Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iltalehti BMW tuning
Collapse
X
-
Originally posted by Kepale View Post
Isossa kuvassa on E46 veislifti ja puhutaan vm. 1999 autosta .2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
"Ilmettä tuovat koristekapselit."
-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Oli tuo jutun tehnyt kaveri kyllä ihan kiinnostunut asiasta. Jonkun verran hänen käsitys tuningista erosi minun käsityksestäni ja itse juttua sain vietyä mielestäni haluaamani suuntaan (vaikka oikoluvussa tuosta jutusta olikin pidempi versio). Ehkäpä termien ja rakentelutapojen suhteen hänelle ehkä hiukan paremmin aukesi tuning-hommat. Toki juttu on yleisluontoinen, mutta kohdeyleisö huomioiden ihan hyvä. Ei Iltalahdessä voi olla liian teknistä juttua viikonvaihdeliitteessä. Eli mainosta kerholle ja bemaristeille saatiin ihan hyvässä mielessä
Yritin myös painottaa, että tontitus ja isommat vanteet leveämmillä ja matalaprofiilisemmilla kumeilla eivät automaattisesti huononna ajo-ominaisuuksia. Tuo oli toimittajan oletus haastattelun alussa, ilmeisesti perustuen johonkin aiempaan (viranomais)haastatteluun. Jutussa puhutaan nyt ajomukavuuden heikkenemisestä, sen verran annoin toimittajalle periksi tässä rengasasiassa. Tämäkin toki saattoi olla vain ero käytetyssä termistössä, eli tavalliselle autoilijalle ajomukavuus = ajo-ominaisuus.
Seuraavalla aukeamalla itse lehdessä oli muuten juttu Dualfunin autosta Tällä sivulla oli toki noiden tuningvarusteiden kuvia, mutta Dualin auton jutun sivulla oli iso Motonetin mainos
Ja mitä tuohon vihreään autoon tulee, niin itse en aiemmin kiinnittänyt tuossa jutussa huomiota 1999 faceliftiin. Mutta pikainen nettiauton haku tuotti tuloksen http://www.nettiauto.com/bmw/318/3652541.Last edited by O.K.; 21-04-2011, 09:00.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
Comment