Jos tahdot toisen tuollaisen 518a, niin täältä saat ilmaiseksi. Seissyt tosin heinikossa vuodesta 1993.
Tä? Onko nuo kaikki maailman hitaimmat 140kpl tänne Suomeen taas haalittu ?
Onko arvoa alkuperäisellä E12 520:llä? Vm 1979 ja 2 omistajaa.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Parkkiruutu kaipaa täytettä. Jos löytyy jotain hyvää täytettä, saa ilmoittaa. Siinä käytössä tuollainen E12 518A:kin menee. (Haussa on avo, mutta kiinnostavat maksavat ns. paljon).
Omalla kohdalla Suomi-karvalakki voisi mennä. Mutta ongelma on se, että kun kiinnostus laskee, niin eteenpäinsaaminen muuna kuin paalina voi olla haasteellista - tämän vuoksi kiiinnoleva pääoma tulisi laskea satasissa.
Mun mielestä bmw ei ole ikinä paalin arvoinen. Kumminkin kun myy osina niin saa enempi rahaa ja osat menee hyötykätyttöön. Ja en pilkkoisi kovin helpolla tuota 518A bemua. On tuo korimalli jo aika hieno sinäänsä
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Moni harrastajahan ostaa itlukuunottamatta karavaanareita 200D meseineen.
Hei! Eipäs ny yleistetä/mollata.
Tollanen 200 maksa nykyään mitään. Mukaan heitetään, jos erehdyt jonku uistimen ostamaan
Mutta sit ku mennään isompikoneisiin niin jo muuttuu ääni kellos. Tollanen vanha w124 v8 koneella on arvokkaampi/samanarvonen ku e39 v8 koneellla ja bimmeri kuiteski edustaa uudempaa vuosmallia.
Nimimerkillä just jutteli vakuutustarkastajan kanssa vm.-92 w124 ja hinta-arvio meni sinne yli 10 000€
Comment