Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW i3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ville109
    Bimmer Rookie
    • Oct 2008
    • 81
    • lahti

BMW i3

Pikainen söörchin käyttö ei löytänyt vielä tälläisestä.

Kun täällä on keskustelua bemarin uusista malleista ja niiden ekologisuudesta ja muotoilusta, niin mitäs mieltä porukka on tälläisestä kotterosta?

E36 Cab
  • Ileee
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 1027
    • Espoo

Noi on noita karseita konseptikippoja jotka kuolee pois vähitellen kun ympäristöhömppä hiljenee talousvaikeuksien tieltä. Näin on tapahtunut aina kun jonkinasteinen öljykriisi on sattunut. Katsopa, niin sama toistuu.

Näin ollen tämäkään auto ei vaadi sen kummempaa reagointia. Suuntaan tai toiseen.

"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen

Comment

• -challenger-
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2009
      • 2150
      • L a h t i

Eiiis ihan karsee kosla..

Comment

• bimmerE34
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 6209
        • Gotham

i3 saa varmasti pienen markkinaosuuden, mutta i8 kanssa voi olla hieman hiljaisempaa. Sähköautojen kysyntä on vielä toistaiseksi hyvin pientä, johtunee latauspaikkojen vähyydestä sekä siitä että akkuteknologiassa on vielä kehityksen varaa.. Odotellaan ja mielenkiinnolla tuota tuotantoon tulevaa kyllä pällistelisi tarkemmin.

///Pumppu Pojat Racing Team
        Metaline sport #40

Comment

• Ileee
          BTCF Member
          • Oct 2005
          • 1027
          • Espoo

Niin pitkään kun sähköauton käyttö on edes vähän hankalampaa tai kalliimpaa kuin öljykäyttöisen, ne eivät tule yleistymään länsimaissa. Se on sen tarinan loppu.

Ainoa mahdollisuus sähköautolle on, että ne lähtevät yleistymään jollakin aivan selvällä kustannusedulla (jota ei ole vielä näkynyt) markkinalle jossa ihmisillä ei ole ollut varaa minkäänlaiseen autoon ennen.

"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen

Comment

• DropIt
            BTCF Member
            • Feb 2004
            • 1081
            • Ylivieska

Kyllähän sähköllä toimivat vempeleet lisääntyvät kokoajan. :think

Kaverinkin pihan sen verran nättiin leikkaa robotti etten ymmärrä miksi siihen väliin pitäis mennä sekaantumaan.

Kohta sitä projektikertomuksissa kiistellään siitä kuka on kovin käämijä...
            [Youtubessa]
            e70 X5 3.0sd
            e87 116i
            e36 328i cab :think
            -
            Ex e46 320d
            Ex e30 325i
            Ex e30 318i

Comment

• Ileee
              BTCF Member
              • Oct 2005
              • 1027
              • Espoo

Originally posted by DropIt View Post
              Kyllähän sähköllä toimivat vempeleet lisääntyvät kokoajan. :think

Kaverinkin pihan sen verran nättiin leikkaa robotti etten ymmärrä miksi siihen väliin pitäis mennä sekaantumaan.

Kohta sitä projektikertomuksissa kiistellään siitä kuka on kovin käämijä...
              Kyllähän ne ilman muuta lisääntyvät. Aina on niitä torveloita jotka kuvittelevat pelastavansa maailman ajamalla ompelukoneella. Ostaahan joku niitä Amerikan paskojakin vaikkei niissäkään ole mitään tolkkua.

Tarkoitan, että laajassa kaavassa sähköautot eivät tule yleistymään enemmistöön asti ennen kuin se on rehellisesti samalla tasolla, eikä välttämättä silloinkaan infrastruktuuristen ongelmien takia. Kehitysmaissa tarina on aivan toinen.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎