Kertokaa e34 korisia purkaneet ja osina myyneet, miten menee kaupaksi.
Mitään hintoja ei tässä haeta, vaan lähinnä myyntiaikaa ja kysyntää selvittää.
Auto on sellainen, jossa on hiljan uusittu reippaasti osaa ja siksi tuntuu, että sen myyminen ehjänä on haaskua. Tuli haettua siihen vikalista ja omistaja rupee oleen aika kypsänä remonttiin. Liikkeessä vaihdossa ei saa kun muutaman satkun ja E34:n rupee oleen muutenkin 0,5-2K€ autoja suurin osa, vaikka niistä toki hulluja na:ssa pyydelläänkin.
Eli kone, laatikko, lukkoperä, putkisto ja nahkasisusta mennee ensimmäisenä, mutta saako keulan/korinosia ilmankaan mihinkään, eli kannattaako koppa paalata heti vai odotella pisteosien ostajaa.
Miten nopeesti ootte saanut nuo yleisimmät tekniikan osat menemään, puhutaanko viikoista, vai kuukausista.
Mitään hintoja ei tässä haeta, vaan lähinnä myyntiaikaa ja kysyntää selvittää.
Auto on sellainen, jossa on hiljan uusittu reippaasti osaa ja siksi tuntuu, että sen myyminen ehjänä on haaskua. Tuli haettua siihen vikalista ja omistaja rupee oleen aika kypsänä remonttiin. Liikkeessä vaihdossa ei saa kun muutaman satkun ja E34:n rupee oleen muutenkin 0,5-2K€ autoja suurin osa, vaikka niistä toki hulluja na:ssa pyydelläänkin.
Eli kone, laatikko, lukkoperä, putkisto ja nahkasisusta mennee ensimmäisenä, mutta saako keulan/korinosia ilmankaan mihinkään, eli kannattaako koppa paalata heti vai odotella pisteosien ostajaa.
Miten nopeesti ootte saanut nuo yleisimmät tekniikan osat menemään, puhutaanko viikoista, vai kuukausista.
Comment