Tapana parkkeerata yhteen ruutuun, lapsen kanssa perheparkkiin..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuinka sijoitat autosi parkkipaikalla ?
Collapse
X
-
Mä jätän kahteen ruutuun riippuen kyllä vähän missä olen.Ison huoltiksen pihalla kaks ruutua,pienempien kauppojen pihalla kauimmaiseen ruutuun.Ja kerään myös kaikki korvaukset lommoista ovista,vilkaisen vielä kilven nopeasti sillä hetkellä vieressä olevasta autosta
Invapaikat jätetään rauhaan,v*tuttaa ku töissä näkee sen perinteisen tavan:mannet joko invaruudussa tai jalkakäytävällä.Duunissa on parkkihallissa muutama invapaikka,ne ku on täynnä kaikenmaailman pellejä, niin ne ketkä niitä oikeesti tarvitsee joutuu jättämään auton lastauslaiturin viereen ja kulkee sitten varaston kautta kauppaan.e46 330Ci ´03
e34 525iAT ´95
ex e34 525iT ´93
ex e34 525i ´90
ex e39 M5 ´99
ex e39 M5 ´99
Comment
-
-
Originally posted by Komu View PostEikös ne ollu keskellä viivoja ne autot? Eli kolme paikkaa? Vai oliko se joku toinen reissu
"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Jos haluaa varjella autoa lommoilta, ni sitten se pysäköidään mahdollisimman kauas kaupan ovista ja kävellään. Harrastuksen varjopuolia.
Mua ei haittaa jos muut pysäköi kahteen ruutuun. Mutta aika monet kun täällä tuntuu sitä harrastavan, ni kertokaa miten te uskallatte? Itelle tulis mieleen että joku ääliö käy heti repimässä kyljet avaimella tai monottaa ovea, jos on provosoivan näkönen bemari vieny kaks paikkaa. Vaikka se olis siellä ihan vihoviimeisessä kulmassa tyhjällä parkkiksella, on niitä kateellisia ja kyyliä kummiskin sen verran tuol liikkeellä.
Mummielestä tollanen väärin pysäköinti on paljon vaarallisempaa ku jättäminen normaaliin parkkiin muiden väliin. Toisaalta oompa ite säästyny vahingoilta vielä tähän mennessä. *kop kop*
Invapaikan vienti on kyllä totaalisen perseestä olevaa toimintaa. Ne ei oo mitään mukavuuspaikkoja. Niitä käyttää ihmiset joilla ei esim. jalat toimi ollenkaan. On mun mittapuulla tärkeysjärjestyksessä vähän edempänä ku jonkun kaljanhakureissulla olevan amis-e30stelijän asiat.Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostEn mäkään hermostu, mutta hassun tuntuista touhua välillä. Ymmärrän siis kyllä syyn miksi parkkeerataan kahteen ruutuun. .Originally posted by smpovers View PostKahteen ruutuun parkkeeraaminen näyttää myös vähä typerältä.Originally posted by GameOver View PostSe kieltämättä näyttää äkkiseltään siltä, ettei auton omistajalla ole pienintäkään käryä autonsa ulkomitoista. Ei se mua hermostumaan saa vaan ehkä enemmänkin huvittuneeksi.Last edited by Timbe]; 19-01-2010, 01:05.
Comment
-
-
Originally posted by Justabanana View PostMutta aika monet kun täällä tuntuu sitä harrastavan, ni kertokaa miten te uskallatte? Itelle tulis mieleen että joku ääliö käy heti repimässä kyljet avaimella tai monottaa ovea, jos on provosoivan näkönen bemari vieny kaks paikkaa.
Ja jätän auton suoraan kahen ruudun väliin.en poikittain...e46 330Ci ´03
e34 525iAT ´95
ex e34 525iT ´93
ex e34 525i ´90
ex e39 M5 ´99
ex e39 M5 ´99
Comment
-
-
Originally posted by dB_ View PostMulla ei ole käynyt sitä et kostetaan,johtuu varmaan siitä että kaikki säälii ku kattoo että on vaan köyhä volkkarin omistaja
Ja jätän auton suoraan kahen ruudun väliin.en poikittain...Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
-
Itse jätän auton parkkiin mahdollisuuksien mukaan niin ettei kummallakaan puolella ole autoja, tai sitten reunaparkkiin ettei pääse kuin toiselle puolelle auto viereen... ja jos on ruuhkaa niin sellaiseen väliin missä on ympärillä kotimaisia autoja, tahtoo noita pitkäkilpisiä olla täälläpäin markettien parkit pullollaan joiden omistajat ovat kuuluisia viereisten autojen kolhimisista omilla ovillaan !!!
Invapaikalle en edes ilkeäisi pysäköidä enkä viitsi provosoida pysäköimällä viivan päälle !! Perheen kanssa joskus tulee käytettyä perheparkin leveyttä hyödyksi...G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Ite oon varmaan kuulun tätä pollia lukien siihen pieneen ja harvinaiseen ryhmään kun jättää auton nätisti ruutuun ja ei välitä onko vieressä autoa / autoja.. Tähän mennessä ei ole kertaakaan tullu jälkiä oviin.. edes puhdasta kun nyt on rapa kelit.
E: niin ja se ruutu ei tarvi olla missään pihan perällä vaan lähellä ovea kun laiska olen
Unettomuuskin on rikos, jos se on väkisin makaamista
E46 320i -99
"Prokkis" Schnitzer 635csi E.T.S -85
ex:
E34 535iA -91
E30 316i -89
E30 320i -90
Comment
-
Comment