Announcement

Collapse
No announcement yet.

Törmäsin hirveen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hökötin
    Bimmer Rookie
    • Sep 2006
    • 62
    • Inkoo

    Törmäsin hirveen

    Ajattelin, että voisin kertoa yhdestä tapahtumasta. Elikäs ennen joulua törmäsin hirveen kantatie 51:llä, vähän Siuntioon menevän risteyksen jälkeen (ja kalasavustamon) kun ajetaan Karjaalle päin. Minulle ja veljelle ei sattunut mitään onneksi. E34 vähän kärsi, mutta ihmeen vähillä vaurioilla.

    Vauriot olivat sellaiset kuin: konepeltiin tuli muutama lommo, tuulilasi meni säröille, mutta ei varsinaisesti rikki, kuljettajan puolimmainen lampunpesijän suutin meni poikki ja lensi jonnekin, vasen peili vaurioitui käyttökelvottomaksi.

    Hinaus/kolarikorjausfirma asetti korjaukselle sellaisen hinnan kuin 2 900 euroa, vakuutusyhtiö sanoi, että auton arvo on vaan jotakin noin 2 000-2 500 euroa korkeintaan. Lunastukseenhan tuo olisi mennyt. Itse ajateltiin sitten niin, että kun vauriot ovat kumminkin niin pienet, niin päätettiin pitää auto, eli otettiin auto + kertakorvaus (jotakin ~2 100 euroa?).

    Tähän mennessä olen vaihdattanut Karjaalla tuohon Bemppuun tuulilasin, maksoi 280 euroa töineen kaikkineen, Pilkington, yläreunassa tummennus. Ostin myös käytetyn samanvärisen (huom!) peilin Turun suunnilta, maksoi 70 euroa. Peili tosin osottautui suutariksi, eli ei pelitä. Moottori on sökönä siinä peilissä luultavammin. No minulla on siitä vanhasta rikkoutuneesta peilistä jäljellä vielä se moottori, eli vaihtamalla se moottori siihen toiseen ehkä toimisi.
  • manzneri
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 551
    • Kesälahti

    #2
    ...ja?

    Comment

    • Matula
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 1706

      #3
      Originally posted by manzneri View Post
      ...ja?
      Ei kai tämä mikään trolli ole mutta ei välttämättä oman topikin arvoinen.

      Noinhan se halvemmissa autoissa monasti on, että itse korjaamalla saa vahinkotapauksessa vakuutuksestaan suurimman hyödyn.

      Comment

      • jsa014
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 1651
        • Turun Pallivaha

        #4
        Kumpi ehtii ensin, Hammu vai Beemers?
        316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

        Comment

        • Hammu
          Moderator
          • Nov 2006
          • 3971
          • Nurmijärvi

          #5
          Originally posted by jsa014 View Post
          Kumpi ehtii ensin, Hammu vai Beemers?

          Varmaan beemers, mä jäin pohtimaan mikä tän topicin tarkoitus on.
          Lähinnä että tuleeko projektijuttua korjaamisesta tms.

          Comment

          • BeamR
            BTCF Member
            • Jul 2007
            • 13363
            • Espoon takametsät

            #6
            olisiko niin, että aloittaja halusi kertoa, että sillä on toimiva ja katsastettu E34, joka on tullut maksamaan 600€ (kunhan etsii vielä sen konepellin)?

            Sehän on jo melko edullinen.

            Pitäisiköhän käydä kipaisemassa jostain E34 ja vetäistä se hirven kanssa yhteen, niin siitähän tulisi sitten jo ihan kohtuuhintainen penkanpöllyttäjä...:think Ellei sitten kuolema tule siinä mukana.
            F46 Gran Tourer -20
            Boxster 2.5 -97

            Comment

            • janikoo
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2007
              • 1263
              • Lahti

              #7
              Originally posted by BeamR View Post
              olisiko niin, että aloittaja halusi kertoa, että sillä on toimiva ja katsastettu E34, joka on tullut maksamaan 600€ (kunhan etsii vielä sen konepellin)?

              Sehän on jo melko edullinen.

              Pitäisiköhän käydä kipaisemassa jostain E34 ja vetäistä se hirven kanssa yhteen, niin siitähän tulisi sitten jo ihan kohtuuhintainen penkanpöllyttäjä...:think Ellei sitten kuolema tule siinä mukana.
              mutta silti on halpa e34 sille kuka sen perii
              BIGBROTHER kommentti team

              Comment

              • beemers
                BTCF Member
                • Oct 2005
                • 5133
                • Oulunsalo/Oulu

                #8
                Originally posted by jsa014 View Post
                Kumpi ehtii ensin, Hammu vai Beemers?
                Originally posted by Hammu View Post
                Varmaan beemers, mä jäin pohtimaan mikä tän topicin tarkoitus on.
                Lähinnä että tuleeko projektijuttua korjaamisesta tms.
                No eipä oo topicin arvoinen juttu tuo. muuta keskustelua ois ihan hyvin kelvannu tälle viestille.

                E36Ticompact -95 HELLROT
                -: orava : connection-

                EX:E30///M3 replica Tic
                EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎