Ajetut kilometrit

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• E39-530A
    replied
    Originally posted by Römpsä View Post
    Joo se on kyllä totta. Monet E30 on saman verran ajettuja kun E36, ja samaten E46,joten jossain taitaa vähän olla kusetuksen makua.
    Voi ne hyvällä munkilla joskus näissä vanhoissakin pitää paikkansa. Ostin syksyllä tuon E34:sen ja siinä oli silloin taulussa 216tkm. Ja kun Saksanmaalita on alkujaan tuotu, niin ajattelin että se on aika viitteellinen numero. Mutta auto on monilta osin niin hyvässä kunnossa, että voi pitää jopa paikkansa. Puoliammattilainen autonrassarikaverini sekä viimeksi merkkiin erikoistunut asentajakin veikkasivat, että voi pitää paikkansa. On tosin ollut hyvällä pidolla ennen minuakin. Mutta kyllä näissä 20v kulkineissa se todettavissa oleva kunto ja tehdyt remontit ostohetkellä ratkaisetvat.

Leave a comment:

• Römpsä
    replied
    Originally posted by gRt View Post
    +350 tuhatta ajettuissa voi ainakin huoletta luottaa mittarilukemiin Nettiautoissa monissa 90-95 luvun pommeissa "vain" 200-250 tuhatta ajettuja (hmm, ajajan auto kuitenkin joten kilsoja luulis kuitenkin olevan hiukan enemmän?
    Joo se on kyllä totta. Monet E30 on saman verran ajettuja kun E36, ja samaten E46,joten jossain taitaa vähän olla kusetuksen makua.

Leave a comment:

• gRt
    replied
    Originally posted by Römpsä View Post
    Ite huomannut sen, mitä nettiautossa selaillut bemareita,että ne yli 350tkm ajetut siellä pysyy kyllä siihen asti että hinta tippuu oikeesti alas. :think

Omallahan on ajettu kohta se 300tkm,tällä hetkellä jotain +265tkm,mutta kun kortin saa takasin,menee aika äkkiä tuonne 300tkm.
    +350 tuhatta ajettuissa voi ainakin huoletta luottaa mittarilukemiin Nettiautoissa monissa 90-95 luvun pommeissa "vain" 200-250 tuhatta ajettuja (hmm, ajajan auto kuitenkin joten kilsoja luulis kuitenkin olevan hiukan enemmän?).

Omalla 2001 e46:sella oli ajettu 244 tuhatta ja nyt 278 tuhatta. Lisää tulee päivittäin enkä jaksaa ressata. Ajettavaksi se on kuitenkin tarkoitettu. Arvokin taas tippuu kun 300 tuhatta ylittyy joten aivan turhaa sitä edes myydä. Käyttöarvoa tarjoaa sitten sitäkin enemmän. Kunnostaa kun tarvetta ja ajelee maailmantappiin saakka, ellei yllätysvoittoja lotossa tms tule

Leave a comment:

• Römpsä
    replied
    Ite huomannut sen, mitä nettiautossa selaillut bemareita,että ne yli 350tkm ajetut siellä pysyy kyllä siihen asti että hinta tippuu oikeesti alas. :think

Omallahan on ajettu kohta se 300tkm,tällä hetkellä jotain +265tkm,mutta kun kortin saa takasin,menee aika äkkiä tuonne 300tkm.

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Originally posted by Noppe View Post
    Kaikki on suhteellista, ite ehtiny nyt sopivaa hiluxia ja kaikki alle 400tkm on vähä ajettuja... (vrt. "normaali" auto 200tkm)
    mulla vois olla sulle yks tiedossa

Leave a comment:

• riesa
    replied
    On sitä joskus omistettu reilun miljoonan ajettu vanha taksivolvo, eikä huomannut kun katsastuspapereista että paljon on rullattu. Eli paljon se riippuu pidostakin, on noita paljon huonompia alle 200tkm ajettuja vehkeitä nähty.

Leave a comment:

• korpinen
    replied
    Isäukolla on 410tkm ajettu e39 korinen 523 steppilootalla. Yllättävän pienillä murheilla on päässyt noihin kilometreihin. Syylärin on joutunut uusimaan ja vesipumppuja pari kappaletta. Vaihteisto toimii edelleen niinkuin pitääkin ja tuntuu voimakin olevan tallessa. Nyt alkaa vaan kilometrejä olemaan niin paljon että ei kannata vaihtaa poiskaan, kun vaihtoarvoa tuolla ei juuri ole.

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Originally posted by Erh4be View Post
    Itse olen aina ostanut autoni vähän reilu 100tkm ajettuna ja pyrin niistä aina pääsemään eroon ennen kuin tuo maaginen 200tkm tulee mittariin. Itse en pidä tuota 200tkm merkkipaalua vielä minään varsinkaan kutoskoneiselle bemarille, mutta tiedän että jollekkin muulle se on kynnyskysymys. Ainakin luulen saavani autosta paremman hinnan/nopeammin myytyä kun mittarissa on alle 200tkm.
    Sama.

Ostaessa se vähemmän ajettu yleensä maksaakin vähän enemmän mutta helpommin siitä pääsee myös eroon. Joskus kuulee, että "miksi maksoit noin paljon, sen ja sen olisi saanut paljon halvemmalla?". Vanha sanonta kuitenkin on että "köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa".

Leave a comment:

• Erh4be
    replied
    Itse olen aina ostanut autoni vähän reilu 100tkm ajettuna ja pyrin niistä aina pääsemään eroon ennen kuin tuo maaginen 200tkm tulee mittariin. Itse en pidä tuota 200tkm merkkipaalua vielä minään varsinkaan kutoskoneiselle bemarille, mutta tiedän että jollekkin muulle se on kynnyskysymys. Ainakin luulen saavani autosta paremman hinnan/nopeammin myytyä kun mittarissa on alle 200tkm.

Nykyisellä 523i -98 E39:llä on ajettu 184tkm, joten kai se kohta ois vaihdettava Tosin auto on kyllä loistavassa kunnossa kaikinpuolin niin saattaa olla ettei tuosta sittenkään raaski luopua vielä vähään aikaan...eipä noissa arvo enää varmaan kovin nopeasti laske nii toisaalta vois huoletta pitää ja kerätä vaikka 100tkm lisää mittariin

Leave a comment:

• smpovers
    replied
    En itse katso hirveesti kilometrejä. Ton e34 kun ostin niin sillä oli rullattu yli 400tkm ja vesiletkun pettämistä lukuunottamatta melko hyvin on toiminu.

Leave a comment:

• illu^^
    replied
    ABOUT 250tkm tulee vuoteen ajettua... plus parikymppiä omaan autoon...

Leave a comment:

• Noppe
    replied
    Kaikki on suhteellista, ite ehtiny nyt sopivaa hiluxia ja kaikki alle 400tkm on vähä ajettuja... (vrt. "normaali" auto 200tkm)

Leave a comment:

• ZNI
    replied
    En osta autoa ikinä järjellä vaan tunteella. Jos kovasti haluan jonkun, on ihan sama mitä sillä on ajettu Näyttäähän tuo 270tkm ihan kivalta tuon e30:n mittarissa, mutta ei varmasti pidä lähellekään paikkaansa

Leave a comment:

• Krynx
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Riippuu aika paljon autosta. Olen ajanut 850tkm ajetulla w124 mersulla joka oli kuin uusi, mutta toisaalta 120tkm renaultilla joka oli täysi paskaläjä.

Oma auto on ajettu nyt 210tkm ja kyllä se vielä ihan tiukassa kunnossa on.
    Tämä on kyllä niin totta kuin tosi. Oma kinneri on yhtä juhlaa verrattuna isän 70tkm ajettuun corsaan vaikka bemmin on vanhempi sekä enemmän ajettu.

Leave a comment:

• Peltsii
    replied
    Riippuu aika paljon autosta. Olen ajanut 850tkm ajetulla w124 mersulla joka oli kuin uusi, mutta toisaalta 120tkm renaultilla joka oli täysi paskaläjä.

Oma auto on ajettu nyt 210tkm ja kyllä se vielä ihan tiukassa kunnossa on.

Leave a comment:

Working...
X