Eipä joka nurkalla tule tämän väristä e60 vastaan. voisin kelpuuttaa omaan talliin helposti!
Keltanen on kyllä normiautoissa niin kauhee väri että hohhoijakkaa en ite ikimaailmassa tollasta väriä valitsis.. Toiki haalistuu ni iha kauheen näkönen.. Mielummin ois sit oranssi ni ois magee.. !
Harmi et niit sellasia ''sähkönsinisii'' e60 on ihan sikavähän ite oisin semmosen ostanu mutta eipä niitä oo ku tosi harvassa ja sit jonain dieselinä tietenki jos ois ollukki..
Eka ajatus: ei puutu kun "taxi" teksti kyljestä.
Toinen asia mikä tuli mieleen, radiossa sanoivat että tänään vietetään homofobian vastaista päivää..
Tuo oli homo viittaus oli turhan paksua.. ihan naimisissa oleva hetero isä olen. Mutta mitäpä se oikeastaan sinulle kuuluu. Mielipiteet on kuin persereikiä, jokaisella on omansa.
Tuo oli homo viittaus oli turhan paksua.. ihan naimisissa oleva hetero isä olen. Mutta mitäpä se oikeastaan sinulle kuuluu. Mielipiteet on kuin persereikiä, jokaisella on omansa.
Älä nyt hätäänny, väsyneenä yövuoron jälkeen kirjoittelin ja huumoriksi tuo oli tarkoitettu. Eikä mulla ole mitään ihmisiä vastaan oli sitten homo, hetero tai vaikka keltaisen auton omistaja. Jotenkin e60 on liian arvokkaan näkönen auto ja siksi keltainen ei sovi.
Keltanen on kyllä normiautoissa niin kauhee väri että hohhoijakkaa en ite ikimaailmassa tollasta väriä valitsis.. Toiki haalistuu ni iha kauheen näkönen.. Mielummin ois sit oranssi ni ois magee..
Nykyään teippi/plastip-aikana on sama miltä auto alunperin on näyttänyt, 1500-2000e ja sen saa minkäväriseksi haluaa!
Älä nyt hätäänny, väsyneenä yövuoron jälkeen kirjoittelin ja huumoriksi tuo oli tarkoitettu. Eikä mulla ole mitään ihmisiä vastaan oli sitten homo, hetero tai vaikka keltaisen auton omistaja.
Joo en hätäänny. Mutta noista epäsuoristakin homo viittauksista minä närkästyn helposti varsinkin kun en sinua tunne millään tavalla. Nyt loppuu tämä OT minun osalta tähän.
Comment