Etuveto taitaakin olla ko auton ainoa huono asia.. Alusta taitaa olla sitä tasoa, että ei löydy parempaa ///M BMW:stä tai monesta muustakaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Focus RS500
Collapse
X
-
Originally posted by Peltsii View PostEtuveto taitaakin olla ko auton ainoa huono asia.. Alusta taitaa olla sitä tasoa, että ei löydy parempaa ///M BMW:stä tai monesta muustakaanLast edited by BMW; 30-03-2010, 12:36.
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostMun mielestä täällä nyt hiukan liioitellaan Fordin alustaa. Tottahan se on, että pieni ja kevyt auto on nopea mikroautomaisilla radoilla (kuten Hondan Type R:ät) mutta heti kun on nopeampia mutkia ja pidempiä suoria alkaa esim. M6 vasta heräilemään ja varmasti peittoaa alustaltaan koirankopin.
Lisätään nyt vielä, että itse en ostaisi kuitenkaan vaikka olisi se 50donaa ylimääräisenäDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostTottahan se on, että pieni ja kevyt auto on nopea mikroautomaisilla radoilla (kuten Hondan Type R:ät) mutta heti kun on nopeampia mutkia ja pidempiä suoria alkaa esim. M6 vasta heräilemään ja varmasti peittoaa alustaltaan koirankopin niin radalla kuin tien päällä.
Samaa mieltä. Sillä M6:lla on varmaan älyttömän hauskaa ajaa suomalaisilla moottoriradoilla, kun pääsee nauttimaan niistä "pitkistä" suorista. Viime keväänä oikein säälitti erään Murcielago-kuskin puolesta, kun ei Alastarolla päässyt kunnolla aukasee, kun noin 1,5 sekunnin ajaksi pääsuoralla
Nojoo. Jos ottasin kielen pois poskelta ja niin...-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Aika rohkeita kommentteja joillakin tuosta etuvedosta. Meinaan, että ajavat mieluummin autolla X, koska siinä on takaveto, vaikka se muuten ois täysi POMMI
Nooh ite RS:stä, varmasti tämä "Revoknuckle" on oikeasti toimiva ratkaisu etuvetoiseen. Toki driftaamaanhan sillä ei pysty kuten jollakin 80-luvun puimurilla...
Kiitos ja anteeksi.
Comment
-
-
Originally posted by Tukep View PostAika rohkeita kommentteja joillakin tuosta etuvedosta. Meinaan, että ajavat mieluummin autolla X, koska siinä on takaveto, vaikka se muuten ois täysi POMMI
Kiitos ja anteeksi.
Comment
-
-
Originally posted by BMW View Post...tai sitten kyse olisi siitä ettei ihmiset näe syytä laittaa +50 000k€ etuvetoiseen kauppakassiin jolla voi ajaa mutkia kolmella pyörällä mikroautoradalla, vaan ostaisivat ennemmin samalla rahalla jonkun muun auton?
En epäile hetkeäkään etteikö tuo olis radalla kun radalla esim sigun autoani parempi. Koeajolla täytys käydä kun on tollanen välillä vähän kuumottanu jossain takaraivossa
Ei ole se etuvetosuus niin suuri ongelma jos auto vaan muuten on hyväE46 M3
Comment
-
-
Tuossa vielä kuvaskannaus "normimallin" arvostelusta TM 13/09 vertailussa, varmaan ihan nopsa jo 305-heppasena niin mitä sitten kun vähän tehoja lisäilty.
No uskottava se on että nykyään tehokas etuvetoautokin ihan ajettava tapaus :thinkLast edited by tonkain; 22-10-2019, 17:37.Some cars gets older but goes faster.. but not faster than your guardian angel can fly - Vuck the vucking vuckers!
Nino Russo - Lancia Team Manager 83-92 "Not all the drivers entered with feelings for it, Only Henri was able to do this"
BMW 530D xDrive "11, työwaunu Avensis Verso D4D
Comment
-
-
Originally posted by Das///MTre View PostMoni nyt ei nää syytä laittaa mihinkään autoon tota rahaa..
En epäile hetkeäkään etteikö tuo olis radalla kun radalla esim sigun autoani parempi. Koeajolla täytys käydä kun on tollanen välillä vähän kuumottanu jossain takaraivossa
Ei ole se etuvetosuus niin suuri ongelma jos auto vaan muuten on hyvä2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Sai kyllä oikeen repeillä kun katsoi noita videoita. Viimeistään tässä tulee todiste, että etuveto on aika hanurista (poislukien kakkos-kolmosautona toimivat kauppakassiritsat). Vielä kun etuvetoiseen lisätään voimaa niin 'vot, kakku on valmisE34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
-
Kyllä sitä ihmiset ostaa 50 tonnin kauppakasseja ihan muutenkin. Varmasti löytyy noille 500 kappaleelle ottajansa, löytyy seuraavat omistajat ja kolmannet ja neljännetkin. Etuveto on miinus mutta ei se maailmaa kaada, todennäköisesti moni noista pysyy sen ansiosta niiden kahden ojan välissä menevällä raiteella, jota myös tieksi kutsutaan toisin kuin moni ämviisi ja kolme, joista on saanut pitkin talvea lukea lehdistä, kun ovat millon minkäkin motarin rampin kaiteen päällä poikittain
No joo vittuilut sikseen kun oma vessakin sattui lipsahtamaan
Ja tehoista puheenollen, varmasti potentiaalia rajattu kestävyyden nimissä ja päästömääräyksistä johtuen. Uskon että tulevaisuudessa 400-450 noista tullaan ottamaan mikäli ei omistajille vakiotehot riitä:think
henk. koht rs focukset on niitä ainoita foordeja jonka voisin kuvitella omistavani. Muotoilu ja voima määrää.Last edited by Shifter; 30-03-2010, 17:46.G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Comment
-
-
Originally posted by Shifter View PostKyllä sitä ihmiset ostaa 50 tonnin kauppakasseja ihan muutenkin. Varmasti löytyy noille 500 kappaleelle ottajansa, löytyy seuraavat omistajat ja kolmannet ja neljännetkin. Etuveto on miinus mutta ei se maailmaa kaada, todennäköisesti moni noista pysyy sen ansiosta niiden kahden ojan välissä menevällä raiteella, jota myös tieksi kutsutaan toisin kuin moni ämviisi ja kolme, joista on saanut pitkin talvea lukea lehdistä, kun ovat millon minkäkin motarin rampin kaiteen päällä poikittain
No joo vittuilut sikseen kun oma vessakin sattui lipsahtamaan
Ja tehoista puheenollen, varmasti potentiaalia rajattu kestävyyden nimissä ja päästömääräyksistä johtuen. Uskon että tulevaisuudessa 400-450 noista tullaan ottamaan mikäli ei omistajille vakiotehot riitä:think
henk. koht rs focukset on niitä ainoita foordeja jonka voisin kuvitella omistavani. Muotoilu ja voima määrää.Japan red E91 M-sport 320D man.
Audi S4 -2000
BMW E46 320D - 04 semi M-sport
Comment
-
-
Varmasti hauska laite tuo RS500 kun jo perus RS:kin on sellainen. Suorituskyvyn puolesta tuskin mikään maata mullistava (suuria eroja kun noissa kahdessa ei näyttäisi olevan tekniikan suhteen).
http://www.zeperfs.com./duel2747-1538.htm
Autozeitung test track, Germany
RS 1:44.1
Z4 1:43.9
Siihen täytyy yhtyä, että ulkonäkö on positiivisen agressiivinen.Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
Comment