Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hinausauto töpeksi - kuka maksaa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M. Luuri
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2008
    • 268
    • SJK

    #31
    Joo ja jos on niin kopelokouraisia ammattilaisia että ei saa yhtä hinauskoukun läppää avattua niin mun mielestä saisi vaihtaa alaa. Ja itse asiaan. Jos ja kun jokin toinen turmelee toisen omaisuutta, kuuluu hänen tällöin korvata aiheuttamansa vahingot prkl... Ite vääntäisin asian kanssa niin kauan, että saisin korvauksen.
    Last edited by M. Luuri; 10-01-2010, 15:10.
    e34 540i (5 speed) "Teddy" projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=268557


    http://mluuri.kuvat.fi/kuvat/e34+v-power/

    Comment

    • humala
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 739
      • Kemi

      #32
      kuvia kehiin ni nähdäänpä kaikki kuinka kopelokourainen hinurikuski ollu kyseessä?
      E70 X5 3.0d -07
      E39 530da touring -99
      ex: E36 325i sedan -93

      Comment

      • BMWSaloon
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2008
        • 281

        #33
        Originally posted by arrow1 View Post
        Joo ja jos on niin kopelokouraisia ammattilaisia että ei saa yhtä perkeleen hinauskoukun läppää avattua niin mun mielestä saisi vaihtaa alaa. Ja itse asiaan. Jos ja kun jokin toinen turmelee toisen omaisuutta, kuuluu hänen tällöin korvata aiheuttamansa vahingot prkl... Ite vääntäisin asian kanssa niin kauan, että saisin korvauksen.
        ^^ Siinä sitten vissiin oikein jokalajin taitaja meillä... tervetuloa hinausalalle jos se on sun mielestä vaan tota läpän aukomista Ton urpoilun voit lopettaa samantien.

        Joo ja niitä kuvia olisi kiva saada?

        Comment

        • Kanerv4
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2009
          • 976
          • Tampere

          #34
          Originally posted by arrow1 View Post
          Joo ja jos on niin kopelokouraisia ammattilaisia että ei saa yhtä perkeleen hinauskoukun läppää avattua niin mun mielestä saisi vaihtaa alaa. Ja itse asiaan. Jos ja kun jokin toinen turmelee toisen omaisuutta, kuuluu hänen tällöin korvata aiheuttamansa vahingot prkl... Ite vääntäisin asian kanssa niin kauan, että saisin korvauksen.
          no jos omistaisin sinun autosi oletan että se on tuossa se 525i niin minä laittaisin sen suoraan jäälle, koska olen tuollaista jäälle etsinyt
          läppä taitais lentää puskureineen päivineen järveen viimeistään keväällä.
          ja auto kanssa.

          Comment

          • Pecca
            Bimmer Rookie
            • Jul 2007
            • 41
            • Lahti

            #35
            Jonkun kannattais välillä putsata esari...

            Comment

            • petrolhead
              Moderator
              • Feb 2004
              • 13793
              • Hyvinkää

              #36
              Originally posted by arrow1 View Post
              Joo ja jos on niin kopelokouraisia ammattilaisia että ei saa yhtä perkeleen hinauskoukun läppää avattua niin mun mielestä saisi vaihtaa alaa. Ja itse asiaan. Jos ja kun jokin toinen turmelee toisen omaisuutta, kuuluu hänen tällöin korvata aiheuttamansa vahingot prkl... Ite vääntäisin asian kanssa niin kauan, että saisin korvauksen.
              Originally posted by BMWSaloon View Post
              ^^ Siinä sitten vissiin oikein jokalajin taitaja meillä... tervetuloa hinausalalle jos se on sun mielestä vaan tota läpän aukomista Ton urpoilun voit lopettaa samantien.

              Joo ja niitä kuvia olisi kiva saada?
              Myös automekaanikkona voisi olla tulevaisuutta , jos löytyy sellanen kaveri jonka käsissä noi kierrätysmuovilipareet irtoaa ja kiinnittyy moitteetta ja vaurioitta aina , jopa pakkasessa.
              2015 VW Crafter
              1984 BMW 316
              2009 Kawasaki Ninja 250RRR
              petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
              "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

              Comment

              • M. Luuri
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2008
                • 268
                • SJK

                #37
                Toivottavasti tämä nyt ei mene ohi topikin, mutta anteeksi kaikille joita loukkasin. Ei ollut tarkoitus. Onhan ne läpäp joskus aivan käsittämättömiä avata.

                Mutta joo, kuvia vain kehiin niin tietää vähän paremmin niistä jäljistä. Ite en ainakaan hyväksy jos sellaisia syntyy vaikka tälläisessä asiassa mistä tässä on kysymys.
                Last edited by M. Luuri; 10-01-2010, 15:38.
                e34 540i (5 speed) "Teddy" projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=268557


                http://mluuri.kuvat.fi/kuvat/e34+v-power/

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎