Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 dieselin huoltokirjat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mariia
    Newbiemmer
    • Nov 2011
    • 1
    • Itä-Uusimaa

e46 dieselin huoltokirjat

Moi, Olen hankkinut ensimmäisen bimuni pihaan (e46, vm. 2000 diesel) ja haluan myös itse oppia sitä huoltamaan /korjaamaan. Kaikki myymlöiden kirjat (esim. Alfamerin) ovat bensakoneelle. Olen soitellutkin useaan paikkaan ja muutamissa ois ollut englanninkielisiä petrol&diesel-oppaita. Onko tolle dieselille olemassa suomenkielisiä oppaita ja mistä saa?? Mikäli ei niin tyydyttävä englanninkieliseen.
    Vinkkejä keltanokalle vanteiden hankintaan. Olen yrittänyt löytää jo parin viikon ajan paikkaa netistä, missä myytäisiin punaisia pinnavanteita...Auto on toiminut hyvin ja sitä on pidetty hyvin, ainoana ongelmana tähän saakka ollut pakokaasun tulo ohjaamoon, mutta saatiin sekin ongelma jo pois...
  • e46touring
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1327
    • Tornio

TIS "korjaamokäsikirja"

Originally posted by Mariia View Post
    Moi, Olen hankkinut ensimmäisen bimuni pihaan (e46, vm. 2000 diesel) ja haluan myös itse oppia sitä huoltamaan /korjaamaan. Kaikki myymlöiden kirjat (esim. Alfamerin) ovat bensakoneelle. Olen soitellutkin useaan paikkaan ja muutamissa ois ollut englanninkielisiä petrol&diesel-oppaita. Onko tolle dieselille olemassa suomenkielisiä oppaita ja mistä saa?? Mikäli ei niin tyydyttävä englanninkieliseen.
    Vinkkejä keltanokalle vanteiden hankintaan. Olen yrittänyt löytää jo parin viikon ajan paikkaa netistä, missä myytäisiin punaisia pinnavanteita...Auto on toiminut hyvin ja sitä on pidetty hyvin, ainoana ongelmana tähän saakka ollut pakokaasun tulo ohjaamoon, mutta saatiin sekin ongelma jo pois...
    tästä "laatikko" kerrallaan auki ja tutkimaan http://tis.spaghetticoder.org/e46/320d_(M47)_SAL/

vanteista laitoin priva viestin
    __________________________________________________ ____________
    Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎