Announcement

Collapse
No announcement yet.

OEM-Osien tilaaminen Saksasta

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    Originally posted by T3 View Post
    SAATANAN SAATANAN SAATANA!!!
    PERKELE!

    Viikko mennyt paketin sisällön häviämisestä ja edelleen olen täysin tietämätön sen kohtalosta. Useat soitot UPS:lle eivät ole tuottaneet minkäänlaista tulosta. Puhelinpalvelun virkailijat ovat jo (havaittavasti) hermostuneet kyselyihini. Toitottavat samaa sanomaa; "Sinun pitää itse olla yhteydessä tavaran lähettäjään" Johon minä tietenkin vastaan, että mitäs se auttaa, kun UPS on tässä se, joka lähetyksen on hävittänyt/tuhonnut. Lähetys on matkannut Saksasta Tampereelle asti ja sitten mystisesti hävinnyt. Eikai nyt Pielmeier osaa minulle vastata asian tiimoilta yhtään mitään. Manfred oli luonnollisesti erittäin pahoillaan tapahtuneesta, mutta ei tietenkään voinut asialle mitään. Ymmärsi kyllä varsin hyvin, kun kerroin, että syy ei missääntapauksessa ole heidän, vaan kuljetusta hoitaneen yrityksen.

    Manfred vastasi tänään, että UPS tutkii, josko tavarat vielä löytyisivät heiltä jostain... HALLELUJA, mistäköhän ne luulevat tyhjän paketin sisällön yht´äkkiä putkahtavan esiin, taivaastako ne osat tippuu UPS:n toimiston tiskille. Jos nyt jotain sattuisi löytymäänkin, niin missähän kunnossa tavarat mahtaa olla. Eikai nyt esim. yksi kokonainen 2m pitkä kardaaninroitale voi hävitä, kuin tuhka tuuleen, puhumattakaan muista kymmenistä pienistä osalaatikoista/pusseista
    Last edited by T3; 04-11-2013, 22:48.
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • MNi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2008
      • 3143
      • Tampere

      Lievä OT, ebaysta tilailin purkuosana pyyhkijän koneiston E46:een. Olisi pitänyt ensin kysyä millä kuriirilla/postitoimituksella se tulee Suomeen. Oli sitten Hermes Logistik jolle ei verkosta kovin paljon kunniamainintoja ole tullut. Osa oli lähtenyt 14.10. Viimeisin päivitys putkahti Hermeksen sivuille 23.10. jossa todettiin että paketti on toimitettu noutopisteeseen. Ei vaan tietoa mihin noutopisteeseen. Sähköpostikysely epätoivoisena Hermeksen palveluun. Paluupostin vastaus että kyseinen toimipiste on "Valintatalo *****, ******katu 2". Noutoa varten ilmoitettiin hakukoodikin.

      Hämmentävää. Missään ei kerrottu että kyseessä on MyPack-lähetys valintaladon matkahuoltopisteeseen eikä googlella löytänyt Hermeksen suomalaista kumppania mitenkään. Saman päivänä kun hain paketin oli tullut kirjekin kotiin jossa paketin saapumisesta kerrottiin.

      Mutta paketin täydellinen katoaminen on aika hämmentävää. Aika jänniä ovat kyllä UPSin toimitusehdotkin: KLIK.

      Jos tuosta seurantalistasta laskeskelee niin kyseessä voisi olla jopa maantiekuljetus eikä lentorahti. Mikäli maantiekuljetus niin Varsovan sopimuksen sijaan sovelletaan CMR-sopimusta jonka perusteella voi nostaa korvauskanteen: KLIK, artikla 17.

      Lentorahdin korvausmäärät ovat aika pienet: KLIK.

      Comment

      • JNIJNI
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 1481

        Originally posted by T3 View Post
        PERKELE!

        Viikko mennyt paketin sisällön häviämisestä ja edelleen olen täysin tietämätön sen kohtalosta. Useat soitot UPS:lle eivät ole tuottaneet minkäänlaista tulosta. Puhelinpalvelun virkailijat ovat jo (havaittavasti) hermostuneet kyselyihini. Toitottavat samaa sanomaa; "Sinun pitää itse olla yhteydessä tavaran lähettäjään" Johon minä tietenkin vastaan, että mitäs se auttaa, kun UPS on tässä se, joka lähetyksen on hävittänyt/tuhonnut. Lähetys on matkannut Saksasta Tampereelle asti ja sitten mystisesti hävinnyt. Eikai nyt Pielmeier osaa minulle vastata asian tiimoilta yhtään mitään. Manfred oli luonnollisesti erittäin pahoillaan tapahtuneesta, mutta ei tietenkään voinut asialle mitään. Ymmärsi kyllä varsin hyvin, kun kerroin, että syy ei missääntapauksessa ole heidän, vaan kuljetusta hoitaneen yrityksen.

        Manfred vastasi tänään, että UPS tutkii, josko tavarat vielä löytyisivät heiltä jostain... HALLELUJA, mistäköhän ne luulevat tyhjän paketin sisällön yht´äkkiä putkahtavan esiin, taivaastako ne osat tippuu UPS:n toimiston tiskille. Jos nyt jotain sattuisi löytymäänkin, niin missähän kunnossa tavarat mahtaa olla. Eikai nyt esim. yksi kokonainen 2m pitkä kardaaninroitale voi hävitä, kuin tuhka tuuleen, puhumattakaan muista kymmenistä pienistä osalaatikoista/pusseista
        Erittäin harmillista. Maksoitko PayPal:lla?
        G21 LCI 330e xDrive 2022
        E93 M3

        Comment

        • Extra
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 272
          • Kurjuuden alkulähde

          Originally posted by T3 View Post
          PERKELE!

          Eikai nyt esim. yksi kokonainen 2m pitkä kardaaninroitale voi hävitä, kuin tuhka tuuleen, puhumattakaan muista kymmenistä pienistä osalaatikoista/pusseista
          Hienoa, minäkin tilasin eilen kardaanin samasta paikasta. Saas nähdä näenkö sitä koskaan...

          Comment

          • Antti O
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6929
            • N/A

            Kyllä minulle on tullut ne paketit sieltä ups:lläkin. Pientä säätämistä toki jos ei itse ole jakopäivänä kotona.
            Edelleen korostan että Pielmeierin palvelussa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Pelkkää plussaa heille täältä.

            Pidetään peukkuja T3 että nuo osat nyt löytyisivät ja ehjänä..
            Last edited by Antti O; 05-11-2013, 07:23.

            Comment

            • racing02
              BTCF Member
              • Nov 2004
              • 2015
              • Riihimäki

              Originally posted by MNi View Post
              Lievä OT, ebaysta tilailin purkuosana pyyhkijän koneiston E46:een. Olisi pitänyt ensin kysyä millä kuriirilla/postitoimituksella se tulee Suomeen. Oli sitten Hermes Logistik jolle ei verkosta kovin paljon kunniamainintoja ole tullut. Osa oli lähtenyt 14.10. Viimeisin päivitys putkahti Hermeksen sivuille 23.10. jossa todettiin että paketti on toimitettu noutopisteeseen. Ei vaan tietoa mihin noutopisteeseen. Sähköpostikysely epätoivoisena Hermeksen palveluun. Paluupostin vastaus että kyseinen toimipiste on "Valintatalo *****, ******katu 2". Noutoa varten ilmoitettiin hakukoodikin.
              Mulla oli ihan sama stoori yhden ebay-ostoksen kanssa. Hermeksen seuranta loppuu siihen että paketti luovutettu Ruotsin postille. Ko. päivämäärästä viikon päästä kyselen apua lähettäjältä joka saa selvitettyä Ruotsin postin seurantakoodin - jonka mukaan lähetys on toimitettu. Kysymällä saa sitten selville minne se on toimitettu, tässä tapauksessa johonkin paikkakunnan Siwaan. Ei kun Siwaan kyselemään, eikä löydy. Paitsi sitten kun tyttö keksii syöttää etunimen hakuun ensiksi. Ihan helvetin kätevää!! Seuraavana päivänä tuli lappu kotiin.

              Comment

              • basso72
                BTCF Member
                • Dec 2004
                • 1837
                • Ylä-Pinsiö

                Itella toi juuri paketin,joka tuntui hiukan painavalta ollakseen tilattu letkun pätkä..

                Noo,nyt on 400kpl duracell aa-paristoja.
                Jos siellä Vaasan Wärtsilällä tarvitaan,niin ne löytyy täältä.
                Taidan tilata vaan uuden letkun ja katsella,mitä seuraavaksi tulee,jos vaikka kardaani..
                sigpic
                Kaikissa meissä asuu pieni M115.
                320i -77

                Comment

                • T3
                  BTCF Member
                  • Oct 2003
                  • 8530
                  • Karhe



                  Seurantakoodi antaa nyt uusimman päivityksen asian tiimoilta: "Helsinki, Finland 05.11.2013 10:02 Ilmoitettu vahingosta. / Vahinkoilmoitusta tutkitaan". Viikko kulunut ja nyt on jo jaksettu ilmoittaa vahingosta Vahinkoilmoitusta tutkitaan... UPS tutkii itse aiheuttamaansa vahinkoa, jonka he tietävät jo tapahtuneen
                  .

                  Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                  Comment

                  • M325i
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 1529
                    • Etelä-pohjanmaa

                    saako ne tilattua sieltä muulla kuriirilla kun ups:llä jatkossa ?
                    E30 ja E46 ///M

                    Comment

                    • asis
                      BTCF Member
                      • Mar 2009
                      • 1138
                      • Joensuu

                      Pielmeieriltä tilatessa, tuleeko tuolta UPS:ltä soitto ennen kuin paketti tuodaan kotiovelle?

                      Katsastukseen pitäisi saada osat kiinni joulukuun loppuun mennessä. Näinköhän uskaltaa tilata..
                      E39 540iA M-Sport Imolarot II
                      E36 323i touring
                      Volvo V70 2.4D mk3
                      Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
                      Honda Civic 1.4 4d ES
                      Chevy Caprice Classic
                      ex:
                      E32 730iA
                      E39 528i Calypsorot metallic
                      E36 325i x2

                      Comment

                      • Supa
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2005
                        • 7597
                        • Järvenpää

                        Eihän vielä ole edes joulukuu? Ehtiihän sieltä tulla ainakin 4 peräkkäistä tilausta ennen sitä.
                        - E90 320i LCI M-sport -09
                        - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                        Comment

                        • T3
                          BTCF Member
                          • Oct 2003
                          • 8530
                          • Karhe

                          Originally posted by asis View Post
                          Pielmeieriltä tilatessa, tuleeko tuolta UPS:ltä soitto ennen kuin paketti tuodaan kotiovelle?
                          Ei tule soittoa, koska sehän olisi hyvää asiakaspalvelua ja sehän ei taas kuulu UPS:n toimintafilosofiaan.
                          .

                          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                          Comment

                          • McBeast
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2007
                            • 2998
                            • Tallinn

                            Minulle soitettiin ja olivat ottaneet vielä selvääkin, että onko numero oikea, kun kyseli niin tarkasti kaikkea.

                            Jättivät paketin sitten sovittuun paikkaan. On heilläkin vielä joku joka hoitaa hommansa, niinkun pitääkin.
                            Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

                            Comment

                            • A^A
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2006
                              • 2168
                              • Seinäjoki

                              Originally posted by T3 View Post
                              Ei tule soittoa, koska sehän olisi hyvää asiakaspalvelua ja sehän ei taas kuulu UPS:n toimintafilosofiaan.
                              Riippuu täysin kuriirista. Itse ajanut paljon Dhl:llää ja tapana oli kyllä aina soittaa asiakkaalle ennen vientiä tai viimeistään soitto jos ei ole ketään kotona että mitä tehdään.. Työhän on kaikinpuolin suht perseestä että varmasti joukkoon mahtuu kuriireja joita ei "ylimääräiset" hommat jaksa kiinostaa..
                              EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

                              Comment

                              • T3
                                BTCF Member
                                • Oct 2003
                                • 8530
                                • Karhe

                                Originally posted by A^A View Post
                                Riippuu täysin kuriirista...
                                Noinhan se menee. Silloin kun tuo hävinnyt paketti piti tulla, eikä sitä näkynyt, soitin UPS:n palvelunumeroon ja kysyin virkailijalta paketista. Hän tarkisti jostain sisäisestä järjestelmästään paketin liikkeitä, muttei osanut sanoa mitään valaisevaa. Kysin samalla, soittaako kuljettaja vastaanottajalle hieman ennen kuin on kohteessa? Vastaus oli "Ei soita".
                                .

                                Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎