Paisuntasäiliön yhteydessä kannattaa myös korkki vaihtaa. Muuten saattaa uusikin säiliö haljeta, jos vanha korkki ei päästä paineita läpi.
On topic, autosta ei ole virallisesti hajonnut mitään, mutta olen nyt viikon aikana tuohon käyttiksenä toimivaan 80 Audiin tehnyt korjauksia edellisen omistajan jäljiltä. Putkisto oli katista taaksepäin vaihdettu uuteen, mutta yksi laippaliitos vuoti, kun se oli korjattu vanhoilla osilla. Lisäksi meni myös paisuntasäiliö ja korkki vaihtoon, kun säiliössä oli hiushalkeama.
Ihme kyllä tänää ei mitään, mutta tiedossa on polttoaineputkien vaihtoa, tukivarsiremonttia, katin vaihtoa, nakutustunnistin paskana yms ym.. Voi ¤&"%#!!
Eilen syttyi moottorin vikavalo ja tänään se sammui omia aikojaan. Ei mitään havaittavia ongelmia, mutta pitää luetuttaa vikakoodot jossain vaiheessa... BMW-laatua?
Kolmannen kerran ajoin ojaan , vieläkään ei mitään hajalla, ja vielä liikennemerkkikin (metalli putki jonka päässä nopeusrajoitus) ihan mutkalle, mutta toukkaan (e36) ei tullut mitään vikaa, ei puskurikaan menny tai muutakaan.
Onko kyseessä siis joka kerta ollut tuuria, ja pitääkö sitä aina leikkiä?? :think
tänään paukahti e28:sta kaikkien valojen sulakkeet kerralla kun takavaloa ropasin, kanta jotenkin rikki ja onnistuin saamaan sen oikosulkuun, mutta nooo mitäs nuosta sulakkeita saa kaupasta
Eile meni upeesta kupeesta taka-akselin kohdalta pakoputkenkannake rikki.
Revenny irti takapalkista. Ei oikee uskaltanu jättää vaa yhellä kannakekumilla roikkumaan. Melkonen roikale tuo takapönttökii.
Kylläpä tuli komia, kun ite hitsas.
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Kolmannen kerran ajoin ojaan , vieläkään ei mitään hajalla, ja vielä liikennemerkkikin (metalli putki jonka päässä nopeusrajoitus) ihan mutkalle, mutta toukkaan (e36) ei tullut mitään vikaa, ei puskurikaan menny tai muutakaan.
Onko kyseessä siis joka kerta ollut tuuria, ja pitääkö sitä aina leikkiä?? :think
Kannattaisi ehkä miettia omaa ajotyyliä tai ainakin suhteuttaa se omiin taitoihin, jos jo tämän lyhyen talven aikana olet kolmesti ollut ojassa.
Kannattaisi ehkä miettia omaa ajotyyliä tai ainakin suhteuttaa se omiin taitoihin, jos jo tämän lyhyen talven aikana olet kolmesti ollut ojassa.
Tai suhteuttaa se nopeus käsien ja jalkojen kanssa 1/1 Välillä pelottaa itteäkin kun on parhaimmillaan ollu vauhtia +140 taulussa ja ratista loppuu kääntövara, pää kylmänä ja silmä tarkkana niin kyllä se siitä Vielä ei ole kertaakaan lipsahtanu mihinkään. KOP KOP!!! Ja nämä tietysti silleen ettei leiki kun on muita lähettyvillä, siinä pitäkää järki mukana että näette kunnolla ympärillenne ja ketään ei kyydissä jos vauhtia enempi. Itse en siihen lähde että leikitään nopeuksilla kaverit kyydissä..
ja asiaan. bemusta vähän kilpi käkkärälle ja puskuriin muutamat naarmut kun aurasin vähän lumia ruohonleikkurilla, meni vähän turhan läheltä
Comment