Niinpä, käytiin just pesee auto ja heti on ihan paskanen, vaikka mittari näyttää pakkasta...
Joo, oon havainnut että tulee vaan kova ketutus päälle jos maksaa sen vajaa parikymppiä pesusta kerran kaksi viikossa, kun on viimeistään seuraavana päivänä likainen vaikkei ajaisi kuin muutaman kilsan.
Parempi siis olla pesemättä no ei..
Joo, oon havainnut että tulee vaan kova ketutus päälle jos maksaa sen vajaa parikymppiä pesusta kerran kaksi viikossa, kun on viimeistään seuraavana päivänä likainen vaikkei ajaisi kuin muutaman kilsan.
Parempi siis olla pesemättä no ei..
Itsekään en ole pesemään vaivautunut. Se tosin näkyy kun Alpinweissista on tullut Alpinbraun. Jos sen pesis sitten maaliskuussa :think
Ja itse aiheeseen, kyllä totisesti lapsettaa, ah että on nannaa vetää jokaisessa lumisessa kohdassa linkkua. Tänään tarkastelin nasta tilannetta ja perhana, nehän oli kaikki siellä
No pitihän sitä taas tänäänkin leikkiä, ku sato jotain paskaa, mikä oli ees vähä liukasta!
Mut etuvetovessa... Silti menee ihan nätisti!
edit: Mut sen perkeleen suolauksen vois lopettaa, miks pitää tehä tollanen vitun kurakeli, vaikka vois olla nätti pikku pakkanen ja hyvä keli ajella...
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment