On kyllä sen verran nätti, että tilaukseen menis jos ei olis näin köyhä.
Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne - Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Kyl hienoimmat autot tehtiin 80 luvun lopulla ja siinä ennen 2000 lukua, nyt on enää satunnaisia hienoja autoja nämä uudet. (e60/61 toimii omaan makuun törkeen hyvin! )
Mut takasin aiheeseen?
-> Multipla...
Ei tekis yhtään pahaa ottaa styling puolelle yksi Luigi. Hmm onkohan jonkun/jotkut BMWt ollut muotoilemassakin joku italiaano..? Ja mistä muusta tässä nyt keskusteltaisiin kuin designista kun kuvien varassa mennään.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
On kyllä sen verran nätti, että tilaukseen menis jos ei olis näin köyhä.
Nimenomaan. tulee taas mieleen topicit kun e60 julkaistiin... nyt taas eri ääni kellossa.
ja adrian van hooydonk on hollantilainen, tietenki hän on vain pääsuunnittelija eli en lähe spekuloimaan mistä lähtösin on esim. erillinen sisustuksesta tai ulkokuoresta vastannut suunnitelija...
lisäys: kyllähän van hooydonk on ollu paljolti tekemässä ns. bangle autoja kun bangle oli pääsuunnitelija
Ei tekis yhtään pahaa ottaa styling puolelle yksi Luigi. Hmm onkohan jonkun/jotkut BMWt ollut muotoilemassakin joku italiaano..? Ja mistä muusta tässä nyt keskusteltaisiin kuin designista kun kuvien varassa mennään.
onhan monessaki bemarissa ollu italiaano suunnitelemassa, niin vanhoissa kuin uudemmissakin: http://www.bmwism.com/bmws_designers.htm
Giovanni Michelotti,Nuccio Bertone, Marcello Gandini, Giorgetto Giugiaro, Ercole Spada, Davide Arcangeli....
Last edited by tuumas; 21-09-2010, 23:03.
Reason: lisäys
Maserati Quattroporte on kyllä paremman näköinen. Itse asiassa, kun katselee uusinta 5-sarjaa ja sen edeltäjää, niin kyllä Bangle osui paremmin oikeaan. Mitäänsanomattomuus ei ole muotoilullinen tavoite.
Nykyiseen verrattuna paaaaljon parempi. Oliko tuohon outoon keulaan bemarin pakko vielä ympätä tuo ledirivistö...
Agree. Toivottavasti toi ledirivistö saa vielä kenkää, kun äkkiseltään näyttäis, että annelitkin on lampuissa. Penari ilman anneleita on kuin <valitse tähän mieleisesi aforismi>
Aika jännä, nimittäin kun näin tämän konseptina tietämättä mitään koon speksejä, niin oletin tämän olevan uusi 3-sarjalainen. Kuitenkin kohtalaisen siroja muotoseikkoja hyödynnetty tässä autossa kun vertaa vanhaan kutoseen ja vaikkapa nykyiseen vitoseen....:think
__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Ihan jees muuten paitsi toi keula on jotenkin pielessä. Mulle tulee noista vinoksi käännetyistä mulkosilmävaloista mieleen ne ihan viimeiset camarot.
Sama pisti silmään, eli nuo "mulkosilmävalot". Perä on yllättävän onnistuneen näköinen, mutta keula pilaa melkolailla koko auton. Niinhän sitä sanotaan, että uudempien Bemarien muotoilua täytyy hetki tuijottaa, ennen kuin alkaa nähdä siinä hienoja piirteitä, mutta valitettavasti näin ei ole minulle käynyt. Luonnollisesti jos joskus tuollaisen hommaisin, niin se olisi melko varmasti M6, mutta kuten J. Clarkson sanoo, M6:n pahin vika on M5. Jos siis ostaisin ämmäläisen, olisi se M5, ei M6.
Ai missä mielessä ? Aivan eri näköinen mielestäni...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment