Announcement
Collapse
No announcement yet.
Avokausi avattu!
Collapse
X
-
Originally posted by petrolhead View PostTuntuu ainakin tunteita herättävän puolesta ja vastaan
Ite etin 2007 talvella nopeusmittari vikaa. Jipski nimimerkki istu takana ja mittas piuhoja ja ite vetelin gerbyyn tiellä menemään. Pakkasta oli 20 astetta ja biisi tais olla "mä oon niin leija". Meinas koirankusettajalla tippua leuka kun katto sitä menoa.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by PP440 View PostJeb, very cooleta / fantsuu ajella avolla (katto auki!) talvella not.
Kai sitä nyt joskus voi hauskaa pitää. Tuntuu, että pitäis Kekkoslovakian ajat saada takaisin. Onko se nyt niin kauhean hurjaa ajella avolla ilman kattoa? Vaikka vähän naamassa pakkanen napsuukin? Kuinka moni teistä Jeesustelijoista ajaa moottorikelkalla katto päällä? No, kypärä on ehkä, jos yleisillä reiteillä mennään.
Summa summarum: Ihmeen valmiilta tuntuvat tuuninkiklupin kersat olemaan heittelemään ensimmimmäisiä kiviä. Ja jeesustelemaan.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by Heksula View PostMun kuva avoilusta ja meiningistä pohjaa niihin omakohtaisiin kokemuksiin joita aikanaan kerääntyi. Kyllä mua ainakin positiivisessa mielessä hymyilyttää 4 nuorta miestä pilottilasit päässä E30 avossa, poppina toimii auton aikakauteen sopivat teemat kuten miami vice tms. Tietenkään autokaan ei ollut mikään pommi, joten sitäkään ei sivulliset päässeet ilkkumaan. Ja kyllä olen istunut kännipäissäni kattokotelon päällä kaivarissa ja ainoat jotka tuosta häiriintyi oli poliisit, vauhtiahan oli noin 10-15kmh. Myöskin kesän ekat ja syksyn vikat ajelut tuli suoritettua pikkupakkasessa rätti alhaalla, kommenteista päätellen tuo tulkittiin "hulluudeksi" positiivisessa mielessä myöskin. En nyt viitsi tähän listata tuon ajan "rikostovereitani", mutta asianomaiset tunnistanevat itsensä.
Kyllä avoilu on nimenomaan sitä hauskanpitoa parhaimmillaan kavereiden kesken. Semmoista pientä rajojen rikkomista, pientä pilkettä silmäkulmassa, nautiskelua, lifestyleä.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostKyllä, ja helvetin hauskaa olikin Häiriintyneet ihmiset taisi yleisesti olla niitä, joita mikä tahansa normaalista elämänmenosta poikkeava muutenkin ahdistaa. Sillä lienee mitään tekemistä oliko asialla muutama nuori kloppi 15v vanhassa avo-autossa.
Kyllä avoilu on nimenomaan sitä hauskanpitoa parhaimmillaan kavereiden kesken. Semmoista pientä rajojen rikkomista, pientä pilkettä silmäkulmassa, nautiskelua, lifestyleä.2020 G20 320i xdrive
Comment
-
-
Originally posted by Heksula View PostSe on just eikä melkein näin. Räppilaiffi, mallinaisii, avoautoja ja bustereita vai miten se nyt menikään.. Otetaanko uusiks sitten kun ollaan nelikymppisiä? Meinaan että ei se poikamaisuus mihinkään ole kadonnut varmaan siihenkään mennessä...E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Sama porukka ajelee ilmeisesti kyykkypyörillä pakkasessa nahkakamppeet päällä pallit jäässä lumihangessa. Koska se vaan on niin kuulia
Itse en ole tiukkapipo, mutta kyseinen on mielestäni typerää, naurettavaa ja itsellä on ainakin erinäisiä harrastuksia, joista saan 1000x paremmat kiksit. Tämä on vaan mielipide, mutta herneen voi vetää nenään ja syvään jos lystää, mutta minä en sitä pois ota
Itelle tulee sellanen fiilis noista jätkistä, että on viimesillä rahoilla ostettu se _avo_ ja siinä on koko elämä kiinni ja jotenkin sitä itseään pitää sen auton kautta tuoda esille. En nyt yleistä kaikkien kohdalta, mutta Jyväskylässä esim. olisiko viime vuonna oli useita tapauksia, jotka veti AINA katto auki oli pakkasta kuinka paljon tahansa ja tietenkin kylän pillurinkiä edestakaisin. Ja vaikka nyt ei viimesilläkään ei olisi ostettu, mutta se autolla lesoilu subbarit huutaen hoosiannaa ja ukoilla parrantyngät jäässä. Hohhoijaa, get a life. Vai miten se nyt oli :P
Otetaan vastakohtana, täällä pyörii eräs vanhempi herrasmies avollansa sillointällöin katto auki , lentäjän nahkahattu päässä ja pikkuinen koira etupenkillä katellen maisemia Autona on siis joku buggy tjsp. Siinä on taas ihan eri fiilistä. Edelleen mielipide.Last edited by datzka; 02-03-2010, 23:53.///M3 97-
Comment
-
-
Originally posted by datzka View PostItelle tulee sellanen fiilis noista jätkistä, että on viimesillä rahoilla ostettu se _avo_ ja siinä on koko elämä kiinni ja jotenkin sitä itseään pitää sen auton kautta tuoda esille. En nyt yleistä kaikkien kohdalta, mutta Jyväskylässä esim. olisiko viime vuonna oli useita tapauksia, jotka veti AINA katto auki oli pakkasta kuinka paljon tahansa ja tietenkin kylän pillurinkiä edestakaisin.
Mun mielestä tämmöset repäsyt keskellä talvea vaan piristää mieltä ja kehoa. Joten siitä Hämiksen suuntaan isoE28 - E30
HUNAJATA HUNAJATA
Comment
-
-
Originally posted by mulletti View PostMulla ainakin ISI MAKSO mun cäbin mut en kyllä nähny yhtään avoa pakkasilla ja varsinkaan katto auki.
Mun mielestä tämmöset repäsyt keskellä talvea vaan piristää mieltä ja kehoa. Joten siitä Hämiksen suuntaan isoForssalainen housutpoiskänni official fan klubben
e39 ///M5 ZzZ
e34 ///M5 Facelift Touring ZzZ
F11 530da M-Sport
Hurley-Durley x2
Koliseva connection
Itä-helsingin koiraverkko connection
Comment
-
-
Originally posted by mulletti View PostMulla ainakin ISI MAKSO mun cäbin mut en kyllä nähny yhtään avoa pakkasilla ja varsinkaan katto auki.
Mun mielestä tämmöset repäsyt keskellä talvea vaan piristää mieltä ja kehoa. Joten siitä Hämiksen suuntaan iso///M3 97-
Comment
-
-
Originally posted by datzka View PostSama porukka ajelee ilmeisesti kyykkypyörillä pakkasessa nahkakamppeet päällä pallit jäässä lumihangessa. Koska se vaan on niin kuulia
Itehän ajasin avolla varmasti heti kun eka auringonpaiste keväällä taivaalle ilmestyisi. Malttamaton kun olen ja lapsenmielinen. Pitää täällä ottaa välistä vähä rennomminkin, niin pysyy pääkopakkin paremmin kondiksessa.
Kelkka kausikin alkaa silloin kun maa valkeena. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta ei sitä vain malta olla ajamatta.
Eli ite kyl ymmärän täysin tän "tempauksen". Asenne kohillaanE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
HAHAHAHA
Kylläpä täälläkin foorumilla on jollain sloggit syvällä vakosessa kun näin paljon harmittaa tälläinenkin
Mutta hienoa avoautokesää kaikille!! Morjestellaan kun ajellaan vastaanVW Jetta D Mk I
VW CC
Ford Anglia '64
ex: E90 318iA '09
ex: E38 735iA '97
ex: E46 330CiA Cab '02 "The Ultimate Driving Machine"
ex: E34 520i '88
ex: VW Golf Mk II
ex: VW Scirocco Mk III
ex: Wintermode - Audi 80
ex: A3 1.8T '00
ex Työkulkineet: Passat -20, Skodillak -17
ja jotain muita...
Comment
-
-
...vinossakin vielä pysäköitynä auto kuvassa ja alkoholia mukana, varmasti kuskillakin oli ja ette ajaneet rajoitustenkaan mukaan tai jos ajoitte alinopeutta keskustassa, niin aiheutitte vaarallisia ruuhkatilanteita, sekä pahoititte monen kanssa-autoilijan mielen. Varmasti heititte sen tölkinkin ikkunasta metsätiellä lopuksi menemään, ettekä vieneet kotiin tyhjään muovikassiin. SENKIN VANDAALIT!-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment