähköpeilit
-Jalopuu sisusta
-Soft close takaluukku
-Lohkolämmitin
-Monitoimi ohjauspyörä
-Iso valopaketti
+ perusjutut
Ja on siinä muitakin mutta en edes tiedä kaikkia.
Huollot mitä tiedän viimmeisen vuoden sisään:
-Separaattorin kalvo
-Venakoppien tiiviste
-Moottorin lämpötila anturi
-Jarruremontti
-Alustaan vaihdettu puslia x-määrä
-Öljyt, suodatin, ilmansuodatin ja tulpat vaihtuu tänään.
-uudet renkaat keväällä
Auto pelaa ihan ok. Vaihtaa nätisti, ei natise, ei kolise tai tee muuta ihmeellistä ja se on ollut kesäkäytössä viimmeiset vuodet.
Puutteet/viat:
-Alkava ruoste takaluukun ja suojamuovin välissä ei paha mutta on.
-Pieni ruostejälki kaaren takaosassa. Lähteny kiveniskusta.
-Toisessa helmapellissä klommo
-Tuhkakuppi ei mene kiinni
-Orkkis radio vaihdettu johonkin JVC törkyyn ja ratinnapit ei toimi, tilasin orkkisradion jolla pitäis tämä asia hoitua.
-Pikselivikaa BC:n näytös
Noilla tiedoilla. Mulle ei vaan sovi tuo automaatti, ei sitte millään.
Plussana tietysti se että vaihdossa voin ottaa jonkun halvan käyttöpelin millä voi ajaa töissä päivittäin. Saako tämmösestä nykyään mitään? Nopeesti nettiauton tarjonnan selattua näytti hinnat alkavan n. 3.8te ja päättyvän sitte tuonne 8te pintaan.Last edited by MarQu; 20-07-2011, 08:22.sigpic
Comment
-
-
Koitetaas ny sitten vaikka osat myydä erikseen, mut pakettina halvemmalla. Vieläkö kallis?
Last edited by Gemmi; 20-07-2011, 14:47.
Comment
-
-
5500e voi koittaa erityisen siististä ja hyvästä, mutta jotain 4alkavaa voi järkevään aikaan saada.
Myin samoilla leluilla olevan m62+steptronicin 6250e. Ja oli melkeenpä vois sanoa ruosteeton, ja kyljet suorat, kaikki toimi jne. :think
Originally posted by MarQ83 View PostKertokaas viisaammat mikä olisi myyntihintana kohdallaan tähän autoon:
e38 740iA vm 1995
Ajettu 196tkm
Dunkelgrun
M60B40
Vähän varusteita:
-Mustat nahat sähköllä ja muistilla
-Ilmastointi, huollatin ja tarkastutin tiiveyden eilen. Toimii
-Kauko-ohjattava keskuslukitus
-kattoluukku sähköllä
-puhelin
-sähköpeilit
-Jalopuu sisusta
-Soft close takaluukku
-Lohkolämmitin
-Monitoimi ohjauspyörä
-Iso valopaketti
+ perusjutut
Ja on siinä muitakin mutta en edes tiedä kaikkia.
Huollot mitä tiedän viimmeisen vuoden sisään:
-Separaattorin kalvo
-Venakoppien tiiviste
-Moottorin lämpötila anturi
-Jarruremontti
-Alustaan vaihdettu puslia x-määrä
-Öljyt, suodatin, ilmansuodatin ja tulpat vaihtuu tänään.
-uudet renkaat keväällä
Auto pelaa ihan ok. Vaihtaa nätisti, ei natise, ei kolise tai tee muuta ihmeellistä ja se on ollut kesäkäytössä viimmeiset vuodet.
Puutteet/viat:
-Alkava ruoste takaluukun ja suojamuovin välissä ei paha mutta on.
-Pieni ruostejälki kaaren takaosassa. Lähteny kiveniskusta.
-Toisessa helmapellissä klommo
-Tuhkakuppi ei mene kiinni
-Orkkis radio vaihdettu johonkin JVC törkyyn ja ratinnapit ei toimi, tilasin orkkisradion jolla pitäis tämä asia hoitua.
-Pikselivikaa BC:n näytös
Noilla tiedoilla. Mulle ei vaan sovi tuo automaatti, ei sitte millään.
Plussana tietysti se että vaihdossa voin ottaa jonkun halvan käyttöpelin millä voi ajaa töissä päivittäin. Saako tämmösestä nykyään mitään? Nopeesti nettiauton tarjonnan selattua näytti hinnat alkavan n. 3.8te ja päättyvän sitte tuonne 8te pintaan.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Comment