Ei nyt mitään järin pahaa sanottavaa. Vanhasta X3:sta ei saanut kyllä tekemälläkään nättiä. Keulan ja perän ilme varsin miellyttävät. Kylkikuvassa ainoa hitusen häiritsevä tekijä on toi takakontin pikkuikkuna. Kylkilinja karkaa levottoman ylös ja siihen perälle ympätty vielä hoffmeisteri korostaa jotenkin liikaa, että kyseessä on pikkumaasturi. Kapea ja korkea, jos tarkkoja ollaan. Sanottakoon, että parempi kuin X1, kun tämä näyttää sentään SUV:lta.
Ei nyt mitään järin pahaa sanottavaa. Vanhasta X3:sta ei saanut kyllä tekemälläkään nättiä. Keulan ja perän ilme varsin miellyttävät. Kylkikuvassa ainoa hitusen häiritsevä tekijä on toi takakontin pikkuikkuna. Kylkilinja karkaa levottoman ylös ja siihen perälle ympätty vielä hoffmeisteri korostaa jotenkin liikaa, että kyseessä on pikkumaasturi. Kapea ja korkea, jos tarkkoja ollaan. Sanottakoon, että parempi kuin X1, kun tämä näyttää sentään SUV:lta.
Kyllä tämä on kasvanut aika paljon vanhasta mallista, joka on jo tällä hetkellä isompi kuin kilpailijat.
En taida designista sanoa mitään.. Miksei ostaisi kunnon maasturia sitten jos ostaa :think. Muovimaasturit ei oikeen sytytä minkään merkkisinä.
Rehellisesti voin sanoa että Niva tekis mieli hommata mut ei tota.
Muuten vähän aikaa ihmettelin kun luin otsikon , mikä ihmeen 2011 kertaa kolme?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Onhan tuo ihan nätti jos väri on tuo valkoinen ja M-sport paketilla, mutta kyllä omaa silmääni mielyttää tuo vanha malli enemmän. Faija osti just tuon vanhemman mallin mustana ja 3.0sd koneella, mä tykkään sen ulkonäöstä kun on kokomusta, astinlaudoilla, tummillalaseilla ym.. niin toimii ,eri juttu tietysti joku hopee karvalakki malli. No tuota konetta ei tarviikkaan mainostaa tässä yhteydessä tupla turbo 284hv/580nm ja 6,4 sataseen on viel toistaiseksi tehokkain x3 ennenkuin tämä uusi on markkinoilla suomessa. On kyllä hurja tuo uusi tuolla 300hv bensa koneella 5,6s sataseen
Onhan tuo ihan nätti jos väri on tuo valkoinen ja M-sport paketilla, mutta kyllä omaa silmääni mielyttää tuo vanha malli enemmän. Faija osti just tuon vanhemman mallin mustana ja 3.0sd koneella, mä tykkään sen ulkonäöstä kun on kokomusta, astinlaudoilla, tummillalaseilla ym.. niin toimii ,eri juttu tietysti joku hopee karvalakki malli. No tuota konetta ei tarviikkaan mainostaa tässä yhteydessä tupla turbo 284hv/580nm ja 6,4 sataseen on viel toistaiseksi tehokkain x3 ennenkuin tämä uusi on markkinoilla suomessa. On kyllä hurja tuo uusi tuolla 300hv bensa koneella 5,6s sataseen
Kyllä se uuteen tuleva kolmelitrainen "4.0d" kiisseli vie tuota bensaa...
Kyllä se uuteen tuleva kolmelitrainen "4.0d" kiisseli vie tuota bensaa...
Niin mä kuvittelinkin että diisseli olisi tässä uudessakin tehokkain ja niin se sitten ilmeisesti tulee olemaankin, niin kauan kun tulee x3M jos nyt semmosta edes koskaan tulee ja tuskin tulee :think
Onko tuon 4.0d:n teknisiätietoja/teho/suorituskykyarvoja jo jossain julkistettu?
Comment