Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pick-Up:in osto.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MMF
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2007
    • 461
    • Sipoo

    #16
    Mä olin samanlaisen valinnan edessä tuossa keväämmällä ja päädyin -98 Double Cab Mitsuun. 240tkm ajettu, 9800€ maksoin. Ei ollut halvin, mutta on aina ollut yksityiskäytössä ja hyvällä huoltohistorialla. Pick upeista monet on firmoilla ja käyttökin on sen mukaista.

    Mä pyörittelin pitkään Toyotan ja Mitsun välillä, etin helkkaristi tietoa sieltä täältä. Kai sen lopulta ratkaisee lompakko ja käyttötarkoitus. Mä tarttin nelivedon jolla pääsee tieltä ulos, saa kamaa kyytiin, trailerin ja ralliauton perään ja on paikat koko perheelle. Järkihintaan. Mulla on siis neliovinen ja rekisteröin sen henkilöautoksi joka palkitaan sitten veroissa, n.1000€ vuodessa (käyttövoima+ajoneuvo).

    Olen ollut pirun tyytyväinen, toimii kuin kello ja on ihan mukava ajettava. Mulla on kova lavakate joten lukittavaa tilaa on lavalla aika kivasti. Kulutus on 10-15 l/100km riippuen lastista ja ajonopeudesta, moottoritienopeudet rankaisee heti. Vaikka eihän tolla sais ajaa kuin 100km/h. Toi 2.5 diesel pitäisi olla ihan luotettava huollettuna, kansia on joiltain mennyt mutta ei kai kovin yleistä.

    Ainoa miinus on ilmastoinnin puute, mutta hankiessani ajattelin ettei perhe halua sillä paljoa matkustella. Toisin kävi, nyt me ei muulla ajetakaan, kaikki tykästyi.

    Toyotan jumalointi on yksi seikka mikä pisti silmään joka mutkassa ja joka jopa vähän vaikutti Mitsun hankkimiseen, alkoi kyllästyttää se palvominen. Ainakin se vaikuttaa Toitsujen hinnoitteluun. Voihan ne olla ihan koviakin pelejä, mutta tuskin niin ylivertaisia muihin nähden kuin maine on. Tähän väittelyyn ei kyllä kannata lähteä mukaan, siihen ei loppua tule...

    www.offipalsta.com tuolla on paljon juttua hiluxseista ja mitsuista ainakin.
    Last edited by MMF; 02-06-2011, 19:39.
    E70 X5 3.0D -07
    W124 200d
    Hiace 4wd

    EX: E36 328 M Touring -95, E30 320i touring, 530da M-Sport -03, 523i Touring -98, E60 530d M-Sport -06, E83 X3 3.0d


    Comment

    • bimmerE34
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 6209
      • Gotham

      #17
      Tämmösessä on munaa jo vähän.. http://www.nettiauto.com/dodge/ram/4016426

      Laatikko ei kestä kauheesti polttaa kumia jos on piristetty, mutta jumalauta että liikahtaa!

      ///Pumppu Pojat Racing Team
      Metaline sport #40

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎