Joo katotaan jos saisin kuvia siitä... uus luukku maksaa varmaan jotain 50e. Ja väri on cosmosshwartrz....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hinausauto töpeksi - kuka maksaa?
Collapse
X
-
voisin muutaman automallin laittaa tohon pihalle pakkaseen 20km ajon jälkeen ja siihen sitten kaikki nää ylläkirjotelleet tosimiehet availemaan niitä luukkuja... Ei lähde kyllä kaikki painettavat ja käännettävät luukut itestään irtikyllä niitten kanssa varovaisia ollaan ja parhaamme tehdään. ja onko nyt sitten joka kaverin autosta ne läpät ja luukut paskana mitä on hinattu:think?? Viime vuonna noin 500 tollasta avannut ja ongelma tapauksissa asiakas saannut itse avata luukun juuri sen takia ettei tarvi meitä syyttää. Toki työkalut olen lainannut.
JA EI.. EN OLE TÖISSÄ TÄSSÄ FIRMASSA MINKÄ AIHEUTTAMAA NAARMUA TÄSSÄ NYT PUIDAAN!!!!!!!!!!!!
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostKun asian tiedostaa, niin seuraavalla kerralla voi itse hinausautoa odotellessa kiinnittää hinauskoukun...
Itse vaan kattoi kummasta päästä hinuri ottaa kyytiin,ja hinauskoukku kiinni...
Toi on niin pirun yleistä "mä olen vaan töissä täällä" mentaliteetti nykyään.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by BMWSaloon View Postvoisin muutaman automallin laittaa tohon pihalle pakkaseen 20km ajon jälkeen ja siihen sitten kaikki nää ylläkirjotelleet tosimiehet availemaan niitä luukkuja... Ei lähde kyllä kaikki painettavat ja käännettävät luukut itestään irtikyllä niitten kanssa varovaisia ollaan ja parhaamme tehdään. ja onko nyt sitten joka kaverin autosta ne läpät ja luukut paskana mitä on hinattu:think?? Viime vuonna noin 500 tollasta avannut ja ongelma tapauksissa asiakas saannut itse avata luukun juuri sen takia ettei tarvi meitä syyttää. Toki työkalut olen lainannut.
JA EI.. EN OLE TÖISSÄ TÄSSÄ FIRMASSA MINKÄ AIHEUTTAMAA NAARMUA TÄSSÄ NYT PUIDAAN!!!!!!!!!!!!
Luulis kuitenkin hinausautopalveluilla olevan vakuutukset juuri tämmöisten tapausten varalle..E70 X5 3.0d -07
E39 530da touring -99
ex: E36 325i sedan -93
Comment
-
-
Ihan vakavissaanko tässä topikissa puidaan tota läppää
Kuluttaja-asiamiehen avulla puskurin ylimaalaus
Onnee2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Vahinkoja sattuu ja kyllä noilla hinausfirmoilla jonkinlaiset vakuutukset on ihan varmasti tuollaisille tapauksille. Tosin tuossa tapauksessa vahinko on niin pieni ettei kannata vaivautua.
Saattaapi olla, että kuskilla on pakkaskeleillä muutenkin kiire niin ei välttämättä silkkihansikkaat ole puettuna, kun autoja käsitellään. Harmittava tapaus, tiedän että pienikin jälki ketuttaa jos on tarkka kaveri.
Comment
-
-
Originally posted by apeke View PostVahinkoja sattuu ja kyllä noilla hinausfirmoilla jonkinlaiset vakuutukset on ihan varmasti tuollaisille tapauksille.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Noppe View PostJa ei mahda kaikki hinurikuskit tietää joka auton luukun aukasu tapaa? (Ei, en ole hinausautonkuljettaja)
Edit. Ei sillä että sen saisi särkeä maksamata, mutta kummiski...
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostKysyä saa ja yleensä tuon luukun aukaisu on käyttöohjekirjassa aikalailla selkeästi esitetty. Että kun sitä hinuriautoa saa kumminkin jonkun aikaa odotella niin voisi samalla itse selvittää miten luukku aukeaa ja jopa koukun asentaa.
En mitenkään puolustele, että puskuria saisi naarmuttaa ym. mutta joku jo aikasemmin totesi että tekevälle sattuu tjs.
Comment
-
-
Itsekin näitä hommia koulun ohella nyt jonkin aikaa tehnyt ja yleensä sanon asiakkaalle että laittaa lenkin valmiiksi paikalleen.. Ja tosiaan yksi hyvä esimerkkitapaus: Ihan uusi Citroen C4 joka oli huollosta tullut, ajettiin hallista pihalle ja se piti nostaa kyytiin, vaikka tasan ohjekirjan ohjeiden mukaan yritti luukkua edestä avata niin ei siitä tullut vittuakaan ja kaksi asentajaakin yritti rikkomatta sitä availla... perästä luukun sai sitten ihan sovinnolla auki joten otin perse edeltä kyytiin.
Ja tosiaan en itsekään jäisi moneksi tunniksi räpläämään jotain hinauslenkin luukkua 20 asteen pakkasella, jos ei sovinnolla aukea niin kyllähän ne meisseliä käyttäen sitten avataan, mahdollisimman varovasti tietenkin! Toinen vaihtoehto olisi jättää auto siihen missä olikin, mutta hinauspaikalla käynnistä joutuisi silti veloittamaan asiakasta (eikä ole ihan halpaa!)
Olisiko hinausauton kuljettajan siis pitänyt jättää autosi siihen tienposkeen kun ei saanut pakkasessa sormineen näprättyä luukkua auki? Seuraavana päivänä olisit todennäköisesti soittanut vittuuntuneena uudestaan hinausauton paikalle ja luukku pitäisi edelleen saada auki.. tässävaiheessa on palanut jo useita satoja euroja turhaan yhden helvetin muoviläpyskän takia. Tärkeintä lienee kuitenkin saada se auto pois tienlaidasta. Sanoisin tällaista muovilirpakkeen "väkisin" aukaisua tietyissä tilanteissa välttämättömäksi pahaksi.Last edited by Juhi$; 09-01-2010, 02:03.
Comment
-
-
Mitenkäs se hinauskoukun luukun avaus on ohjeistettu esimerkiksi e39:n ohjekirjassa? Luukussahan on pieni kolmio toisella sivulla niin pitääkö sen kohdalta sitten painaa sisäänpäin vai kammeta ulospäin? Ainakin yhdestä puskurista kun tuota aukaisin niin lähti parhaiten auki kun kampesi ulospäin juuri kolmion vastakkaiselta sivulta.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostItsekin näitä hommia koulun ohella nyt jonkin aikaa tehnyt ja yleensä sanon asiakkaalle että laittaa lenkin valmiiksi paikalleen.. Ja tosiaan yksi hyvä esimerkkitapaus: Ihan uusi Citroen C4 joka oli huollosta tullut, ajettiin hallista pihalle ja se piti nostaa kyytiin, vaikka tasan ohjekirjan ohjeiden mukaan yritti luukkua edestä avata niin ei siitä tullut vittuakaan ja kaksi asentajaakin yritti rikkomatta sitä availla... perästä luukun sai sitten ihan sovinnolla auki joten otin perse edeltä kyytiin.
Ja tosiaan en itsekään jäisi moneksi tunniksi räpläämään jotain hinauslenkin luukkua 20 asteen pakkasella, jos ei sovinnolla aukea niin kyllähän ne meisseliä käyttäen sitten avataan, mahdollisimman varovasti tietenkin! Toinen vaihtoehto olisi jättää auto siihen missä olikin, mutta hinauspaikalla käynnistä joutuisi silti veloittamaan asiakasta (eikä ole ihan halpaa!)
Olisiko hinausauton kuljettajan siis pitänyt jättää autosi siihen tienposkeen kun ei saanut pakkasessa sormineen näprättyä luukkua auki? Seuraavana päivänä olisit todennäköisesti soittanut vittuuntuneena uudestaan hinausauton paikalle ja luukku pitäisi edelleen saada auki.. tässävaiheessa on palanut jo useita satoja euroja turhaan yhden helvetin muoviläpyskän takia. Tärkeintä lienee kuitenkin saada se auto pois tienlaidasta. Sanoisin tällaista muovilirpakkeen "väkisin" aukaisua tietyissä tilanteissa välttämättömäksi pahaksi.
Comment
-
Comment