Saksasta / Euroopasta bongailtua (mobile/autoscout24/ebay)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• K2Ri
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mielenkiintoinen taktiikka . Voi saksalaista vähän ketuttaa. Mitä sulla on oletusosoitteena?
    Sen mitä itse olen myynyt ja vastaavaa tullut eteen, niin olen kyllä suostunut lähettämään ulkomaille, mutta laittanut oikeiden postikulujen tilalle röyhkeesti vaan ainakin tupla pyynnin. Saa käärittyä hyvät massit jo pelkästään lähetyskulujen välistä, jos iso tavara kyseessä.

Leave a comment:

• jrbeemer
    replied

Voi tietysti köyhistä tuntua kalliille.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Ei riittänyt ei. En oikein tiedä, harmittaako vai ei...:think

Leave a comment:

• EPDM
    replied
    Kysyin jo aiemmin ja lupasi lähettää. Tuo uuno nyt ei vain osaa vapauttaa huutamista suomalaiselle .
    ei tainnut huutosi riittää alpinoihin?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Juu postitusosoite tietty Saksassa niin onnistuu. Jos voitat, kysyt lähettääkö suomeen, jos ei, niin kehität jonkun ratkaisun
    Kysyin jo aiemmin ja lupasi lähettää. Tuo uuno nyt ei vain osaa vapauttaa huutamista suomalaiselle .

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Juu postitusosoite tietty Saksassa niin onnistuu. Jos voitat, kysyt lähettääkö suomeen, jos ei, niin kehität jonkun ratkaisun

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Registration address:
    Your main contact address

Change your registration address
    Primary postage address:
    Your main postage address for purchases

VAihdoin siis ensin tuon rekisteröintiosoitteen - ei auttanut, vaikka s-postivahvistus tuli asiasta.

Vasta kun vaihdoin tuon postitusosoitteen, onnistui tuotteen huutaminen.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Vaihdoin oletukseksi Saksa, muttei suostu silti huutamaan Saksan myyjän tuotetta. Mikä neuvoksi? Huono mennä toimitusosoitetta vaihtamaan?

Suppari?

Edit: Vaihdoin toimitusosoitteeksi Saksan, niin onnistui. Mites onnistuin ajoissa vaihtamaan sen takaisin Suomeen, jos voitan...?
    Last edited by Laku; 09-04-2013, 20:06.

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Mielenkiintoinen taktiikka . Voi saksalaista vähän ketuttaa. Mitä sulla on oletusosoitteena?

Samoja kokemuksia. Toisinaan lupaavat lähettää, mutteivät "vapauta" suomalaista huutamaan .
    Suomi oletuksena, jos ei suostu lähettämään, niin menee sakujen kontaktin kautta tavara. Kertaakaan ei oo tarvinnu.

Edit. Ja kun ei muuta keksinyt niin tietysti kotiosoite Saksassa BMW Welt munich

Leave a comment:

• marcus_108
    replied
    mäki huutelin kuukausi takaperin yhden tuotteen saksasta ja kysyin myyjältä että lähettääkö suomeen ja sanoi että no problem, mutta kun tuli maksun aika niin ebay ei antanu maksaa kun myyjä ei sen mukaan lähetä suomeen... 3 mailia myyjälle sen jälkeen ja mihinkään ei vastaa ja ebay lähettelee 2 viikon välein uhkaus viestejä tyyliin "sun tili suljetaan jos et maksa".. ebayltä ei kukaan osaa auttaa...

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Mä oon vaihtanut sijainnikseni saksa, huutanut ja sitten jos on voitto kopsahtanut niin taivutellut lähettämään suomeen. Useampia kertoja onnistunut.

Originally posted by Paha Arkkitehti View Post
    Kokeilin ite viimeks samaa ja myyjä suostui mutta ei koskaan saanut sit aikaiseksi vaihtaa sitä lähetysmaata. Siinä mielessä vähän hankalempaa tuo.:think
    Samoja kokemuksia. Toisinaan lupaavat lähettää, mutteivät "vapauta" suomalaista huutamaan .

Leave a comment:

• Paha Arkkitehti
    replied
    Originally posted by Kylmäkalle View Post
    Mulla on sijaintina Suomi. Olen ennen huutamista kysynnyt lähettääkö Suomeen. Lähes aina on onnistunut.
    Kokeilin ite viimeks samaa ja myyjä suostui mutta ei koskaan saanut sit aikaiseksi vaihtaa sitä lähetysmaata. Siinä mielessä vähän hankalempaa tuo.:think

Leave a comment:

• Kylmäkalle
    replied
    Mulla on sijaintina Suomi. Olen ennen huutamista kysynnyt lähettääkö Suomeen. Lähes aina on onnistunut.

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Mä oon vaihtanut sijainnikseni saksa, huutanut ja sitten jos on voitto kopsahtanut niin taivutellut lähettämään suomeen. Useampia kertoja onnistunut.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    E-bayssä on se ääliömäisyys että ei voi huutaa tuotetta jos
    myyjä on laittanut että toimittaa vain esim. Saksaan.
    Jos olisit hakemassa vanteet, huuto ei onnistu jossain tilanteissa...
    Tässä olet veli harvinaisen oikeassa...

Leave a comment:

Working...
X