Tämän myymisessä meneekin sitten aikaa ainakin vuosi ja silloinkin on varmasti vaihto kyseessä, jos jotain kiinnostaa seiska niin vaihtoa voidaan harkita harraste bemariin esim evo m3. http://www.nettiauto.com/bmw/750/4905494
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kanerv4 View PostTämän myymisessä meneekin sitten aikaa ainakin vuosi ja silloinkin on varmasti vaihto kyseessä, jos jotain kiinnostaa seiska niin vaihtoa voidaan harkita harraste bemariin esim evo m3. http://www.nettiauto.com/bmw/750/4905494
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postno mikäs nyt tuli, mikä siinä on ettei omistajat halua näitä pitää, häh
Last edited by Kanerv4; 02-07-2012, 14:16.
Comment
-
-
Originally posted by zanta View PostE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostKäännä ainakin tuo yksi kuva oikein päin. Enkä usko että ainakaan haittaa olisi jos hieman muutakin kertoisit kuin pelkän varustelistan.
Ne nimittäin lähti kaikki oikein päin olevina...
Eipä siinä juuri muuta kerrottavaa ole, onhan siellä eritelty että on huoltokirjat ja tuorein katsastuskin on merkitty, varmaan tuon hintaluokan OSTAJA soittaa ja kysyy jos jokin arvelluttaa.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by zanta View PostKuvien asennosta voi kiittää Nettiauton Intiassa sijaitsevaa kehitystiimiä....
Ne nimittäin lähti kaikki oikein päin olevina...
Eipä siinä juuri muuta kerrottavaa ole, onhan siellä eritelty että on huoltokirjat ja tuorein katsastuskin on merkitty, varmaan tuon hintaluokan OSTAJA soittaa ja kysyy jos jokin arvelluttaa.
Kyllä varmasti soittaa, tai laittaa mailia, mutta sitä näin parintonnin räpsyjen kanssa pelatessa totttunut siihen että parempi kirjoittaa pienen pieni tarina, niin välttyy turhilta kyselyiltä. Varmaankin se noin uudessa on ettei sitä enää jakseta kysellä kaikkea turhaa "paskaa" vaan se auto tullaan vain ja ostetaan.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Nyt alkaa olla yksi aikakausi lopuillaan ja tuoreeseen myynti-ilmoitukseen + sen parantamiseen olisi apua kommenteista.
Olisiko hyvä laittaa vielä joitain kuvia? Tarvitaanko itse tekstiosioon jotain oleellisia lisätietoja? Selkeitä virheitä? (hinta tietysti aina, poikkeuksettamutta muita?)
Kiitokset jos joku jaksaa mulkaista
Comment
-
-
Originally posted by Spud View Post...
Olisiko hyvä laittaa vielä joitain kuvia? Tarvitaanko itse tekstiosioon jotain oleellisia lisätietoja? Selkeitä virheitä? (hinta tietysti aina, poikkeuksettamutta muita?)
Kiitokset jos joku jaksaa mulkaistaE34 540i A Touring 1995, E34 540i Touring 1995, E34 535i 1988, E39 M5 2000
Comment
-
-
Menihän se vihdoinkin kaupaksi! Noin 3kk se aiheutti harmaita hiuksia
Myyntiin auttoi kun lopuksi tyrkäsin sen autoliikkeen myyntitiliin. Meni vain 3viikkoa ja auto oli myyty. Itse tiputtelin hintaa ja mainostelin vaikka missä ja vain muutama kyselijä tuli.
Hinta ei ollut ihan se mitä olin ajatellut, mutta ihan tyytyvinen olen siihen mitä jäi käten.
Noh nyt pääsee kaikessa rauhassa katselemaan sieltä Saksan paratiisista uutta kulkinetta..
Comment
-
-
Originally posted by Mitza View PostMenihän se vihdoinkin kaupaksi! Noin 3kk se aiheutti harmaita hiuksia
Myyntiin auttoi kun lopuksi tyrkäsin sen autoliikkeen myyntitiliin. Meni vain 3viikkoa ja auto oli myyty. Itse tiputtelin hintaa ja mainostelin vaikka missä ja vain muutama kyselijä tuli.
Hinta ei ollut ihan se mitä olin ajatellut, mutta ihan tyytyvinen olen siihen mitä jäi käten.
Noh nyt pääsee kaikessa rauhassa katselemaan sieltä Saksan paratiisista uutta kulkinetta..
No mitä sait, 13?
Olis se varmaan mennyt kun olisit suoraan laittanut hinnan kohdalleen kun aloitit myymäänE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo mitä sait, 13?
Olis se varmaan mennyt kun olisit suoraan laittanut hinnan kohdalleen kun aloitit myymään
Mä arvion ton auton nii reippasti yläkanttiin silloin, niin siks kirpas aina tiputtaa hintaa. Mutta jälkeenpäinmietittynä hyvä rahahan tuo on
Comment
-
-
Originally posted by E34M60 View PostHieno ilmoitus, hyvät kuvat, hyvin asiaa. Jos (valitettavasti aika iso "jos") hakisin tuollaista kulkinetta, niin tuolla perusteella varmasti yhteytdenotto. Mutta valoita nyt hieman arvoituksen arkkua, että mihin ripeämpään?Ympärillä joko CSL tai SL -koppa. Bemun M -puolen rahapussilla hallittavat alavääntökoneet rajoittuu tuohon e39:n. Ikävä kyllä. Uudet M turbokoneet taas on hintaluokassaan siinä päässä että perus jantterin täytyy odotella vuosia. Isompi ikävä kyllä
Toi mersun 5.4 remmiahdettu kasi ja vanhan liiton 5 lovinen automaatti kestävät aika nätisti pulleykitin ja lastun. Mausteeksi vielä Quaiffen perä ja vaihdelaatikon ohjemointi (nopeammat vaihdot, väännönrajoitukset pois). Sit aletaan olla taas siinä fiiliksessä kuin vitkalla ensimmäisinä kesinäSL 65 AMG koettu myös ja oli huikea. Hulluin vakiolaite ikinä! Mutta sen penkissä perstaskusta kuului erittäin pahaenteinen parkaisu
Eli helvetillistä alavääntöä alkuperäisessä hyvän hinta/laatu suhteen luxyry -paketissa tässä haetaan
Comment
-
-
Pakko kirjoittaa tähän topiciin...
Itsellä auton vaihto edessä ja olen katsellut F10/11 520 bensa/diesel bemareita,niin täytyy todeta että sigun auton arvo on liikkeiden mielestä kokenut todellisen inflaation.Tänään tuli "paras" autokeskukselta..."kiitos yhteydenotosta,auton hyvityshinta on 20750€meinasin jakkaralta tippua ja kyllä nauru repesi.Kai toikin paskahuusi täytyy sitten vaan ajaa loppuun...Että se PREMIUM auton arvonpitäminen,5 vuotta sitten 76k€ nyt 20k€
BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostPakko kirjoittaa tähän topiciin...
Itsellä auton vaihto edessä ja olen katsellut F10/11 520 bensa/diesel bemareita,niin täytyy todeta että sigun auton arvo on liikkeiden mielestä kokenut todellisen inflaation.Tänään tuli "paras" autokeskukselta..."kiitos yhteydenotosta,auton hyvityshinta on 20750€meinasin jakkaralta tippua ja kyllä nauru repesi.Kai toikin paskahuusi täytyy sitten vaan ajaa loppuun...Että se PREMIUM auton arvonpitäminen,5 vuotta sitten 76k€ nyt 20k€
Mitenkäs, eikö epäilytä voiman kaipuu jo etukäteen jos 520i/d:a halajat :think.
Minä taasen olen viime aikoina aiempaa enemmän katsellut juuri noita 335i:a.
- Antti -
Comment
-
Comment