Announcement

Collapse
No announcement yet.

M3 E46 hankinta!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Messier
    BTCF Member
    • Jan 2010
    • 622
    • Savo

    #16
    On kyllä huono valikoima tällä hetkellä.
    Sama juttu viime vuonna tähän aikaan kun olin omaani hankkimassa.
    Loppu syksyllä ja talvella oli oikein kiihottavia yksilöitä vapaana, oikein harmitti kun oli jo oma hankittu.
    G05 X5 45e
    KM9 ///M1000XR

    Ex:
    F10 ///M5
    K49 S1000XR
    E90 ///M3
    E46 ///M3

    Comment

    • Heksula
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 2285
      • Porvoo

      #17
      Originally posted by Simo77 View Post
      käyköhän nämä oman auton Dotzin mugellot 19" vanteet tohon, ku on niin pirun pienet noi ämmäläisen vanteet..
      Toivottavasti ei käy.. Ethän ollut tosissas?
      2020 G20 320i xdrive

      Comment

      • Simo77
        Bimmer Rookie
        • Apr 2009
        • 100
        • Askola

        #18
        Originally posted by Heksula View Post
        Toivottavasti ei käy.. Ethän ollut tosissas?
        Kyllä ja ei..=) ei oikee mun silmää noi iske varsinkaa noin pieninä ja näytti pahasti kolhituilta.. Ehkä noi ei ämmään sovi vaik nykysee sopiikin..

        Comment

        • Simo77
          Bimmer Rookie
          • Apr 2009
          • 100
          • Askola

          #19
          Originally posted by Messier View Post
          On kyllä huono valikoima tällä hetkellä.
          Sama juttu viime vuonna tähän aikaan kun olin omaani hankkimassa.
          Loppu syksyllä ja talvella oli oikein kiihottavia yksilöitä vapaana, oikein harmitti kun oli jo oma hankittu.
          On joo ihan katastrofaalinen.. No katsellaan rauhassa ja odotetaan innon laantumista. Kyllä se ku syksy tulee ni varmaa laantuu ensi kevääseen asti.
          Ja toki talvi aikaa katella ja jos päätän hommata ja talvella löytyy niin mikä ettei..

          Comment

          • Squamish
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2009
            • 260
            • HEL

            #20
            Saksan tarjontaa katsellessa näyttää siltä, että coupen ja cabrion välinen hintaero on aika pieni tai sitä ei ole ollenkaan. Normi-E46:ssa cabit näyttää olevan selvästi kalliimpia. Mikähän tuossa on takana, vai onko mun havainnot vääriä?

            Anyway, 35ke kokonaisbudjetilla näyttäisi Saksasta löytyvän muutamia lupaavan näköisiä yksilöitä.
            Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa

            Comment

            • ///MJ
              BTCF Member
              • Jan 2004
              • 1869
              • Joensuu

              #21
              Originally posted by Squamish View Post
              Saksan tarjontaa katsellessa näyttää siltä, että coupen ja cabrion välinen hintaero on aika pieni tai sitä ei ole ollenkaan. Normi-E46:ssa cabit näyttää olevan selvästi kalliimpia. Mikähän tuossa on takana, vai onko mun havainnot vääriä?

              Anyway, 35ke kokonaisbudjetilla näyttäisi Saksasta löytyvän muutamia lupaavan näköisiä yksilöitä.
              Oikeassa olet siinä että Saksassa hintaeroa ei juurikaan ole. Suomessa saa varautua muutaman tonnin korkeampaan veroon cabrion kanssa :think

              PS. Ehdottomasti "kaikilla" varusteilla oleva yksilö, harmittaa sitten jälkeenpäin jos ei löydy 16:9 näyttöä, navia, tv:tä yms sekä tietenkin mitä uudempi niin sitä parempi...
              F36 428iA GC M-Sport
              Z3 2.8i Roadster Myytävänä

              M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

              M: E36 328i osia

              M: E39 business cd ja info display

              M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

              Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

              Comment

              • BMW
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2004
                • 3822
                • California

                #22
                Originally posted by Squamish View Post
                Saksan tarjontaa katsellessa näyttää siltä, että coupen ja cabrion välinen hintaero on aika pieni tai sitä ei ole ollenkaan. Normi-E46:ssa cabit näyttää olevan selvästi kalliimpia. Mikähän tuossa on takana, vai onko mun havainnot vääriä?

                Anyway, 35ke kokonaisbudjetilla näyttäisi Saksasta löytyvän muutamia lupaavan näköisiä yksilöitä.
                Avo M3 on selvästi painavempi, ja moni M3:sta ostava pitää suorituskykyä tärkeänä asiana. Nuo avot vaan ei ole kaikkien mieleen ja se näkyy hinnoissa.
                P
                R
                N
                D

                Comment

                • MajorDrake
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 7509
                  • Jyväshyvä

                  #23
                  Cabin verot on noin 1.35-1.4 kertaiset Coupeen verrattuna. Ainakin muissa E46 korisissa.

                  Näyttäisi E46 M3:t hinnat alkaa kaikkine kuluineen 30k€ tuollaiset alle 125 tkm ajetut. Kunnostahan on paha sanoa ennenkuin paikan päällä,
                  myyjiä kun on kaikenlaisia.

                  Yllättävän moneen on moottori vaihdettu tai tehty siihen remppaa jo noilla kilometreillä...
                  M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                  Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                  Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                  Comment

                  • EPDM
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2005
                    • 4620
                    • Lahti.

                    #24
                    Originally posted by jani View Post
                    Ei kannata enää vaivautua katsomaan tuota valkeaa M3sta Laakkoselle... Nopeat syö hitaat
                    no, missä tämä helmi piileskelee?
                    Viviendo en Lahiti
                    BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                    Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                    Vw Corrado vr6

                    Comment

                    • Antza
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2002
                      • 2143
                      • Espoo

                      #25
                      Originally posted by EPDM View Post
                      no, missä tämä helmi piileskelee?
                      Ei sitä mihinkään ole piilotettu Tarkoitus oli tulla lokakuussa dynopäiville selvittämään, onko luvatut hummat käytettävissä vai laitumella. Ja eiköhän sitä ratapäivillekin vielä syksyllä eksytä.
                      Current rides:
                      F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

                      Previous rides:
                      E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

                      Comment

                      • EPDM
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2005
                        • 4620
                        • Lahti.

                        #26
                        Originally posted by BMW View Post
                        Avo M3 on selvästi painavempi, ja moni M3:sta ostava pitää suorituskykyä tärkeänä asiana. Nuo avot vaan ei ole kaikkien mieleen ja se näkyy hinnoissa.
                        Onko tietoa miten paljon painavampi? Entäs onko runko merkittävästi löysempi cabriossa vrt coupeesa? Ainakin e36 ero tuntuu.

                        Minulle vaan tarjottiin sellainen vaihdossa...on sentään manuaali...mutta cabrio itse ei oikein anna ainakaan lisäpisteita..
                        Viviendo en Lahiti
                        BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                        Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                        Vw Corrado vr6

                        Comment

                        • hartge e46
                          BTCF Member
                          • Aug 2006
                          • 777
                          • e-pohjanmaa

                          #27
                          kuinkas monella muuten ajossa E46M3 talvella? ja moisen ostajat, meinaatteko ajaa talvella?
                          oman kyseistä mallia kohtaan olevan "kunnioituksen" vuoksi en henk.kohtasesti tykkää nähdä talvisin näitä liikenteessä...sama koskee E30M3:sia...
                          z3 coupe
                          Pari tojotaa
                          ex.e36 wompatti alpinweissIII
                          ex.e46 titansilber x2
                          ex."//HARTGE E46"

                          Comment

                          • TSI
                            Bimmer Rookie
                            • Jun 2007
                            • 122

                            #28
                            Originally posted by EPDM View Post
                            Onko tietoa miten paljon painavampi? Entäs onko runko merkittävästi löysempi cabriossa vrt coupeesa? Ainakin e36 ero tuntuu.

                            Minulle vaan tarjottiin sellainen vaihdossa...on sentään manuaali...mutta cabrio itse ei oikein anna ainakaan lisäpisteita..

                            Onhan cabrio jonkun verran painavampi ja koriltaan coupea selvästi vetelämpi, mutta ei se ole nelipaikkaisten avojen joukossa kuitenkaan pahimmasta päästä. Koukuttavinta avossa on kuunnella tunnelissa katto auki S54:n laulua 7-8 tuhannen kierroksen korvilla, siitä ei fiilis enää paljon paremmaksi muutu. Ja en aja autolla talvella, ei vaan pysty tekemään sitä 48 tuhatta ajetulle aina pelkästään kesäkäytössä olleelle autolle.
                            Kesällä E46 M3 Cab, talvella Golf VII R Facelift Variant

                            Comment

                            • Sene
                              Bimmer Fanatic
                              • Jul 2003
                              • 925
                              • Enschede, The Netherlands

                              #29
                              Originally posted by EPDM View Post
                              Onko tietoa miten paljon painavampi? Entäs onko runko merkittävästi löysempi cabriossa vrt coupeesa? Ainakin e36 ero tuntuu.

                              Minulle vaan tarjottiin sellainen vaihdossa...on sentään manuaali...mutta cabrio itse ei oikein anna ainakaan lisäpisteita..

                              Internet kertoi että olis 1549 kg coupe ja 1715kg cabrio.

                              Tietojen paikkaansapitävyyttä en voi taata.
                              F11 LCI 535xi


                              Ex.

                              E36 320i sedan
                              E36 LCI 328i coupe
                              E61 LCI 530xi

                              Comment

                              • Scattman
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2007
                                • 466
                                • 00500

                                #30
                                Originally posted by Sene View Post
                                Internet kertoi että olis 1549 kg coupe ja 1715kg cabrio.

                                Tietojen paikkaansapitävyyttä en voi taata.
                                2001 BMW M3 Cabriolet

                                Information Summary

                                Body: convertible/cabriolet
                                Length: 4492 mm
                                Weight: 1655 kg
                                Engine Capacity: 3246 cc
                                Cylinders: Inline 6
                                Max. Power: 342.7 PS / 338 bhp / 252 kW @ 7900 rpm
                                Max. Torque: 365.0 Nm / 269 ft.lb / 37.2 kgm @ 4900 rpm
                                Acceleration: 0-100 km/h in 5.50 seconds
                                Fuel Economy: 17.9/8.8/12.1 l/100km urban/extra-urban/overall
                                CO2 Emissions: 292.0


                                -------------------------------------------------------

                                2000 BMW M3

                                Information Summary

                                Body: fixed-head coupé
                                Length: 4492 mm
                                Weight: 1570 kg
                                Engine Capacity: 3246 cc
                                Cylinders: Inline 6
                                Max. Power: 342.7 PS / 338 bhp / 252 kW @ 7900 rpm
                                Max. Torque: 365.0 Nm / 269 ft.lb / 37.2 kgm @ 4900 rpm
                                Acceleration: 0-60 mph in 4.80 seconds
                                Acceleration: 0-100 km/h in 5.20 seconds
                                Fuel Economy: 17.8/8.4/11.9 l/100km urban/extra-urban/overall
                                CO2 Emissions: 287.0
                                On a long enough timeline. The survival rate for everyone drops to zero.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎