Announcement

Collapse
No announcement yet.

Focus RS500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peltsii
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 7061
    • Turenki

    #31
    Etuveto taitaakin olla ko auton ainoa huono asia.. Alusta taitaa olla sitä tasoa, että ei löydy parempaa ///M BMW:stä tai monesta muustakaan
    DUCATI 1098 RACING EVO

    Comment

    • BMW
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2004
      • 3822
      • California

      #32
      Originally posted by Peltsii View Post
      Etuveto taitaakin olla ko auton ainoa huono asia.. Alusta taitaa olla sitä tasoa, että ei löydy parempaa ///M BMW:stä tai monesta muustakaan
      Mun mielestä täällä nyt hiukan liioitellaan Fordin alustaa. Tottahan se on, että pieni ja kevyt auto on nopea mikroautomaisilla radoilla (kuten Hondan Type R:ät) mutta heti kun on nopeampia mutkia ja pidempiä suoria alkaa esim. M6 vasta heräilemään ja varmasti peittoaa alustaltaan koirankopin niin radalla kuin tien päällä. Itse olen Ford Focus ST 2.5T ajanu ja ei siinä muuta hyvää ollu kuin vääntö pikkuautoks Aika tylsää kyytiä, suorituskyky oli sellainen kuminauhamainen ja veti väärästä päästä.
      Last edited by BMW; 30-03-2010, 12:36.
      P
      R
      N
      D

      Comment

      • Peltsii
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 7061
        • Turenki

        #33
        Originally posted by BMW View Post
        Mun mielestä täällä nyt hiukan liioitellaan Fordin alustaa. Tottahan se on, että pieni ja kevyt auto on nopea mikroautomaisilla radoilla (kuten Hondan Type R:ät) mutta heti kun on nopeampia mutkia ja pidempiä suoria alkaa esim. M6 vasta heräilemään ja varmasti peittoaa alustaltaan koirankopin.
        Puhutaan kuitenkin 200hv tehokkaammasta autosta jossain M6 tapauksessa Itselläni ei siis tosiaan ole kokemusta, mutta onhan Fordilla huima kokemus WRC puolelta, ja kyllähän ne lehdistössä sitä on kehunut ja sanonut, että on rakennettu alustarakenne/säädöt Focus WRC pohjalta. Tiedä sitten, mutta kyllähän toi varmasti nopea auto on:think

        Lisätään nyt vielä, että itse en ostaisi kuitenkaan vaikka olisi se 50donaa ylimääräisenä
        DUCATI 1098 RACING EVO

        Comment

        • jonilaht
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2006
          • 455
          • .

          #34
          Hienot äänet kyllä, vanha Volvon kone se vaan jaksaa.

          Comment

          • Juhi$
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2009
            • 1268
            • Laukaa

            #35
            En kyllä ikinä rahojani tuollaiseen etuveto vessaan tuhlaisi.

            Comment

            • GameOver
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2005
              • 3026
              • Sjundeå

              #36
              Originally posted by BMW View Post
              Tottahan se on, että pieni ja kevyt auto on nopea mikroautomaisilla radoilla (kuten Hondan Type R:ät) mutta heti kun on nopeampia mutkia ja pidempiä suoria alkaa esim. M6 vasta heräilemään ja varmasti peittoaa alustaltaan koirankopin niin radalla kuin tien päällä.

              Samaa mieltä. Sillä M6:lla on varmaan älyttömän hauskaa ajaa suomalaisilla moottoriradoilla, kun pääsee nauttimaan niistä "pitkistä" suorista. Viime keväänä oikein säälitti erään Murcielago-kuskin puolesta, kun ei Alastarolla päässyt kunnolla aukasee, kun noin 1,5 sekunnin ajaksi pääsuoralla


              Nojoo. Jos ottasin kielen pois poskelta ja niin...
              -22 Lexus ES300h
              -08 Subaru Impreza

              ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

              Comment

              • Tukep
                Bimmer Rookie
                • Jul 2007
                • 75
                • Oulu

                #37
                Aika rohkeita kommentteja joillakin tuosta etuvedosta. Meinaan, että ajavat mieluummin autolla X, koska siinä on takaveto, vaikka se muuten ois täysi POMMI

                Nooh ite RS:stä, varmasti tämä "Revoknuckle" on oikeasti toimiva ratkaisu etuvetoiseen. Toki driftaamaanhan sillä ei pysty kuten jollakin 80-luvun puimurilla...

                Kiitos ja anteeksi.

                Comment

                • BMW
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2004
                  • 3822
                  • California

                  #38
                  Originally posted by Tukep View Post
                  Aika rohkeita kommentteja joillakin tuosta etuvedosta. Meinaan, että ajavat mieluummin autolla X, koska siinä on takaveto, vaikka se muuten ois täysi POMMI


                  Kiitos ja anteeksi.
                  ...tai sitten kyse olisi siitä ettei ihmiset näe syytä laittaa +50 000k€ etuvetoiseen kauppakassiin jolla voi ajaa mutkia kolmella pyörällä mikroautoradalla, vaan ostaisivat ennemmin samalla rahalla jonkun muun auton?
                  P
                  R
                  N
                  D

                  Comment

                  • Das///MTre
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2005
                    • 206
                    • Aivammettäs

                    #39
                    Originally posted by BMW View Post
                    ...tai sitten kyse olisi siitä ettei ihmiset näe syytä laittaa +50 000k€ etuvetoiseen kauppakassiin jolla voi ajaa mutkia kolmella pyörällä mikroautoradalla, vaan ostaisivat ennemmin samalla rahalla jonkun muun auton?
                    Moni nyt ei nää syytä laittaa mihinkään autoon tota rahaa..

                    En epäile hetkeäkään etteikö tuo olis radalla kun radalla esim sigun autoani parempi. Koeajolla täytys käydä kun on tollanen välillä vähän kuumottanu jossain takaraivossa
                    Ei ole se etuvetosuus niin suuri ongelma jos auto vaan muuten on hyvä
                    E46 M3

                    Comment

                    • tonkain
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2004
                      • 376
                      • 44500--33960

                      #40
                      Tuossa vielä kuvaskannaus "normimallin" arvostelusta TM 13/09 vertailussa, varmaan ihan nopsa jo 305-heppasena niin mitä sitten kun vähän tehoja lisäilty.

                      No uskottava se on että nykyään tehokas etuvetoautokin ihan ajettava tapaus :think
                      Last edited by tonkain; 22-10-2019, 17:37.
                      Some cars gets older but goes faster.. but not faster than your guardian angel can fly - Vuck the vucking vuckers!
                      Nino Russo - Lancia Team Manager 83-92 "Not all the drivers entered with feelings for it, Only Henri was able to do this"

                      BMW 530D xDrive "11, työwaunu Avensis Verso D4D

                      Comment

                      • jyrbba69
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2008
                        • 2394
                        • Kouvola

                        #41
                        Originally posted by Das///MTre View Post
                        Moni nyt ei nää syytä laittaa mihinkään autoon tota rahaa..

                        En epäile hetkeäkään etteikö tuo olis radalla kun radalla esim sigun autoani parempi. Koeajolla täytys käydä kun on tollanen välillä vähän kuumottanu jossain takaraivossa
                        Ei ole se etuvetosuus niin suuri ongelma jos auto vaan muuten on hyvä
                        Voi olla nopeampi, en silti vaihtais ikinä tota ämmään :=) En oo ikinä tykännyt noista hb kirpuista, ja toi etuvetokin ois kyllä aika perseestä.
                        2015 AMG GTS
                        -----------------------------

                        www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
                        [email protected]

                        Comment

                        • Alpina E34
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2005
                          • 1122
                          • Masku

                          #42
                          Sai kyllä oikeen repeillä kun katsoi noita videoita. Viimeistään tässä tulee todiste, että etuveto on aika hanurista (poislukien kakkos-kolmosautona toimivat kauppakassiritsat). Vielä kun etuvetoiseen lisätään voimaa niin 'vot, kakku on valmis
                          E34 Lenz 536ds -89

                          E34 osille tarve:
                          https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214

                          Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
                          Originally posted by T3
                          BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
                          'Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer' (Walter Röhrl)

                          Comment

                          • Shifter
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2009
                            • 538
                            • Keski-Suomi. Pihtipudas

                            #43
                            Kyllä sitä ihmiset ostaa 50 tonnin kauppakasseja ihan muutenkin. Varmasti löytyy noille 500 kappaleelle ottajansa, löytyy seuraavat omistajat ja kolmannet ja neljännetkin. Etuveto on miinus mutta ei se maailmaa kaada, todennäköisesti moni noista pysyy sen ansiosta niiden kahden ojan välissä menevällä raiteella, jota myös tieksi kutsutaan toisin kuin moni ämviisi ja kolme, joista on saanut pitkin talvea lukea lehdistä, kun ovat millon minkäkin motarin rampin kaiteen päällä poikittain
                            No joo vittuilut sikseen kun oma vessakin sattui lipsahtamaan

                            Ja tehoista puheenollen, varmasti potentiaalia rajattu kestävyyden nimissä ja päästömääräyksistä johtuen. Uskon että tulevaisuudessa 400-450 noista tullaan ottamaan mikäli ei omistajille vakiotehot riitä:think

                            henk. koht rs focukset on niitä ainoita foordeja jonka voisin kuvitella omistavani. Muotoilu ja voima määrää.
                            Last edited by Shifter; 30-03-2010, 17:46.
                            G4 -00

                            Entiset ajokit:
                            e36 328i Coupé -95
                            e36 316i Sedan -98

                            Comment

                            • TarD
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2008
                              • 80
                              • Tampere

                              #44
                              Originally posted by Shifter View Post
                              Kyllä sitä ihmiset ostaa 50 tonnin kauppakasseja ihan muutenkin. Varmasti löytyy noille 500 kappaleelle ottajansa, löytyy seuraavat omistajat ja kolmannet ja neljännetkin. Etuveto on miinus mutta ei se maailmaa kaada, todennäköisesti moni noista pysyy sen ansiosta niiden kahden ojan välissä menevällä raiteella, jota myös tieksi kutsutaan toisin kuin moni ämviisi ja kolme, joista on saanut pitkin talvea lukea lehdistä, kun ovat millon minkäkin motarin rampin kaiteen päällä poikittain
                              No joo vittuilut sikseen kun oma vessakin sattui lipsahtamaan

                              Ja tehoista puheenollen, varmasti potentiaalia rajattu kestävyyden nimissä ja päästömääräyksistä johtuen. Uskon että tulevaisuudessa 400-450 noista tullaan ottamaan mikäli ei omistajille vakiotehot riitä:think

                              henk. koht rs focukset on niitä ainoita foordeja jonka voisin kuvitella omistavani. Muotoilu ja voima määrää.
                              Lohko tuossa on se heikoin kohta. Sama 83mm poraus mikä muissakin T5 koneissa.
                              Japan red E91 M-sport 320D man.

                              Audi S4 -2000

                              BMW E46 320D - 04 semi M-sport

                              Comment

                              • Antza
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2002
                                • 2143
                                • Espoo

                                #45
                                Varmasti hauska laite tuo RS500 kun jo perus RS:kin on sellainen. Suorituskyvyn puolesta tuskin mikään maata mullistava (suuria eroja kun noissa kahdessa ei näyttäisi olevan tekniikan suhteen).

                                http://www.zeperfs.com./duel2747-1538.htm

                                Autozeitung test track, Germany
                                RS 1:44.1
                                Z4 1:43.9

                                Siihen täytyy yhtyä, että ulkonäkö on positiivisen agressiivinen.
                                Current rides:
                                F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

                                Previous rides:
                                E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎