Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apua auton ostoon Stuttgartista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ha2
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1786
    • Oulu

    Apua auton ostoon Stuttgartista

    Moro,

    Kaveri on bongannut bemarin Stuttgartista. Löytyykö täältä ketään, jolla olisi mahdolisuus käydä katsomassa sitä autoa. Myyjän kanssa on kyllä puhuttu puhelimessa jne. Plussaa olisi vielä, jos tuntisi paikalliset kiemurat kilpien ja muiden kanssa, että auton saisi ajettua Suomeen. Kaveri aikoo kyllä sitten itse lentää hakemaan autoa. Asialla olisi pieni hoppukin, tilanne on vähän erikoinen.

    Vähän huonosti on tuolla päin Saksaa välityspalveluja tarjoavia yrityksiä tms. Soittakaa vaikka mulle o4viis - 67kaks040neljä tai laittakaa privaa, meiliä (pitäs löytyä profiilista).
    E61 525d LCI
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7494
    • Jyväshyvä

    #2
    Originally posted by Ha2 View Post
    Moro,

    Kaveri on bongannut bemarin Stuttgartista. Löytyykö täältä ketään, jolla olisi mahdolisuus käydä katsomassa sitä autoa. Myyjän kanssa on kyllä puhuttu puhelimessa jne. Plussaa olisi vielä, jos tuntisi paikalliset kiemurat kilpien ja muiden kanssa, että auton saisi ajettua Suomeen. Kaveri aikoo kyllä sitten itse lentää hakemaan autoa. Asialla olisi pieni hoppukin, tilanne on vähän erikoinen.

    Vähän huonosti on tuolla päin Saksaa välityspalveluja tarjoavia yrityksiä tms. Soittakaa vaikka mulle o4viis - 67kaks040neljä tai laittakaa privaa, meiliä (pitäs löytyä profiilista).
    Ensviikon loppupuolella olen EHKÄ tuollapäin... EHKÄ siksi että en vielä tiedä tarkalleen mistäpäin menen autoja hakemaan, pari potentiaalista on tuollakin suunnassa...
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • Ha2
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 1786
      • Oulu

      #3
      Okei, pidetään mielessä, jos ei muuta ala ilmaantuun.
      E61 525d LCI

      Comment

      • MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7494
        • Jyväshyvä

        #4
        Originally posted by Ha2 View Post
        Okei, pidetään mielessä, jos ei muuta ala ilmaantuun.
        Menen torstaina Rosenheimiin, eli Munchenistä etelään ja ajan sitten Travemunden perjantain aikana.

        Joten Stutgardissa poikkeaminen onnistuu jos on tarpeen. Tosin mutkaa tulee jonkin verran... Soita viimeistään keskiviikkona klo 17 jos tarvit. 040-7798750
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎