Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kehä III miinoitetaan peltipaskalakeilla... (yhdistetty topikit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nullzwei
    BTCF Member
    • Oct 2002
    • 11056
    • ?

    #46
    Das war ein... Uittu mä kuolen nauruun... uittu kortti lähti... sotken sitten vaikka fillarilla töihin... buahhhaaah haaah
    Tuttu aatuvideo eri spekseillä. Toivottavasti ei ollut vanhis.
    Last edited by nullzwei; 19-10-2010, 18:36.

    Comment

    • LOWE LOW
      Bimmer Rookie
      • Aug 2010
      • 34
      • Rotko

      #47
      "- Toivottavasti pääsisimme nollatoleranssiin. Hyvä, jos puuttumiskynnystä kiristettäisiin, Pasterstein sanoo."


      Muistakaa hymyillä näissä kohdissa
      Last edited by LOWE LOW; 22-10-2010, 06:16.

      Comment

      • b mutteri kasa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 1462
        • Area 03

        #48
        Originally posted by Ramzez View Post
        Valtio on haluton investoimaan liikenneturvallisuuteen, kuten esimerkiksi teiden parantamiseen. Keskikaiteet, ohituskaistat, rampit ja teiden koon kasvattaminen alueilla, joilla on paljon liikennettä, lisäisivät merkittävästi liikenneturvallisuutta. Yleisin ja vakavin onnettomuus on kohtaamis- ja suistumisonnettomuus. Näihin voitaisiin puuttua edellä mainituin keinoin.
        Niinpä.Juurikin tällä viikolla kuuntelin radiota kun ajelin,siellä todettiin ettei esim.Konginkankaan turmatielle (turmakohtaan tai jotain) ole edes saatu valtiolta rahoitusta keskikaiteen rakentamiselle,vaikka sitä on useaan otteeseen pyydetty...tosin peltipoliiseihin riittää sitä rahaa,monella tienpätkällä.

        Kunhan nämä peltipoliisit yleistyvät/keskinopeusvalvonta tulee,niin itsellä kulkee eturekisterikilpi kätevästi auton koelaudalla...
        BMW F11 530 dA VOLL
        Carbon-schwarz Metallic

        BMW E30 325i Sport

        Comment

        • b mutteri kasa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 1462
          • Area 03

          #49
          Originally posted by LOWE LOW View Post

          Muistakaa siis tämäkin jokapäiväinen asia kun äänestätte!

          Mahtaakohan itse kansankynttilä Paatero lopettaa piakkoin poliisin uransa ja viimeiset työvuodet viettää kansanedestajana.Viimevuotiset puheet kuten esim.nämä liikennejutut antavat kyllä sen kuvan että äänestäjiä kalastellaan.Unholaan ovat jääneet v.2004 kovat puheet henki- ja taparikollisten kovemmista tuomioista ym.
          BMW F11 530 dA VOLL
          Carbon-schwarz Metallic

          BMW E30 325i Sport

          Comment

          • Pretoriaani
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2009
            • 3842
            • Hyvinkää, Finland

            #50
            Originally posted by LOWE LOW View Post
            ..vielä ei vituta? No katso tämä seuraava video kärsivällisesti alusta loppuun ja jos ei vieläkään vituta niin täällä on paikkasi.
            http://www.youtube.com/watch?v=B2EVh...layer_embedded
            Koneellisesti tehty, ei oikeita ihmisiä keskustelemassa.

            Originally posted by Remotion View Post
            onko kehä III jotenki erityisen vaaralliseksi muuttunut. vittu mitä rahastusta ei oo kyllä mitää häpyä enää saatana
            Kameroita lisätään koska Kehä III:lta poistetaan kaikki liikennevalot, eli liikenne nopeutuu.
            I don't lose sleep over the opinion of sheep.

            Comment

            • patu
              BTCF Member
              • Jul 2003
              • 542
              • Porvoo

              #51
              Originally posted by LOWE LOW View Post
              poliisiylijohtajan...miettiessä mitenköhän saataisiin tieliikenteessä Suomessa rehdeiltä autoilijoilta jotka ovat esim ruuhkissa menossa töihin ansaimaan rahaa valtiolle vielä lisää lypsettyä rahaa...
              Ei rehdeiltä autoilijoilta saada lypsettyä rahaa tulevaisuudessakaan, koska he noudattavat sääntöjä. Valvontaa joudutaan lisäämään juuri sen takia että aina on henkilöitä jotka syystä tai toisesta eivät suostu noudattamaan sääntöjä. Peltipoliisit ovat tähän erittäin kustannustehokas keino.
              BMW F30 330e LCI
              Buick Riviera 455cid -71


              Volvo V70 mk III - Ex
              Jaguar F-Pace - Ex
              Camaro 3gen - Ex
              Subaru Levorg - Ex
              Volvo V60 - Ex
              Porsche 924 - Ex
              BMW 1502 -76 - Ex
              The Best or Something - Ex
              BMW e39 540iA touring - Ex
              BMW e34 525iA touring - Ex
              BMW e34 520i -Ex
              etc.....

              Comment

              • tonit
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2005
                • 281
                • Helsinki

                #52
                Näillä Kehä III:n tolpilla Porvoontien ja Tuusulantien välillä ei ole kyllä mitään tekemistä liikenneturvallisuuden tai liikenteen sujuvuuden kanssa, vaan kyse on pelkästä rahastuksesta. Vuosaaren satamasta/satamaan kulkee jatkuva rekkavirta jotka hinaavat kehää pitkin karvan vaille 80km/h. Kun ohitat tällaisen yhdistelmän järkevästi ja palaat takaisin oikealle kaistalle onkin edessäsi jo kamera joka antaa sakot jo 8km/h ylityksestä (jostain luin että tuossa menee sakkoraja).

                Lisäksi tällaisia sakkorysiä on asetettu "tulostietoisesti" juuri sellaisten ramppien jälkeen jossa jo liikenteen yleisen sujumisen kannalta paras ratkaisu on hieman kiihdyttää, ja ohittaa ramppiin/rampista jonottava letka vasenta kaistaa käyttäen.

                Taidan itsekin jättää seuraavan Suomikilven ikkunalle.

                Comment

                • bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17797
                  • Jämsä

                  #53
                  Originally posted by tonit View Post
                  Näillä Kehä III:n tolpilla Porvoontien ja Tuusulantien välillä ei ole kyllä mitään tekemistä liikenneturvallisuuden tai liikenteen sujuvuuden kanssa, vaan kyse on pelkästä rahastuksesta. Vuosaaren satamasta/satamaan kulkee jatkuva rekkavirta jotka hinaavat kehää pitkin karvan vaille 80km/h. Kun ohitat tällaisen yhdistelmän järkevästi ja palaat takaisin oikealle kaistalle onkin edessäsi jo kamera joka antaa sakot jo 8km/h ylityksestä (jostain luin että tuossa menee sakkoraja).

                  Lisäksi tällaisia sakkorysiä on asetettu "tulostietoisesti" juuri sellaisten ramppien jälkeen jossa jo liikenteen yleisen sujumisen kannalta paras ratkaisu on hieman kiihdyttää, ja ohittaa ramppiin/rampista jonottava letka vasenta kaistaa käyttäen.

                  Taidan itsekin jättää seuraavan Suomikilven ikkunalle.

                  voin kertoa, että ei ole halpaa tuo kilven ikkunalla pitäminenkään...

                  10 päiväsakkoa kirpasee aika kivasti.

                  tuleekohan tonne kehälle kamerat vain oikeaan reunaan? silloinhan olis ihan turvallista ohittaa rekkoja...
                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

                  Comment

                  • Laku
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2007
                    • 17551
                    • Turku

                    #54
                    Originally posted by bemu2000 View Post
                    voin kertoa, että ei ole halpaa tuo kilven ikkunalla pitäminenkään...

                    10 päiväsakkoa kirpasee aika kivasti.

                    tuleekohan tonne kehälle kamerat vain oikeaan reunaan? silloinhan olis ihan turvallista ohittaa rekkoja...
                    Varmasti kirpaisee...

                    Vastauksena kysymykseesi, tuosta Iltalehden linkistä: "Pasterstein ei pidä tätä ongelmallisena valvontatekniikalle
                    - Antureita on upotettu tiehen, valvonta onnistuu 3-4 kaistan leveydeltä.
                    - Kameratkin pystyvät ottamaan kuvia helposti kahdelta kaistalta, komisario vakuuttaa."
                    Näillä mennään:
                    - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                    - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                    - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                    - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                    Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                    Comment

                    • bemu2000
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 17797
                      • Jämsä

                      #55
                      Originally posted by Laku View Post
                      Varmasti kirpaisee...

                      Vastauksena kysymykseesi, tuosta Iltalehden linkistä: "Pasterstein ei pidä tätä ongelmallisena valvontatekniikalle
                      - Antureita on upotettu tiehen, valvonta onnistuu 3-4 kaistan leveydeltä.
                      - Kameratkin pystyvät ottamaan kuvia helposti kahdelta kaistalta, komisario vakuuttaa."

                      haha, niin vissiin. varmaan käyttävät röntgen säteitä rekan läpi kuvaamiseen ...ellei sitten kamerat tule tien yläpuolelle. :think
                      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                      Vanteet edullisesti
                      Nostureita ja rengaskoneita

                      Comment

                      • Remotion
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2003
                        • 15282
                        • Ajamisen Iloa

                        #56
                        ihan normaaleja bokseja ovat normaalilla korkeudella. rekkojen ohitus turvallista.
                        Z3 coupé individual

                        F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                        E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                        Comment

                        • Remotion
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 15282
                          • Ajamisen Iloa

                          #57
                          Originally posted by Pretoriaani View Post
                          Koneellisesti tehty, ei oikeita ihmisiä keskustelemassa.



                          Kameroita lisätään koska Kehä III:lta poistetaan kaikki liikennevalot, eli liikenne nopeutuu.
                          tiedän tämän. tiennyt jo vuosia kun rakennusalalla olen.
                          mutta eipäs nopeennukaan kiitos kameroiden
                          Z3 coupé individual

                          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                          Comment

                          • Laku
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2007
                            • 17551
                            • Turku

                            #58
                            Originally posted by bemu2000 View Post
                            haha, niin vissiin. varmaan käyttävät röntgen säteitä rekan läpi kuvaamiseen ...ellei sitten kamerat tule tien yläpuolelle. :think
                            1 kamera ainakin oli hankalasti havaittavissa sillan alla heti Turunväylän jälkeen itään mentäessä. Käsittääkseni kaikki tolpat ovat entiseen malliin normaaleja tolppia tienpientareella.
                            Näillä mennään:
                            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                            Comment

                            • Remotion
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2003
                              • 15282
                              • Ajamisen Iloa

                              #59
                              Z3 coupé individual

                              F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                              Comment

                              • Ramzez
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2009
                                • 6104
                                • Jyväskylä

                                #60
                                Originally posted by patu View Post
                                Ei rehdeiltä autoilijoilta saada lypsettyä rahaa tulevaisuudessakaan, koska he noudattavat sääntöjä. Valvontaa joudutaan lisäämään juuri sen takia että aina on henkilöitä jotka syystä tai toisesta eivät suostu noudattamaan sääntöjä. Peltipoliisit ovat tähän erittäin kustannustehokas keino.
                                Nimenomaan niiltä rehdeiltä kansalaisilta sitä rahaa lypsetään. Suurin osa noista kameroiden sakoista johtuvat siitä, että aivan rehti pentti perusautoilija tojotallaan sivuutti nopeusrajoitusmerkin sitä huomaamatta ja ajoi kylttiä seuranneeseen kameraan. Vaikka olisit kuinka tarkka siellä liikenteessä, niin voin vannoa, ettei ole ainoatakaan ihmistä, edes poliisia, joka ei ole vahingossa koskaan töpännyt jollain tavalla liikenteessä.

                                Kiinnostaisi tietää, miten tuo kamera kuvaa joka kaistan autot erikseen, eli pitääkö joka kuvasta arvuutella, että kukahan näistä neljällä kaistalla ajaneista oli se, joka nappasi itselleen pikavoiton? Onko siellä erikseen anturit, jotka kertovat kaistan, mistä signaali tuli ja sen perusteella sakotetaan? Tietenkin jos kameran edessä on rekka, niin sen läpi ei tuo perinteinen kamera näe.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎