Asiallisesti toteutettu video Kuvanlaatu tuossa osia kuvatessa todella hyvä. Ainut pieni miinus tuossa on tuo ajopätkä, mikä on jotenkin onnettoman näköistä.
Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Ei oma mutta oli lainassa minulla ja kaverilla BP08 reissulle kun omat bemarit oli sen verran pahasti kesken/remontissa. Pojat oli viikon aikana viritelly "tuuninkia" autoon ja torstai iltana itse allekirjoittanut piti käydä testaamassa että pääseekö tällä pirssillä oulu-kalajoki-oulu välin Hyvin paukku rajottimella ja hauskaa oli kuten videosta kuuluu
Asiallisesti toteutettu video Kuvanlaatu tuossa osia kuvatessa todella hyvä. Ainut pieni miinus tuossa on tuo ajopätkä, mikä on jotenkin onnettoman näköistä.
Jep, kiitos.. joo on vähä tökerö tuo ajopätkä ja videon laatu huononnettu melkosesti alkuperäisestä.. (lähinnä äänien takii kuvattu tuo, ei ajotaitojen ) Jos sitä kesällä sit vähä parempaa videoo saa kyhättyä
Harrasteautolla 0-100 yritystä.
Jouduin kesken vetojen nostamaan kaasua kun pito irtosi käytännössä 1-2 vaihteilla heti kaasusta.
Lukosta huolimatta se jää paikalleen käytännössä sutimaan.
tässä olis kiihdytys(sutimis)video nissan sunnyllä, autot vaihtuu mulla yleensä kerran tai kolmekin kertaa vuoden aikana mutta tämä harrastepeli on ollut jo vuodesta 2000. taattua kännykameralaatua: http://www.youtube.com/watch?v=DYciAGkMwBA
loisto kommentteja tuolla juutuupissa, renkaiden alla jäätä yms.. suomessa on yksi sunny jossa on vielä lähes 200hv enemmän kuin mun autossa, se on jo oikeasti ripeä
"Position One, Position One" Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment