Originally posted by L P
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kolari parkkipaikalla korvaus?
Collapse
X
-
Originally posted by Rockford View PostAika myöhäistä enään nyhjäistä ja alkaa muuttamaan suunnitelmaa, kun ette poliiseja soittanut selvittämään. Nyt "Vesa" ajoi "Esaa" päin ja hommasta tietää vaan te kaksi yksityistä henkilöä. Onko toisen osapuolen yhteystiedot?
Comment
-
-
Originally posted by L P View PostJuu on yhteystiedot ja ihan reippaalta ja reilulta kaverilta tuo vaikutti etten mä usko että se mitään tarinoita siihen alkaa keksimään, että eiköhän se nuo samat sävelet sano ku minäkin. Täytettiin tommonen vahinkoilmotus siinä paikanpäällä mikä jäi hänelle (hän oli sitä mielt et haluu jonku todistusaineiston että on kolari tapahtunu etten vaa jätä asiaa ilmottamatta) ja siihen kirjotettiin vaan tapahtuneen kohdalle, että "Edessä ollut auto menetti ajoneuvonsa hallinnan, takana tullut ajoi perään." Soitin hänelle että vie tuon lapun tonne pohjolaan (molemmilla sama vakuutusyhtiö) ja uskon, että hän kertoo miten tapausessa kävi jos häneltä siitä tarkemmin kysellään. Pohjolassa sanoivat että "asia käsitellään ja päätös tehdään liikennesäädösten mukaan".-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by L P View PostMeikällä oli myös kaveri kyydissä jos tuohon jonku täytyy jotain todistaa.
Jos sulla on kasko, tilanne ei paljon kummenne jos et saa vastapuolta kokonaan syylliseksi, mikä tuskin onnistuu.
Nimittän tuossa käy pian siten kun mulle kävi pari vuotta sitten:
Perruutettiin vastakkaisista ruuduista työpaikan parkkipaikalla,
vastapuoli sanoi että oli jo pysähtynyt,
joten sanoin että oli mun vika.
Vakuutustarkastaja tuli paikan päälle seuraavana päivän ja katsoi samalla vastapuolen vahingot, meinas että mitenkökähän tuo naarmu jatkuu puskurin nurkan taakse, ja isoin lommo oli takalokasuojan takana. Eli oli sitä mieltä että molemmat autot olivat törmäyshetkellä liikenteessä.
Lopputulema oli että molemmat oli 50% syyllisiä.
Ts. liikennevakuutus korvasi vastapuolen vahintoista 50% molemmilta.
Sitten piti käyttää loput kaskosta. Ts. tilanne oli sama kuin että olis korvannu vastapuolen vahingot vakuutuksesta kokonaan ja kaskosta olis menny omat.
Nyt vain molemmat joutu maksumiehiksi.
Ts. kannattaa yrittääs opia sen vastapuolen kanssa että kuka oli syylilnen ja siirtää rahaa ohi vakuutusten, ehkä...Last edited by MajorDrake; 15-02-2011, 15:39.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostRiippuu tilanteesta.
Jos sulla on kasko, tilanne ei paljon kummenne jos et saa vastapuolta kokonaan syylliseksi, mikä tuskin onnistuu.
Nimittän tuossa käy pian siten kun mulle kävi pari vuotta sitten:
Perruutettiin vastakkaisista ruuduista työpaikan parkkipaikalla,
vastapuoli sanoi että oli jo pysähtynyt,
joten sanoin että oli mun vika.
Vakuutustarkastaja tuli paikan päälle seuraavana päivän ja katsoi samalla vastapuolen vahingot, meinas että mitenkökähän tuo naarmu jatkuu puskurin nurkan taakse, ja isoin lommo oli takalokasuojan takana. Eli oli sitä mieltä että molemmat autot olivat törmäyshetkellä liikenteessä.
Lopputulema oli että molemmat oli 50% syyllisiä.
Ts. liikennevakuutus korvasi vastapuolen vahintoista 50% molemmilta.
Sitten piti käyttää loput kaskosta. Ts. tilanne oli sama kuin että olis korvannu vastapuolen vahingot vakuutuksesta kokonaan ja kaskosta olis menny omat.
Nyt vain molemmat joutu maksumiehiksi.
Ts. kannattaa yrittääs opia sen vastapuolen kanssa että kuka oli syylilnen ja siirtää rahaa ohi vakuutusten, ehkä...
Comment
-
Comment