Nimenomaan, nämä menee kuitenkin lähes poikkeuksetta enemmän tai vähemmän autoharrastajahenkisille ostajille kun kyseessä M-sport ja i6 joten niitä potentiaalisia käteisostajia vain ei ole liikkeellä välttämättä edes joka kuukausi.
"Kiva pirssi mutta satasen liian kallis"
Kyllä niille haaveilijoille tulee sitten kiire kun laittaa ilmoitukseen että varattu
Samoja fiiliksiä täällä eli auto meni kaupaksi. Ehdin mä pirssiä alle viikon myydäkin joten nopsaan lähti pihasta Tarjontaa punasista E46 coupeista ei liiemmin kyllä ole, joten ihmekös tuo
Paljonko tällaiselle M20 E34lle pitäis laittaa hintaa että poistuu pihasta?
Toistaiseksi ei ajokuntoinen ja oma kiinnostus loppu. Muutakin laitettavaa olisi odottamassa.
Ilmaiseksi ei huvita luopua kun rahaa palanut 2x nykyinen hintapyynti pelkkään huoltoon ja remonttiin viimeisen vuoden aikana jonka olen auton omistanut.
Takkiinhan tässä reilusti tulee mutta niinhän se aina taitaa olla.
Hinta/kunto/ikä suhde pitäisi olla ok, kuten nyt myös noitten uusien kuvien. Paria vaihtoa ehdotettu touraniin ja E39 530d, mutta muuten on kusetusyrityksiä lukuun ottamatta kovin hiljaista pidellyt..
Oon tuota komiovista ihmetellytkin miksei ole jo tuohon hintaan liikkunut. Tuskin nyt kuitenkaan uuden mallin saapumisella on osuutta tähänkään asiaan?
Tuotakin olen nyt kuukauden verran nettiautossa pitänyt. Tasan yksi ihminen siitä on soittanut ja saattaa tulla katsomaan.
Ihan älyttömiä vaihtotarjouksia ja käteistarjouksia nettiautoon kyllä tulee.
Hinnassa on kyllä neuvotteluvaraa käteisostajalle mutta en jaksa uskoa että kukaan joka tuolla tarjoilee niin on edes nähnyt tuollaista summaa rahaa.
Samoja fiiliksiä täällä eli auto meni kaupaksi. Ehdin mä pirssiä alle viikon myydäkin joten nopsaan lähti pihasta Tarjontaa punasista E46 coupeista ei liiemmin kyllä ole, joten ihmekös tuo
Itse myin omaa E46 punaista coupe melko kauan. Tais olla miltei halvin 328 sillon ja varusteet / kilometritkin olivat hyvät!
Sillon mietin että punaista en enään ikinä osta myymisen vaikeuden takia
Tuotakin olen nyt kuukauden verran nettiautossa pitänyt. Tasan yksi ihminen siitä on soittanut ja saattaa tulla katsomaan.
Ihan älyttömiä vaihtotarjouksia ja käteistarjouksia nettiautoon kyllä tulee.
Hinnassa on kyllä neuvotteluvaraa käteisostajalle mutta en jaksa uskoa että kukaan joka tuolla tarjoilee niin on edes nähnyt tuollaista summaa rahaa.
Laita ihmeessä lisää sisäkuvia ja heitä muutama ulkokuva pois.
Vaihtotarjouksia riittää aina, eikä niistä kannata välittää. Ei tarvitse, kun yhden ostajan.
Itse myin omaa E46 punaista coupe melko kauan. Tais olla miltei halvin 328 sillon ja varusteet / kilometritkin olivat hyvät!
Sillon mietin että punaista en enään ikinä osta myymisen vaikeuden takia
Itellä oli kanssa 3kk myynnissä oma punainen E46.. alko jo pikkuhiljaa usko loppua, että eikö tää nyt kelleen kelpaa, mutta ei se näköjään tarvinnut kun yhden kiinnostuneen ja auto oli 3h päästä uudella omistajalla!
Comment