Originally posted by Jürgen_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vinkkejä teipin/liiman poistoon auton maalipinnalta.
Collapse
X
-
Kyllä sen asetonin kanssa saa olla tarkkana, jos meinaa sillä putsailla auton maalipintaa. Toki olen itsekin putsannut jarrukliinerillä ja asetonilla muutamia kertoja auton maalipintaa, kun on pitänyt joku pinttynyt tahra saada pois, mutta missään nimessä sitä pintaa ei pidä tarpeettoman kauaa altistaa asetonille, käy muuten heikosti. Tinnerikin on lievempi aine asetonin rinnalla, ainakin omien kokemuksieni mukaan. Mineraalitärpätillä lähtisin itse liikkeelle. Se on lievin kaikista ja sillä olen putsannut bitumitahroja pois auton kyljistä, vahingoittamatta silti maalipintaa. Luonnollisesti vahata täytyy jokaisen aineen jäljiltä. Motonetista saa kaikkia litran pulloissa ja eivät maksa omaisuuksia.
Comment
-
-
tomiva konsti..
Originally posted by asdf1 View PostTuli irrotettua vanhat vinyylimainokset, niin millähän sais loput liimajäämät pois tuosta auton kyljestä? Ei siinä enää paljoo oo. Jonkin verran tommosta mustaharmaata mönjää mikä on jo aika hyvin kovettunutta. Kumilätkällä sain suurimmat pyöriteltyä pois. :think)
Comment
-
Comment