Jos korimallista pompataan toiseen, niin kuinka monella on E38:ssa ne pistoolikotelot kattoverhoilussa?
Tämä on muuten munakkain MIESTEN varuste kautta aikojen !
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Listan painotukset ovat pielessä. Pitäisi olla tietty varustetaso, että yleensä edes pääsee listalle. Nyt ensimmäisestä puuttuu aktiivicruise ja ensimmäisestä ja toisesta puuttuu dynamic drive. Miten nuo voi olla listan kärjessä?
Listan painotukset ovat pielessä. Pitäisi olla tietty varustetaso, että yleensä edes pääsee listalle. Nyt ensimmäisestä puuttuu aktiivicruise ja ensimmäisestä ja toisesta puuttuu dynamic drive. Miten nuo voi olla listan kärjessä?
MS+Farkku+DD ei ole saanut tehtaalta...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Missäs mun kärry on tosta listalta, kun siellä näköjään on tuollaiset vajaa varusteiset etualalla? Lasketaanko oem-retrofittejä muuten näihin varusteisiin?
edit. nyt näemmä luinkin vasta ton alotuspostauksen kokonaan. Koitan ehtoolla muistaa laittaa tiedot omastani jos vaikka sattuis mahtuun listalle...
Missäs mun kärry on tosta listalta, kun siellä näköjään on tuollaiset vajaa varusteiset etualalla?
Oho, aika polleella päällä sattunu oleen. (ihan tosissaan en kyllä tossa "haastanut")
Ei päässy varusteittensa puolesta mun karvalakki tähän top5:seen.
Kokonaisarvolla olis vielä oltu taistoissa mukana. No kestänen tän, mutta onhan tää nyt vähän epäreilua! Pankista lainaa ja äkkiä retrofittaan!
On kyllä upeilla varusteilla noita ja mielenkiintoista katteltavaa. Kiitos Majorille topicista ja oman autoni varustelistauksesta hintoineen!
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Oho, aika polleella päällä sattunu oleen. (ihan tosissaan en kyllä tossa "haastanut")
Ei päässy varusteittensa puolesta mun karvalakki tähän top5:seen.
Kokonaisarvolla olis vielä oltu taistoissa mukana. No kestänen tän, mutta onhan tää nyt vähän epäreilua! Pankista lainaa ja äkkiä retrofittaan!
On kyllä upeilla varusteilla noita ja mielenkiintoista katteltavaa. Kiitos Majorille topicista ja oman autoni varustelistauksesta hintoineen!
Comment