Kehä III:n kamerat kyllä ihmetyttävät kummasti, onneksi voin valita muunkin reitin. Ei kannata stressata, kyllä nuo kaikki tiet loppujen lopuksi miinoitetaan.
Ei siitä mulle ainakaan stressiä tule kun noudatan rajoitusta, mutta sellaisille ketkä ei nouda kyyhdytys/jarrutus efektit alkaa tuolla... ja mitä ihmeelliset toiminnat lisäätyy.
Tämä on sama asia kuin Poliisi ajaa jollain kehäteillä niin ihmiset sekoo:think
Se on ihmeellinen ilmiö
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Ei siitä mulle ainakaan stressiä tule kun noudatan rajoitusta, mutta sellaisille ketkä ei nouda kyyhdytys/jarrutus efektit alkaa tuolla... ja mitä ihmeelliset toiminnat lisäätyy.
Tämä on sama asia kuin Poliisi ajaa jollain kehäteillä niin ihmiset sekoo:think
Se on ihmeellinen ilmiö
Ota nyt sitten huomioon että kun säkin betoniautolla ajelet kuraa työmaalle että se rajotinta vasten ajo ei enää onnistukkaan vaan tulee huomautusta ja rikesakkoja. Sehän se on sitten kivaa vai? vai ajaako kaikki rapakuskit nykyään rajotusten mukaan, ihmekkös kaikki kuormat on myöhässä työmaalta.
Kyllä tuli tänään todistettua omituisia pikatilannejarrutuksia kun kehällä jengi posotteli reipasta matkavauhtia ja tuntu kamerat tulevan ns "silmille".
Tyhjiähän noi pöntöt vielä on, mutta kai ne kohta saa täytettä. Masalan kohdalla on näköjään jo kaivettu sinne asfaltin sekaan ne anturisysteemit.
Itseänikin pisti naurattamaan tämä ilmiö. Kamerassakin vielä piuhat roikkuu eikä ole mitään antureita vedetty asfalttiin niin porukka ajelee satasta vasemmalla kaistalla ja yhtäkkiä jarrut pohjaan. Eikä paljoa ykskään taakseen katsellut ennenkuin jarrutteli, meinas rytistä pelti. Itse seurasin sadan metrin päästä tilannetta, ei näin.
Ei nuo kamerat ainakaan liikenneturvallisuutta lisää, päinvastoin. Ja noi rekat oli kans hyvä pointti, kaikkihan ne höylää rajoitinta vasten, kiva talvella kun joku huomaa kameran myöhässä ja vetää sen täysperän poikittain siihen tielle.
Mulla sattuu menemään työmatka yhden kameran ohi molempiin suuntiin, saas nähdä miten käy.
Mites noi kamerat muuten skulaa kun on kaksi kaistaa yhteen suuntaan? Eihän se kahta kuvaa saa samaan aikaan otettua, meinaan kun mäkelänkadun tuusulantien puoleisessa päässä on kamerat ja niitä on yksi per kaista. Vai onko anturit vain oikeanpuoleisella kaistalla?
Mites noi kamerat muuten skulaa kun on kaksi kaistaa yhteen suuntaan? Eihän se kahta kuvaa saa samaan aikaan otettua, meinaan kun mäkelänkadun tuusulantien puoleisessa päässä on kamerat ja niitä on yksi per kaista. Vai onko anturit vain oikeanpuoleisella kaistalla?
Onko siinä oikeallakin puolella, en ole ikinä huomannut? Sitäpaitsi siinähän on kolme kaistaa..
No eipä noita kehän antureita oo vielä laitettu, mutta veikkaisin että vasemmalle kaistalle taikka molemmille?
Nosti niinkun vitutuksen oikeasti pintaan toi video
Videohan oli täysin "tehty" eikä esiintyjät ole todellisia henkilöitä. Selityksessä kerrotaan että tarkoitus olisi puolueeton ja keskustelun herättäminen. Kuitenkin loppua kohden asenteellisuus paljastuu. Kun katselee saman hahmon muuta youtube-tuotantoa selviää että heppu on ottanut oikein asiakseen noitten propagandafilmien tekemisen. En suosittele katsomaan.
Kyllä vaan vituttaa liikkuminen Suomessa päivä päivältä enemmän...Mutta mitään et voi, paitsi jäädä kotiin tai vaihtaa maata.
Rahastustapa hyvinkin... Onhan se tosin totta, että kolmosella ajetaan ihan reipasta vauhtia koko ajan. Kamerat on kyllä sopivasti rahapaikoissa.
No jos 80kmh alueella ajetaan 85kmh + 100kmh alueella pörrätään 110kmh niin pidän sitä aika normaalina.
Mun mielestä esim. Kehä-1 ajetaan huomattavasti kovempaa.
Comment