Ei kyllä omassa tapauksessa Fedexikään loistanut. Paketti oli kuin karhun raatelema, ihme että sisältö oli kokonaisuudessaan tallessa! Niiden alihankkijan toiminta omalle asuinalueelle oli aika luokatonta, taitaa kuriirifirmojen alihankkijoiden kanssa toimia parhaiten jos asuu isompien yritysalueiden lähellä jotka saa paljon kuriiripaketteja ja ne autot pyörii siellä hoodeilla kokoajan.
Olisi kai pitänyt suosiolla pyytää toimittamaan osapaketti suoraan Helsinkiin työpaikalle niin se olisi tullut samantien respaan eikä saada se kotiin viikon uudellamaalla pyörittelyn jälkeen kun idiootit ei pyynnöstä huolimatta voineet/osanneet soittaa puhelimella ja sopia tarkempaa aikaa etukäteen. Kenellä on muka aikaa päivystää kotona melkein koko päivä pakettia odotellen? Paketti oli lisäksi iso joten sen kuljettaminen julkisilla Helsingistä kotiin olisi myös ollut sangen tylsää mutta ilmeisesti kuitenkin kokonaistoimivampaa.. Lopulta suostuivat antaa kuitenkin parin päivän väännön jälkeen alle 16 vuotiaan lapsen kuitata paketti kotona vastaan koulupäivän jälkeen sitten kun kerran eivät tuoneetkaan pakettia sovittuna päivänä ollenkaan.. "anteeksi alihankkijan virhe"
Silti kokemukset ulkomailta tilaamisesta voittaa huimasti suomalaisten merkkiliikkeiden palvelun.. Miksi ostaa jotain kalliimmalla, jos osaa ei ole ruotsissa hyllyssä saa sen saksasta itse tilaamalla nopeammin. Liikkeet ei usein vastaa soittopyyntöihin, tiedusteluihin tai sitten kun tilattu osa saapuu heille, he ei soita että osa on tullut, tuletko hakemaan. Viimeksi tarvitsin toista osaa joka löytyikin heti hyllystä ja sitten ihmettelin että eikö aiempaa tilausta tosiaan ole vielä tullut kuten puhelinpalvelu osaa tiedustellessa kertoi - no se tilattu osa oli hyllyssä odotellutkin kukaan ei vaan ollut viitsinyt soittaa että se on tullut..
En ihmettele miksi suomessa on kaikki jumissa ja iso taantuma. Hinnat on pöyristyttävät ja mikään ei juuri toimi.. Ulkomailtakin suoraan tilatessa viimeistään suomalainen alihankkija tai alihankkijan alihankkija onnistuu toimitukset ryssimään.
Olisi kai pitänyt suosiolla pyytää toimittamaan osapaketti suoraan Helsinkiin työpaikalle niin se olisi tullut samantien respaan eikä saada se kotiin viikon uudellamaalla pyörittelyn jälkeen kun idiootit ei pyynnöstä huolimatta voineet/osanneet soittaa puhelimella ja sopia tarkempaa aikaa etukäteen. Kenellä on muka aikaa päivystää kotona melkein koko päivä pakettia odotellen? Paketti oli lisäksi iso joten sen kuljettaminen julkisilla Helsingistä kotiin olisi myös ollut sangen tylsää mutta ilmeisesti kuitenkin kokonaistoimivampaa.. Lopulta suostuivat antaa kuitenkin parin päivän väännön jälkeen alle 16 vuotiaan lapsen kuitata paketti kotona vastaan koulupäivän jälkeen sitten kun kerran eivät tuoneetkaan pakettia sovittuna päivänä ollenkaan.. "anteeksi alihankkijan virhe"
Silti kokemukset ulkomailta tilaamisesta voittaa huimasti suomalaisten merkkiliikkeiden palvelun.. Miksi ostaa jotain kalliimmalla, jos osaa ei ole ruotsissa hyllyssä saa sen saksasta itse tilaamalla nopeammin. Liikkeet ei usein vastaa soittopyyntöihin, tiedusteluihin tai sitten kun tilattu osa saapuu heille, he ei soita että osa on tullut, tuletko hakemaan. Viimeksi tarvitsin toista osaa joka löytyikin heti hyllystä ja sitten ihmettelin että eikö aiempaa tilausta tosiaan ole vielä tullut kuten puhelinpalvelu osaa tiedustellessa kertoi - no se tilattu osa oli hyllyssä odotellutkin kukaan ei vaan ollut viitsinyt soittaa että se on tullut..
En ihmettele miksi suomessa on kaikki jumissa ja iso taantuma. Hinnat on pöyristyttävät ja mikään ei juuri toimi.. Ulkomailtakin suoraan tilatessa viimeistään suomalainen alihankkija tai alihankkijan alihankkija onnistuu toimitukset ryssimään.
Comment