"Höger styrad, Importerad från UK 2010" vähentää myös osaltaan houkuttelevuutta...
Silmäilin ilmoituksen nopeasti eikä osunut tuo silmään. Kaikki niin saakelin tiiviisti kirjoitettu aina noi blocketin ilmoitukset et jos ei kunnolla lue niin ei sieltä osu ku satunnaisia (varusteita itse bongailen) sanoja.
Mitä nyt hieman nopeasti blockettia selailin niin näyttävät e90 325i/330i olevan Ruotsissakin ihan hyvissä hinnoissa eli tuollaista +20 000e. Verojen jälkeen ei paljon hyötyä tuoda, kun hinta nousee päälle 25000e ja siihen hintaan alkaa jo Suomessakin vastaavia löytymään.:think
Tossa on pakko kusta joku. Ei saa 525siakaan tolla hintaa.. Varmaa joku mällätty peli. Saksassa joskus oli ihan stna hienon näköinen e60 ihan kaikilla aerodynamiikka ilmanottoaukoilla ja muilla varustettuna. Siis paljon hienompi kuin normi m5 e60 ja tais maksaa 12 tai 14 tonnia.. Siinä tosin luki että se on mällätty..
Mitä nyt hieman nopeasti blockettia selailin niin näyttävät e90 325i/330i olevan Ruotsissakin ihan hyvissä hinnoissa eli tuollaista +20 000e. Verojen jälkeen ei paljon hyötyä tuoda, kun hinta nousee päälle 25000e ja siihen hintaan alkaa jo Suomessakin vastaavia löytymään.:think
Mä olen sivusilmällä seuraillut E90 325i - 330i markkinoita Saksassa ja näyttää siltä, että Suomesta noita saa ostettua halvemmalla kuin uittamalla tuoden. (Itse asiassa sama pätee valtaosaan autoista)
Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa
Comment