Fiksun näköinen 325ti. Kyllä naurattaa lukea ihmisten ennakkoluuloja ja tietämättömyyttä tässäkin topicissa. Ajetaan vanhoilla takseilla ja eläkepapoille suunnitelluilla 500-sarjalaisilla, joiden ulkonäkö ja ajo-ominaisuudet on yhtä sporttisia kuin panssarivaunussa. Pahimmassa tapauksessa vielä ruumisautomalleilla.
E46 325ti Compact on mielestäni heti E46 M3 Coupen jälkein onnistunein E46 mallisarjan malli. Vain noin 200 hv tehoista huolimatta auto tarjoaa todellista ajamisen iloa ja on lisäksi positiivisesti massasta erottuva M-Sport paketilla varustettuna. Lisäksi auto on varsin luotettava ja vähävikainen käyttöauto ollakseen 2000-luvun BMW-malli. Toki jos osuuskauppaväki ei ole tohtinut kokeilla tätä hieman erikoisemman näköistä mallia, niin eihän sitä voi ymmärtää.
Vaikka se ois 6.30min auto Nürburgringillä niin ei se tee noista etuvaloista siltikään yhtään kauniimpia.
Vaikka se ois 6.30min auto Nürburgringillä niin ei se tee noista etuvaloista siltikään yhtään kauniimpia.
Kauneus on katsojan silmissä. Minusta ne on todella hyvännäköiset, kunhan ajovaloumpiot on varustettu xenoneilla. Aivan eri luokkaa, kuin esimerkiksi 1-sarjan BMW:n keulan ulkonäkö. Tai vaikka E36:n ajovaloumpiot keltaisilla vilkuilla.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Ostat siitä itsellesi Toni kunnon E32:n takaisin .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ostat siitä itsellesi Toni kunnon E32:n takaisin .
Olis tosiaan aika täydellinen paketti mutta menee harraste-auto budjetin yli komeesti tällä hetkellä. Edellistä onneksi ei ole täysin hukattu vielä jos joskus innostuu .
Olis tosiaan aika täydellinen paketti mutta menee harraste-auto budjetin yli komeesti tällä hetkellä. Edellistä onneksi ei ole täysin hukattu vielä jos joskus innostuu .
Aa, ok. Ajattelin, että E39:n myötä olet myynyt sen ja kun sigussakaan ei lukenut mitään.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Siinä olisi kenties ihan asiallinen ehdokas taasen...vaikkakin aktiiviohjaus, yönäkö, sporttiratti ja cd-vaihtaja uupuvatkin...plussana taas stop&go löytyy.
Käyttöautoksi tarkan markan e36-miehelle? Vai edelleen naftaliinissa säilöttäväksi?[/url]
Tota oon itekkin jo kauan tuijotellut. Kuvissa näyttää aika neitseelliseltä niiku tolla ajosuoritteella pitääkin. Ei ole pappa turhaan ruisaillu. Väri on aika harvinainen.
Ja kuten mainitsit, toi olisi aivan ideaali käyttöauto E36:sta tykkäävälle. Suuntavilkut pitäisi vain asentaa.
Ei noita paljon ole verotettu, mutta yksi 3.4S löytys mistä veroa mennyt 18k, eli tolla pienemmällä motilla varmaan veroa n. 15k? Onko yleisiä mielipiteitä koko mallista, tekis vähän mieli vaihtaa merkkiä
E60 535dA M-Sport 350hp / 690nm Tällä mennään
- ex E46 330iA M-sport 2003 -
- ex E60 530iA M-sport 2007 -
- ex E90 325i 2006 -
- ex E46 330ci M-sport 2001 -
Ei noita paljon ole verotettu, mutta yksi 3.4S löytys mistä veroa mennyt 18k, eli tolla pienemmällä motilla varmaan veroa n. 15k? Onko yleisiä mielipiteitä koko mallista, tekis vähän mieli vaihtaa merkkiä
35-40k€ näyttäisi Suomessa olevan pyynnit eli 9-11k€ pahimmassa tapauksessa veroja.
Comment