Joskus opiskeluaikoina tuli kurvattua suoraan kaupan oven eteen ( lähes sisälle ) osoittane miten mulkkuja bemaristit on.
nykyisin parkkeeraan aivan nätisti jopa ruutuun.
Hmm, montakohan ruutua saatiin jollain ABC:llä otettua viime kesänä kun Botniaringiltä tultiin kahden auton voimin kotiapäin? Muistaako Pyroz/Dualfun/Xhawk/Komu ? :think
Eikös ne ollu keskellä viivoja ne autot? Eli kolme paikkaa? Vai oliko se joku toinen reissu
Itse tulee usein ajettua esimerkiksi isojen markettien parkkipaikkojen "takaosaan". Siellä voi parkkeerata vähän leveämmästi haittaamatta muiden parkkeerausta. Mitään kusipääsikaparkkeerauksia en mielestäni harrasta.
Silloin kun lapset ovat mukana niin tulee tietenkin suosittua mahdollisuuksien mukaan niitä lapsiperheruutujakin.
E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti E30 316 4d '89 E36 M3 Coupe '93 F30 318d '13
Sillain aika tyhjälle alueelle taikka invapaikallekin välillä, ei kiinnosta mua mihin joku autonsa jättää. Tähän tietysti joku chargee, että jos kaikki ajattelis näin niin ei tästä tulis mitään, mutta ei kuitenkaan ajattele.
Yleensä tuo miina majailee siellä mistä läskiperseet ei jaksa kavellä. Välillä se on kahdella ruudulla. invapaikat ja perhe parkit jätän kuitenkin niille kenelle ne kuuluvat.
Yleensä tuo miina majailee siellä mistä läskiperseet ei jaksa kavellä. Välillä se on kahdella ruudulla. invapaikat ja perhe parkit jätän kuitenkin niille kenelle ne kuuluvat.
se "oikea" vaihtoehto puuttuu joten vastaan D
Kuin myös. Invapaikat säästän niille jotka niitä oikeasti tarvitsevat.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Nätisti ruutuun, yleensä hieman kauemmaksi tai muuten "ei haluttuun" ruutuun jolloin saa olla rauhassa. Ei ole vielä koskaan paukuteltu kylkeen... :think
Porukoitten autoon joku kusipää oli oven avannu vauhdilla viime kesänä, autona ML55 AMG
Yhteen ruutuun ja millon minnekkin(oikeastaan mieluiten katosten viereen tai reunapaikoille). Yleensä en ihan ahtaaseen väliin aja, mutta semmoisiin normaaliin kuitenkin.. Empä ole vielä löytäny lommoja auton kyljestä
Mun mielestä on typerää käyttää inva ja perheruutuja ilman syytä...
Kahteen ruutuun parkkeeraaminen näyttää myös vähä typerältä.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Tänään viimeksi cittarin parkissa tuli ajettua kahden ruudun keskelle, lähinnä siksi että jos olisi ajanut "oikein" siihen, niin toiselle puolelle olisi jäänyt melko ahdas väli.. Invapaikat ja perhepaikat jätän kyllä rauhaan.
Kesällä ei kyllä viitsi jättää kahden ruudun keskelle, näin talvella kylläkin ruutujen viivoja ei näy.
Kyseisen cittarin parkkipaikalla kävi veljen ex-letukalle hassusti viime kesänä, joku mulkku tuli kaupasta autolleen ja kun oli hieman ahdas välikkö letukan vieressä niin tämä sankari oli oikein useamman kerran paukuttanut ovea(tahallaan siis) letukan kylkeä vasten. Onneksi oli veljen työkaveri sattunut näkemään tapauksen ja sai rekkarin ylös, tekijä jäi kiinni.
Yleensä ruutuun semmoselle paikalle jossa nyt sattuu olemaan tilaa. Joskus tosin miten sattuu, mutta silloin ei ole toisaalta ruutuja lähimaillakaan.
Inva- tai perhepaikkoja en käytä, muttei se mun maailmaa kaada jos joku niihin "ei oikeutettu" niitä käyttää. Meikäläisen mielipide tästä olisi varmaan eri, jos itellä olisi liikuntarajoitteisia lähipiirissä
Kahteen ruutuun parkkeeraaminen näyttää myös vähä typerältä.
Se kieltämättä näyttää äkkiseltään siltä, ettei auton omistajalla ole pienintäkään käryä autonsa ulkomitoista. Ei se mua hermostumaan saa vaan ehkä enemmänkin huvittuneeksi.
-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Yleensä tulee parkkeerattua kauemmas muista autoista ja tarpeen tullen kahdelle paikalle. Mutta se on kyllä outo juttu ettei ihmiset tajuu parkkeeraa minnekkään muualle kuin toisen auton viereen vaik auto olis miten kaukana muista, just tänään viimeksi autoni viereen melkeen kiinni joku palikka parkkeerasi puntonsa vaik muita paikkoja vaikka kuinka ja paljon.
Miksi helvetissä pitää päästä kylki vasten kylkeä
Se kieltämättä näyttää äkkiseltään siltä, ettei auton omistajalla ole pienintäkään käryä autonsa ulkomitoista. Ei se mua hermostumaan saa vaan ehkä enemmänkin huvittuneeksi.
En mäkään hermostu, mutta hassun tuntuista touhua välillä. Ymmärrän siis kyllä syyn miksi parkkeerataan kahteen ruutuun.
Joskus Vorssassa keitaalla tuntui aina olevan joku AMG Mersu sekä Skoda(vai mikä hitto se oli) vinoparkissa 2 ruudussa tai invapaikalla. Kerran ajoin vittuillakseni samalla tavalla viereen. Jälkeen päin olen todennu että ne tyypit ei vittuilua kestä joten ihmettelin kun ei ollu murjottu e30:ä pesäpallomailalla.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment