Announcement

Collapse
No announcement yet.

550i, E60 LCI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tyhja
    Newbiemmer
    • Mar 2010
    • 4
    • Helsinki

    550i, E60 LCI

    Moi

    Yllätyin kun katsoin mobile.de:ssä 550i:n hintatasoa Saksassa. Ei ne olekaan niin pahoja mitä luulin, maksavat n.24-26te ja varustuksessa on aina Comfort-istuimet, avaimeton käyttö, Navi pro, automaattivaihteisto. Vastaavalla kilometreillä 520d tai 530d maksaisi saman verran.

    Mietin vaan, onko autoa helppo myydä suomessa eteenpäin tarvittaessa? Vai onko noin suurelle V8-moottorille lainkaan kysyntää?

    Kommentteja, kiitos!
  • zeneg
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2007
    • 1238
    • Oulu

    #2
    Uskallan vahvasti väittää, että mahtaa ostajakunta olla melko pieni tällaisille autoille.

    Comment

    • TJJ
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2003
      • 7591
      • Jyväskylä

      #3
      Jälleenmyynti tulee olemaan vaikeaa mutta kannattaa myös huomioida, että tuosta menee rajusti autoveroa maahantuodessa. Tuota mallia ei löydy Mahti-tietokannasta, joten se menee arvontalautakuntaan. Verotusarvo tulee hyvin todennäköisesti olemaan ikävä yllätys.
      E39 528iA

      Comment

      • Tamme
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2008
        • 307
        • Tampere-Turku

        #4
        Originally posted by TJJ View Post
        Jälleenmyynti tulee olemaan vaikeaa mutta kannattaa myös huomioida, että tuosta menee rajusti autoveroa maahantuodessa. Tuota mallia ei löydy Mahti-tietokannasta, joten se menee arvontalautakuntaan. Verotusarvo tulee hyvin todennäköisesti olemaan ikävä yllätys.
        Komppaan.

        Verot tulevat olemaan aikas rajut. Tietenkin jos muuttoautona saisi tuotua niin voisi olla ihan järkevä jossain määrin:think

        Jälleenmyynti onkin vaikeaa,koska aikonaan kun alkaa myymään jos on sen parikin vuotta ajellut niin E60 M5:sten hinnat alkavat varmaan laskemaan samoille tasoille. Tai ainakaan hintaero ei ole niin iso kuin nykyään, mikä on varma.

        Tiedä näistä, mahtava peli varmasti jos päädyt sellaisen hankkimaan
        BMW E92 325d
        Ex. BMW E91 330dA Ex. BMW E91 320dA Ex. MB CLK W209 AMG-Styling Ex. VW Passat 3C Ex. Audi A4 2.0TDI B7 S-Line Ex. BMW E91 320dA Ex. BMW E46 320CiFacelift Ex. Audi A4 2.0TDI B7 S-Line Ex. Audi A4 1.8T B6 Ex. BMW E46 323Ci Ex .BMW E46 320Ci Ex. VW Golf GTI Mk4

        Comment

        • tero1
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2005
          • 404
          • Klaukkala

          #5
          Ainakin yksi on noita tuotu suomeen vm -07 ja 15tkm ajettuna, verotusarvolla 65te ja siihen autovero 19te

          Jos nyt maksaa sen 25-30te niin tuskin verot enään enempää kuin 545i mitä tuotu enemmänkin ja niissä noin 10te verot.
          nyk: e46 330i cäb M
          ex: e30 318i touring brilliantrot
          ex: e30 316i taxi Schwarz
          ex: e46 320d Topazblau Metallic
          ex: e36 325iA taxi alpinweiß
          ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
          ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
          ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot

          Comment

          • Anselmo H
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2003
            • 936
            • Vantaa

            #6
            550 / 545 olisi kyllä aika ylivoimainen kampe, kunnolla varustellut e60/61:t näyttävät maksavan karkeasti ottaen saman verran Mobilessa, joten ainoa ylläri voi tosiaan tulla verottajan toimesta. Pikkukoneiset f10:t kustantavat vielä aika hillittömästi, joten tuollainen voisi olla todellakin mainio valinta perus ~200hp e6X:n sijaan.

            Sitähän tässä itsekin pyörittelee, että ajellako kiltisti tuolla samalla, vaihtaako piakkoin e61 V8:n vai venaillako tovi että 6-cyl f10:t tippuvat inhimmilliselle levelille.

            Eihän se iso moottori ja sopiva suorituskyky ikinä ainakaan harmita, joten siitä vaan Penninvenytyspisnekset tietty erikseen.
            F11 523iA Touring
            E93 325i cabrio
            Triumph Daytona 955i

            Comment

            • K2Ri
              BTCF Member
              • Oct 2007
              • 1829
              • London, UK & Germany

              #7
              Originally posted by tyhja View Post
              Yllätyin kun katsoin mobile.de:ssä 550i:n hintatasoa Saksassa. Ei ne olekaan niin pahoja mitä luulin, maksavat n.24-26te ja varustuksessa on aina Comfort-istuimet, avaimeton käyttö, Navi pro, automaattivaihteisto. Vastaavalla kilometreillä 520d tai 530d maksaisi saman verran.

              Kommentteja, kiitos!
              mobile.de

              BMW 550
              EZ von 2007
              Preis bis 27 501eur

              Löytyy 2 autoa.


              Sen mitä katsoin, niin saman ikäinen, saman verran ajettu ja samoilla varusteilla oleva 550 maksaisi noin 5-6 tonnia enemmän mitä itse maksoin 530i:stä pari kk sitten.

              Omasta kokemuksesta voin sanoa, että noita E6X:siä liikkuu kyllä kunnoltaan ihan laidasta laitaan, vaikka netissä kuvissa hyviltä näyttäisikin. Eli hintatasosta en sanoisi yhtään mitään, ennen kuin on paikanpäällä käynyt tsekkaamassa auton.

              Se on kyllä totta, että käyttökustannukset luulisi olevan tuollaisessa 550:sessä melko huimat verrattuna pienempikoneisiin. Se varmasti kaventaa tuota jälleenmyyntihintojen eroa, mutta sillähän ei käytännössä ole mitään väliä, ellei "heti myyntiin" tuollaista ole hankkimassa. :think
              sigpic
              BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎