Originally posted by Carbonfiber
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin hankinta mielessä
Collapse
X
-
518i voi olla myös ketjukoneella, mikäli tarpeeksi tuore yksilö kyseessä. Pärjäähän tuolla liikenteessä ja ekana takapotkuna voi vuoden pari mennä. M43 kone on kaikinpuolin parempi, kuin jakohihnalla oleva m40.
Nyt menee yllä postanneilta herneet nenuun, muttei ne e30 m10 kaasaritkaan yhtään lujemmin kulje
Ei tuollaista varta vasen kannata ostaa noin pienellä koneella - ellet jostakin syystä saa todella edukkaasti tai loistokuntoista.
Varaa mielummin muutama satanen lisää ja osta 2.5-litranen m50.Last edited by ka00z; 08-10-2010, 07:53.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Tuli käytyä koeajamassa yhtä 518:sta. Ihan hyvin se kulki ja kulku oli kunnossa. Suurempia kolinoitakaan ei alustasta tuntunnu kuuluvan. Yksi asia mikä ihmetytti oli se, että bemarissa tuntui olevan kuskilla vähemmän tilaa kuin sitten toledossa.. :think
Täytyy paria käydä vielä ajamassa ja miettiä josko sitä e34 korisen hommaisi.
Comment
-
-
Originally posted by JanneVille View PostTuli käytyä koeajamassa yhtä 518:sta. Ihan hyvin se kulki ja kulku oli kunnossa. Suurempia kolinoitakaan ei alustasta tuntunnu kuuluvan. Yksi asia mikä ihmetytti oli se, että bemarissa tuntui olevan kuskilla vähemmän tilaa kuin sitten toledossa.. :think
Täytyy paria käydä vielä ajamassa ja miettiä josko sitä e34 korisen hommaisi.
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View Post518i voi olla myös ketjukoneella, mikäli tarpeeksi tuore yksilö kyseessä. Pärjäähän tuolla liikenteessä ja ekana takapotkuna voi vuoden pari mennä. M43 kone on kaikinpuolin parempi, kuin jakohihnalla oleva m40.
Nyt menee yllä postanneilta herneet nenuun, muttei ne e30 m10 kaasaritkaan yhtään lujemmin kulje
Ei tuollaista varta vasen kannata ostaa noin pienellä koneella - ellet jostakin syystä saa todella edukkaasti tai loistokuntoista.
Varaa mielummin muutama satanen lisää ja osta 2.5-litranen m50.Ei mopolla mahottomia..
Comment
-
Comment