Tänään lähti vajaan tonnin tilaus, saa nähdä mitä tulee..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
OEM-Osien tilaaminen Saksasta
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Miten te olette rahdit määrittäneet? itse katselin siitä valikosta ja pystyi valitsemaan minkä vaihtoehdon tahansa. Arvion sitten mitä osat voisi painaa ja valitsin rahdit sen mukaan. Eipä tuolta valitustakaan tullut että olisin liian vähän maksanut, ja jos liikaa niin tuskin palauttavat
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostTekis mieli tilaa nokkaketjunkiristin, mutta ilmeisesti minimipostit on sen 22e?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
- tein vannetilauksen ja maksoin 19.4.
- SEPA-maksu oli perillä gp:llä 21.4.
- tavara lähetettiin 3.5. Oli kuulemma saaneet vanteet aikaisemmin, mutta keskikuppeissa oli mennyt pidempään
- tavara oli perillä eilen 7.5.
Vanteet on varmasti alkuperäiset, kaikki bemarin stanssatut osanumerot yms. sellaiset löytyi vanteista. Eli ei mitään replica-kamaa.
Hintaa 4 kpl M-sportin 18" kiekkoja tuli 288 eur x 4 = 1152 eur + 83 eur toimituskuluja (2 x 35eur + verot). Kahdessa paketissa siis.
Suomen bemarilta samat yli 2000 euroa.Last edited by Pex; 09-05-2010, 10:08.Nykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Mitäs tuotarkoittaa kun laskun maksamista varten sain tiedot Genuine:ltä:
"Please ask your bank that we only
accept payment with details of charges OUR.
Most banks use details of charges SHA and we have to pay
a lot of fees and costs here. Only accepted
details are OUR."
OUR?
SHA?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by kt0510 View PostMitäs tuotarkoittaa kun laskun maksamista varten sain tiedot Genuine:ltä:
"Please ask your bank that we only
accept payment with details of charges OUR.
Most banks use details of charges SHA and we have to pay
a lot of fees and costs here. Only accepted
details are OUR."
OUR?
SHA?
# OUR merkitsee sitä, että lähettäjä maksaa myös saajan pankin kulut. Tässä tapauksessa saaja ei maksa maksusta mitään. Lähettäjä maksaa sen sijaan pankilleen normaalin palvelumaksun lisäksi ylimääräisen kulun, joka kattaa saajan pankin maksun, jonka pankki normaalitapauksessa veloittaisi saajalta. Jos saajan pankin vaatima maksu on suurempi kuin lähettäjän ennalta maksama, lähettävällä pankilla on oikeus veloittaa saajan pankin kulut lähettäjän tililtä jälkikäteen.
Comment
-
-
Originally posted by -Jarno- View Post# SHA (shared) tarkoittaa, että kulut jaetaan. Silloin lähettäjä ja saaja maksavat omien pankkiensa palvelumaksut kunkin pankin hinnaston mukaan. SEPA-alueella maksuissa käytetään jaettuja kuluja (= SHA).
# OUR merkitsee sitä, että lähettäjä maksaa myös saajan pankin kulut. Tässä tapauksessa saaja ei maksa maksusta mitään. Lähettäjä maksaa sen sijaan pankilleen normaalin palvelumaksun lisäksi ylimääräisen kulun, joka kattaa saajan pankin maksun, jonka pankki normaalitapauksessa veloittaisi saajalta. Jos saajan pankin vaatima maksu on suurempi kuin lähettäjän ennalta maksama, lähettävällä pankilla on oikeus veloittaa saajan pankin kulut lähettäjän tililtä jälkikäteen.
Ja nyt lähti viiden sadan eskon tilaus. Maksoin pankkisiirtona tänään. Katsotaan miten etenee...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by -Jarno- View Post# SHA (shared) tarkoittaa, että kulut jaetaan. Silloin lähettäjä ja saaja maksavat omien pankkiensa palvelumaksut kunkin pankin hinnaston mukaan. SEPA-alueella maksuissa käytetään jaettuja kuluja (= SHA).
# OUR merkitsee sitä, että lähettäjä maksaa myös saajan pankin kulut. Tässä tapauksessa saaja ei maksa maksusta mitään. Lähettäjä maksaa sen sijaan pankilleen normaalin palvelumaksun lisäksi ylimääräisen kulun, joka kattaa saajan pankin maksun, jonka pankki normaalitapauksessa veloittaisi saajalta. Jos saajan pankin vaatima maksu on suurempi kuin lähettäjän ennalta maksama, lähettävällä pankilla on oikeus veloittaa saajan pankin kulut lähettäjän tililtä jälkikäteen.
normaali euromaksulla ei tarvitse laittaa ruksia, että maksaa kaikki kulut, kun mitään kuluja ei mene muutenkaan.
jos siis kuitenkin laittaa sen ruksin, niin tulee itselle kuluja maksusta lähes 30e. näin siis Nordealla. tappelin asiakaspalvelun kanssa asiasta, kun tuo ruksi on ihan järjetöntä pitää siellä edes euromaksuissa. lopulta sain sen vajaa 30e takaisin vasta suoraan omaan pankkiin soittamalla ja uhkaamalla, että siirrän tilit toiseen pankkiin, jos ei sitä turhaa ryöstökulua hyvitetä
noita OUR rukseja ei siis kannata euromaksuissa käyttää.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postnoita OUR rukseja ei siis kannata euromaksuissa käyttää.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment