Tuollainen autonkuljetus kevyt kuorma-auto olisi hieno.
Viimetalvena jäärata-kaluston kuljettimena oli 500tkm ajettu opel vectra b 1.6 perässään 1400kg kokonaismassaltaan oleva pikku traileri. Honda+kärri yhteensä 1000kg joten koukkupaino riittää eikä tarvitse pikku e:tä. Tälle talvea oli tarkoitus hankkia pikku e mutta oman tyhmyyden takia vuoteen ei tarvitse ajokorttilupaa kysellä. Muutaman kymmenen kiloa liian "painava" yhdistelmä ja siitä ajo-oikeudetta ajo.
Tänä talvena mennään sitten 1.6:sella vm 01 corollalla ja sama kärri perässä. Meinasin vittuillakseni hankkia renaul clio:n mutta sen verran omakin turvallisuus kiinnostaa että jätin sen vaihtoehdon. 1.4:sessa RN cliossakin riittäisi koukkupaino... Hyvät talvirenkaat vaan alle ja kärrikunnossa niin menee se näinkin.
Viimetalvena jäärata-kaluston kuljettimena oli 500tkm ajettu opel vectra b 1.6 perässään 1400kg kokonaismassaltaan oleva pikku traileri. Honda+kärri yhteensä 1000kg joten koukkupaino riittää eikä tarvitse pikku e:tä. Tälle talvea oli tarkoitus hankkia pikku e mutta oman tyhmyyden takia vuoteen ei tarvitse ajokorttilupaa kysellä. Muutaman kymmenen kiloa liian "painava" yhdistelmä ja siitä ajo-oikeudetta ajo.
Tänä talvena mennään sitten 1.6:sella vm 01 corollalla ja sama kärri perässä. Meinasin vittuillakseni hankkia renaul clio:n mutta sen verran omakin turvallisuus kiinnostaa että jätin sen vaihtoehdon. 1.4:sessa RN cliossakin riittäisi koukkupaino... Hyvät talvirenkaat vaan alle ja kärrikunnossa niin menee se näinkin.

Kerrankin joku älynnyt miten kuomu pitää rakentaa! Kyllä on surkeaa lastata tavaraa kyytiin perinteiseen takaa aukeavaan "suomikärryyn"
Comment