Mielessä polttelee tällä hetkellä E92 325i. Vuosimalli kun olisi -07, noin 150-170tkm ajettu ja perushyvät varusteet. M-sport olisi tietysti plussaa, niin tällaisen voisi saada hankituksi "järkiverotuksella". Suomessa näistä saa maksaa itsensä kipeäksi, saksasta näitä löytää reilu 10k€ hintaan. Suomesta ostat niin saat laittaa toisen 10k€ lisää samasta autosta Tullin sivuja kattelin veropäätöksiä, niin n.160tkm ajettu -07 menis vähän päälle 4k€ verotuksella. Mitä muut on mieltä, saako tämmöisen coupen hankittua n.16k€ hintaan?
Tuolla ois vaihtoehtojakin ilmastoituun E36 316i-318i Tourinkeihin. Harmi kun tollasen räppänän haussa ei oo enää järkeä, varsinkaan kun ei itse osaa/pysty.
Tuolla ois vaihtoehtojakin ilmastoituun E36 316i-318i Tourinkeihin. Harmi kun tollasen räppänän haussa ei oo enää järkeä, varsinkaan kun ei itse osaa/pysty.
Haha innokkaita kuskeja löytyy täältä. toki saksalaiset puuhakilvet maksaa, polttoaine maksaa sekä laivapaikka maksaa joten eipä se halvalla taida tulla millään vaikka saksankävijöitä oliskin.. Saksassa on kyllä bemarikannassa se hyvä, että hyviä yksilöitä näkee kyllä. Siis yksilöitä jotka on pidetty kunnossa eikä välttämättä ole vielä kukaan aloittanut tuunailua. Tekis mieli tuoda mukana joku E36 tai jotain mutta saapa nähdä. Huomenna renkaanpotkija tulee autoa ihmettelemään :think
Haha innokkaita kuskeja löytyy täältä. toki saksalaiset puuhakilvet maksaa, polttoaine maksaa sekä laivapaikka maksaa joten eipä se halvalla taida tulla millään vaikka saksankävijöitä oliskin.. Saksassa on kyllä bemarikannassa se hyvä, että hyviä yksilöitä näkee kyllä. Siis yksilöitä jotka on pidetty kunnossa eikä välttämättä ole vielä kukaan aloittanut tuunailua. Tekis mieli tuoda mukana joku E36 tai jotain mutta saapa nähdä. Huomenna renkaanpotkija tulee autoa ihmettelemään :think
Joo, kun ei oikeastaan minkään valtakunna käryä, että mitä esim. tuo ko. auto maksas suomeen asti tuotuna. Verojahan noihin kovin hurjasti tule. :think
Joo, kun ei oikeastaan minkään valtakunna käryä, että mitä esim. tuo ko. auto maksas suomeen asti tuotuna. Verojahan noihin kovin hurjasti tule. :think
Eiköhän se minimissään 1500€ ota kuitenkin että kilpien välissä. Verojen osuus on olematon. Ja sitten tietysti missä kunnossa oikeasti on tollainen 500€ E36.
Eiköhän se minimissään 1500€ ota kuitenkin että kilpien välissä. Verojen osuus on olematon. Ja sitten tietysti missä kunnossa oikeasti on tollainen 500€ E36.
Joo, eipä toi nyt vielä hurjalta kuulostas, jos jotensakki ruosteeton ja tekniikka toimii. Muun kanssa pärjää.
Suomessakin tuo lähtö tuntuu olevan siinä 1500e. Varusteettomia 316i on vähä halvemmalla.
Taitaa vaan suurin ongelma olla noissa ehdokkaissa, että pitäis katsastaa ennenkuin saa kilvet kiinni. Nykyäänhän keltaisiinki kilpiin tarttee olla leimassa jos meinaa etemmäs pyrkiä.
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
---
Die Eckdaten:
Leergewicht: ca. 1.430 kg,
ca. 680 NM Drehmoment,
ca. 350 PS aus einem 35d Motor.
3.0 Diesel,
6 Zylinder,
2 überholte Turbolader,
große Bremsanlage,
lange Übersetzung aus 335d (ca. 280 km/h) möglich,
6 - Gang Automatikgetriebe.
---
Die Eckdaten:
Leergewicht: ca. 1.430 kg,
ca. 680 NM Drehmoment,
ca. 350 PS aus einem 35d Motor.
3.0 Diesel,
6 Zylinder,
2 überholte Turbolader,
große Bremsanlage,
lange Übersetzung aus 335d (ca. 280 km/h) möglich,
6 - Gang Automatikgetriebe.
---
Die Eckdaten:
Leergewicht: ca. 1.430 kg,
ca. 680 NM Drehmoment,
ca. 350 PS aus einem 35d Motor.
3.0 Diesel,
6 Zylinder,
2 überholte Turbolader,
große Bremsanlage,
lange Übersetzung aus 335d (ca. 280 km/h) möglich,
6 - Gang Automatikgetriebe.
Comment