tietääkö joku mistäs Suomessa sais selläinen värikäs muovikelmu ajovaloihiin joten pystyis vaihtamaan ajovalon väri esim. keltaiseksi? Olen joskus nähnyt jossain myynissä, mutta ei enää löydy mistään
Koe Automatrix Oy:n laadukas autoteippaus ja PPF-kiveniskukalvot. Yli kymmenen vuoden kokemuksella suojaamme ja uudistamme autosi ilmeen ammattitaidolla. Tutustu palveluihimme.
Kannattaa noita kiinankalvoja kyllä välttää niin kauan kuin mahdollista. Ovat paksuudeltaan todella ohkasia, näyttävät yllättävän maitosilta ja haaleilta asennettuina. Takuusta en tiedä, tuskin kovinkaan kattava.
Täältä ainakin ääni Veiledin suosittelemalle Lamin-X kalvoille!
Kyllä nuo kiinan kalvot on hyviä, itellä on tota sinistä kotosalla mutta en oo vielä kiinni laittanu.. Paksuuskin tuntuu olevan ihan hyvä, ja toi kuka juuri nuo muovikiekkojen kalvot on hommannu sillä oli itellä pinkit kalvot ja kyllä oli hyvän näkönen.. Se on ainut että kuinka hyvin osaat ne laittaa ettei tule ryppyjä jne..
kiinan kalvotkin on ihan hyvää tavaraa oikein laitettuna. ja maksaa 120cm x 30cm sen alle 4€ posteineen ebayn kautta. mitä itse olen liimaillut niin paremmin taipuu kuperaan kuin oikea x-lamin jota kans olen paljon käyttänyt.
kiinan kalvotkin on ihan hyvää tavaraa oikein laitettuna. ja maksaa 120cm x 30cm sen alle 4€ posteineen ebayn kautta. mitä itse olen liimaillut niin paremmin taipuu kuperaan kuin oikea x-lamin jota kans olen paljon käyttänyt.
Linkkiä?
Kävin hakemassa CCL:sta pari viikkoa sitten pienen palan sinistä kalvoa testaukseen ja koitin laittaa pariin pieneen (siis todella pieneen) muovinpalaan kalvoa kiinni. Ei tuntunut liimautuvan millään. Mutta voihan se olla että isommalla alalla liimaantuisi paremmin. Lamin-X:stä on hyviä kokemuksia.
Kävin hakemassa CCL:sta pari viikkoa sitten pienen palan sinistä kalvoa testaukseen ja koitin laittaa pariin pieneen (siis todella pieneen) muovinpalaan kalvoa kiinni. Ei tuntunut liimautuvan millään. Mutta voihan se olla että isommalla alalla liimaantuisi paremmin. Lamin-X:stä on hyviä kokemuksia.
Vähän vettä välii. Pysyy kyllä tuo ''ccl'' kalvokin. Itellä just tota sinistä ja laitoin tossa jokunen aika sitten sumareihin sitä. Ainoo et ne on tooosi kuperat joten pakostikkin hankala laittaa..
Comment